Mindössze öt csapat érte el a 3 milliós álomhatárt Odyssey-ben!

A Riot Games –kissé megkésve ugyan– egy elég részletes kimutatást adott az Odyssey játékmódról, hogy miként is teljesítettünk rajta.

Az Odyssey az egyik úttörője volt a PVE játékmódoknak a LoL-ban az Invasion mellett. Itt még inkább belenyúlhattunk a dolgokba, hiszen a különféle fejlesztésekkel a karaktereket is változtathattuk, hogy pontosan mit tudjanak és hogy milyen eszközökkel akarunk küzdeni. A Riot Games megnézte több szempontból is, hogy mennyire vettük könnyen az akadályokat.

Győzelmi arányok

Először is nehezségi szintekre lebontva figyelték meg a győzelmi arányokat. A legelső szinten látható, hogy elég könnyű volt megoldani a dolgokat, míg az ötös, Roham szinten már jóval kevesebben jártak sikerrel. Öt erősítéssel már meghaladta a 10%-ot, de 4-nél, vagy annál kevesebbel már a 10%-ot sem értük el. Öt kiegészítőnél az első drasztikus esést a Kapitány szinten tapasztalhattuk, míg erősítés nélkül már a Legénység szinten is akadtak gondok; itt épp, hogy a 40%-ot súroltuk.

Választott hősök

Összesen 5 karakter közül választhattunk: ők Sona, Ziggs, Yasuo, Jinx és Malphite voltak. Nem kellett mindig különbözőeket választani, –sőt, voltak olyan küldetések, amik pont azt kívánták, hogy egyforma karakterekkel menjünk. Mindezek mellett is toronymagasan Yasuo lett a közönség kedvenc. Elnézve a hős egyébként is nagy hírét, vagy hírhedtségét, ez talán annyira nem meglepő. Kapitány szinten a meccsen 37-38%-ban választották, míg a Roham szinten 40% körül az esemény vége fele. Ziggs teljesített a leggyengébben 4-es szinten, míg ötösön Sonára volt szükségünk a legkevésbé.

Yasuo erősítései elég OP-vá tették őt, elvégre megállíthatatlan tudott lenni, a hurrikánok visszatérhet hozzá, csökkentette az ultijának CD-jét is és hasonlók. Ziggs eleinte a leggyengébbnek tűnt, amíg fel nem fedezték a trükköt a W-vel a sarokban, majd ennek gyengítése után ismét visszaesett.

Mi a helyzet a küldetésekkel?

A játékosközösség mindössze 12%-a tudtam teljesíteni az ötös, Roham szintet: ők az alábbi Űrgyík ikont kapták meg.

Két –vagy annál kevesebb– erősítéssel kellett teljesíteni a Roham nehézségi szintet, hogy megkapjuk az Odüsszeia zenit ikont és a hozzá tartozó drágakövet. Ez a játékosok 2,9%-nak sikerült csak.

Rekordok

A legmagasabb pontszámok terén a játékosok felülmúlták a fejlesztők elvárásait. Eleinte nem gondolták volna, hogy a 3 millió pont egyáltalán teljesíthető lenne, de voltak olyan elvetemültek, akiknek ez is sikerült. Az észak-amerikai régióban egy ötös (Murata, Šinister, AoJun, Azumi Sagiri, Xerath Bot) úgy csinálta végig a roham módot, hogy három Yasuot, egy Sonát és egy Malphite-ot hoztak. Sona és két Yasuo erősítés nélkül érkezett, a harmadik Yasuo pedig csak egy Vihar/Vándorlás párosítással, Malphite pedig Megállíthatatlan/Roham erősítéssel, –vagyis összesen az egész csapat négyet használt. 3 252 247 pontot értek el; ez az egész világon mindössze öt csapatnak sikerült.

1.)
3,252,247 - NA (4 kiegészítő - M/S/Y/Y/Y)
Murata, Šinister, AoJun, Azumi Sagiri, Xerath Bot


2.)
3,241,052 - BR (4 kiegészítő - J/J/J/J/S)
Tu Madre, Plaxz, poki, horrível, FREDERICO JUNIOR


3.)
3,126,566 - BR (4 kiegészítő - J/J/M/S/Y)
Paca Pacata, LunaYin yWolf, Batatta sz, DarkSpreader, nYiFireFox


4.)
3,065,954 - KR (6 kiegészítő - M/S/Y/Y/Y)
슨 다, 1999년 09월 29일, recuperation, DooBu, 디 포


5.)
3,011,959 - LA1 (6 kiegészítő - J/J/M/Y/Y)
Fachots, Xahrl, Quetzál, Skarif, CT14COLT

Neked mennyi volt a maximális pontszámod?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!