Egyszerű trükknek tűnik, nem is annyira nehéz megcsinálni, –de valamiért erre is a keleti régióban jöttek rá.
Lee Sin nem egy mai karakter, de úgy tűnik még ennyi év után is lehet újat alkotni nála. Egy mechanikai szépségeket bemutató videóban lettek többen figyelmesek egy új fajta Lee Sin megmozdulásra, ami igazából eddig is ott volt a játékban, csak épp nem figyeltünk nagyon fel rá.
Ezzel az apró mozzanattal gyakorlatilag kétszer akkora távról tudjuk elérni ellenfeleinket, így egy esetleges visszarúgás is sokkal veszélyesebb lehet. Aggódni nem kell; a játékot nem fogja tönkretenni, –ugyanis Flash használata kell hozzá–, de az biztos, hogy sok ellenfelet kaphatunk el meglepetésszerűen úgy, hogy arra nem is igazán fognak reagálni. A "trükk" igazából pofonegyszerű és a játék egyik beépített mechanikájára épít. Az alap InSec megmozdulást mindenki ismeri már jó eséllyel. Valahogy az ellenfél háta mögé kerülünk és onnan rúgjuk őt vissza csapatunkba. Ezt megcsinálhatjuk több módon is: mögé Flashelhetünk az ulti előtt, –vagy akár közben is ha elég ügyesek vagyunk–, vagy használhatunk őrszemeket és arra ugrunk rá a W-vel.
Elég ismert ez a taktika és az emberek nagyjából hozzászoktak már ahhoz, hogy ezt pontosan milyen távolságból is tudjuk megtenni. Az új taktika az input sorrendet hívja segítségül, miszerint egyes akciók előre betáplálhatóak és amint az elvégezhető, gombnyomás nélkül megtörténnek. Mire gondolok pontosan? Kezdjük az elejénél.
Ha van egy őrszem, csapattárs, vagy minion, ami a W hatótávon kívül van, azt is becélozhatjuk a W-vel. Ilyenkor a karakterünk elkezd sétálni a célpont felé és amint hatótávba ért ráugrik a célpontra. A parancs azonban Flash után is megmarad, –így ha hatótávba Flashelünk, azonnal ugrunk is tovább.
Ez a legegyszerűbb, a másik, amikor még nincs ward letéve, de egy ward lerakása is ugyanúgy "talonba", vagyis Flasht követően, ha jól mértük ki a távolságot, azonnal lekerül a ward. Ekkor csak annyi dolgunk van, hogy rátenyereljünk a W-re és máris a wardnál termünk.
Ellenséges célponttal együtt is előbb nézzük meg, miként működik, ha már van ward mögötte, a különbség itt annyi, hogy akár már érkezés közben is spammelhetjük az R betűt. A célpont repülése közben akár már Q-zhatunk is, –innentől olyan, mint egy sima InSec kombó.
A második példánál említett ward lerakás természetesen itt is működik. Ez az ideális, mert ilyenkor az ellenfél még jó eséllyel nem sejti, hogy mi lesz a sorsa. Mozgó célpontoknál azért trükkösebb kiszámolni előre, hogy hova is kerüljön a ward, de a lényeget értitek.
Ha még kevesebb reakcióidőt akartok hagyni az ellenfélnek a folytatásra, akkor akár már előre is Q-zhatunk és utána csináljuk meg a kombót.
A fentebbi öt videót alább láthatjátok egyben is!
Rendes játékokban ezekre a kombókra nyilvánvalóan csak akkor lesz lehetőségünk, ha van Flashünk, éppen ezért kockázatos lehet, ha elrontjuk. Ha tehetitek és szeretnétek szerencsét próbálni, –előbb legyetek biztosak benne, hogy kellőképp begyakoroltátok a dolgot.
Az eredeti videót, amiben erre felfigyelt egy Youtube-er, alább találhatjátok!