Egyes hősök átléphetik a 18-as korlátot

Egyes hősök átléphetik a 18-as korlátot

League of Legends - Elkezdődött a 2019-es év, és Meddler is visszatért a megszokott jövőkép posztjaival, hogy mi is várható a játékban. Érdekes ötlettel álltak elő.

Először is boldog új évet kívánt Meddler minden játékosnak, aztán rögtön bele is vágott a szokásos témákba. De mindezek előtt a játékosok segítségét kérte, hogy milyen témákról olvasnának szívesen, mivel szeretnék, ha foglalkoznának ezek a posztok. A másik kérdés, hogy milyen gyakorisággal lenne szükség ezekre a posztokra; eddig hetente átlagosan kettő jelent meg, de esetlegesen lehet heti egy, viszont hosszabban. A másik kérdése még az volt, hogy melyik kiadótól tanulhatnának a kommunikáció terén, –így ha van javaslatotok, ne legyetek restek megírni neki kommentben!

Nerfek, buffok a jövőben

Az első téma természetesen a 9.2-es frissítés és a közeljövő volt; ezek nagy részéről Maple Nectar már beszámolt, de röviden tömören még egyszer leírjuk.

Buffok

  • Sunfire Cape
  • Aurelion Sol
  • Dr Mundo
  • Jarvan
  • Neeko
  • Renekton
  • Shen
  • Shyvana
  • Volibear
  • Yorick

Nerfek

  • Oblivion Orb
  • Relic Shield line
  • Aatrox
  • Brand
  • Camille
  • Cassiopeia
  • Galio
  • Irelia
  • Jax
  • Kassadin
  • Rakan
  • Urgot
  • Zyra

Bővebben az alábbi cikkben olvashattok ezekről.

Játékegyensúly

Meddler is kiemelte, hogy mindenképp meglátogatják újra az Akali témát, –elsősorban counterplay szempontjából–, illetve az erőviszonyokat is átvizsgálják profi és amatőr szempontból. Az első lépés mindenképp a füstfelhőt ért változások kiértékelése lesz, hogy pontosan milyen hatással voltak a hősre.

Általánosságban pedig a játékban a sebzés szerepét és elosztását fogják vizsgálni: ez egy hosszabb távú projekt. Ennek részeként górcső alá kerülnek a lövészek tárgyai, –különös figyelemmel a krit alapú tárgyak–, illetve, hogy milyen építőelemekből épülnek fel ezek. A dzsungelesek nyomása még mindig túl nagy, így ezt is mérsékelni kell. Ezt alacsonyabb táborfejlődéssel tervezik, azaz kevésbé nyújtanak többet a szörnyek, ahogyan leöljük őket újra és újra, illetve a Smite-ból származó sebzést is csökkenhet a közeljövőben.

Szintlépés 18 felett

A legérdekesebb felvetést természetesen a poszt végére hagyta. Egyes hősöknél azon gondolkoznak, hogy akár 18-as szint fölé is fejlődhetnének, ami jelenleg a megszokott. ARURF-ban persze már láttunk ennél magasabb szintet, de itt most rendes játékról van szó. Elsősorban visszajelzésekre kíváncsiak, hogy miként érintené a játékosközösséget egy ilyen döntés.

Az ötlet szerint felvetették egyes hősöknél a 19-es, vagy akár a 20-as szintet is, mint elérhető cél. Példának Zileant hozták fel. Az ő passzívja azon felül, hogy XP-t ad csapattársainak, de ugyanez a passzív lehetővé tenné, hogy átlépjen a megszokott szinthatáron. Arra kíváncsiak, hogy ez mennyire lenne furcsa a játékosoknak, ha pár másik hősnél is felmerülne egy ilyen lehetőség. Egyelőre még nincsenek azonnali tervek, de ez egy olyan opció lehetne, amit egyes hősök kihasználhatnának az abszolút late game-ben, hogy egy kicsit jobban érvényesüljenek. 

Ha végiggondoljuk a hősöket, akkor elsőre felmerülnének Zilean mellett akár az alakváltó hősök, –mint Elise, vagy Nidalee, esetlegesen Udyr–, aki nem tudja minden képességét kifejleszteni, esetleg Ryze, akinek most 6 szintes a Q-ja, és csak kettő az ulti, de ugyanígy Jayce is szóba jöhetne. Ugyanígy Karma is egy érdekes felvetés lenne.

Ti mit szólnátok hozzá, ha pár karakter megkapná ennek a lehetőségét?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!