Kisebb buffok tömkelege érkezett az ADC-kre a 9.1-ben!

Kisebb buffok tömkelege érkezett az ADC-kre a 9.1-ben!

League of Legends - Rengeteg karakter kapott még frissítéseket Kalista, Sejuani és Ornn mellett.

Az év első, 9.1-es frissítésében a Riot Games kiemelten foglalkozott Kalistával, Ornn-nal és Sejuanival. Róluk már külön írtunk az alábbi cikkünkben.

A patch azonban messze nem csak belőlük áll, hiszen sok másik karakter is változott. Ne is húzzuk a szót, nézzük a lényeget!

Ashe egy minimális buffot kapott, az E (Hawkshot) képessége assistot ad, ha azzal fedünk fel valakit, akit korábban nem láttunk. Ezenkívül a Q aktiválhatóságát egy a gomb körülötti keret is jelzi.

Jinx is minimális buffot kapott, minél nagyobb a támadási sebessége, a W (Zap!) castolása annál kevesebb ideig tart.

A Q és E kombózható mostantól, amíg mindkét képesség ki nem megy, addig Jayce nem veszi figyelembe a mozgási parancsokat.

Katarina E-je (Shunpo) 0,075 helyett 0,15 másodperc alatt megy végbe, viszont azonnal megjelenik a célpontnál az E lenyomása után és "betárazható" előre a Hextech Gunblade aktívja.

Nasus megkapta a stack buffokat, minden nagy minion és szörny, valamint a hősök 12 jelzőt érnek.

A Q (Boomerang Blade) sebzése minden másodlagosan eltalált célpont után csökken. Ez alól mostantól a hősök kivételt képeznek, ha őket találjuk el, a következő célpontnál csökken csak a sebzés, ami nem hős.

Vayne is egy kisebb, ámde annál hasznosabb buffot kapott. A Q (Tumble) CD-je az ulti (Final Hour) alatt a felére csökken, viszont a CD továbbra is csak akkor indul el, ha kilőttük az erősített támadást, vagy ha lejárt a hatóideje.

Xayah 1 másodperc helyett most már 1,25 másodpercig tudja földhöz kötni célpontjait a tollakkal.

Ahogyan Jayce-nél, úgy Zyra-nál is kombózhatóbbak a képességek, név szerint a Q + W és az E + W, addig ő sem vesz tudomást a mozgási parancsokról.

A Riot rájött arra is, hogy hiba volt kivenni a monster hunter jelzőt a dzsungeles tárgyakról, így ezt visszatették. Ezzel ha mesterségesen is, de sikerült újra elkaszálni a gold funnel stratégiákat, amik megint felütötték a fejüket az előszezonban.

Pár rúna is változott a korábbiak szerint. A Hail of Blades fixen 110% támadási sebességet ad a mostani 75-125 helyett, így eleinte hasznosabb, később gyengébb lesz.

A rúnákból kapott támadási sebesség 9 helyett 10% lesz. 

A Celerity 8% helyett 10%-kal növeli a bónusz mozgási sebesség mértékét.

A Shield Bash több sebzést ad, 4-21 helyett 5-30-at.

A tornyok terén, –ha valaki beleütött a közelmúltban, mielőtt bedőlne és 2500 egységnyire van–, akkor megkapja az elosztott aranyból a részét, beleértve az első toronyért járó bónuszt. Aki pedig 1200 egységre van, de nem ütött bele, az is osztozik az aranyból.

A képességek pingelése változott még több esetben, például Galionál látjuk, hogy mikor kerül megfelelő hatótávba és hasonlók.

Érkezik pár kinézet is a 9.1 során, a Blood Moon Pyke, a Blood Moon Sivir, Blood Moon Aatrox és ennek a Prestige változata.


KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések