Neeko buffok és pozícióra bontott rangok: megérkezett a 9.2-es PBE frissítés

Neeko buffok és pozícióra bontott rangok: megérkezett a 9.2-es PBE frissítés

League of Legends - Az év első érdemleges PBE frissítése is megérkezett, készülőben a 9.2!

A Riot Games már tavaly bejelentette, hogy előbb, vagy utóbb szeretnék bevezetni a pozíciókra lebontott rangsorolt osztályokat, de csak abban az esetben kerül az éles szerverekre, amennyiben elégedettek az eredményekkel. A játékon belüli dolgokkal is foglalkoztak: elsősorban Neeko helyzetével, Kayn átalakulásával, Volibearrel, Yorickkal és Zyra is feltűnt. Nézzük mit hoz a legújabb PBE frissítés!

Rangsorolt változások

SapMagic számolt be, hogy pontosan milyen tervekkel készülnek a rangsorolt meccsek kapcsán és összeszedte a legfontosabb tudnivalókat. Még tavaly áprilisban tették közzé, hogy egy új fajta rangsorolt rendszert álmodtak meg, ahol nem egy egységes rangunk lenne, hanem külön minden egyes pozícióra, illetve jobb besoroló rendszert terveznek, mérföldkövekkel és értelmes célokkal, illetve több jutalommal.

Az egész pozíciókra bontott rendszernek a célja az lenne, hogy jobb meccseket kapjunk, ahol a csapattársak is ténylegesen egy szinten vannak nagyjából velünk, illetve, hogy ez akkor is igaz legyen, ha valaki nem az óhajtott szerepét kapja meg. Éppen ezért nincs globális rang, minden egyes pozícióra külön kapnánk az LP-t és csak minimálisan emelné a többinek a szintjét. Ami a besorolókat illeti, ott is minden egyes pozícióra külön kellene lejátszani, persze csak azokhoz, amelyeknél szeretnénk fejlődni. A megszokott 10 meccset azonban nyolcra csökkentenék ösvényenként, amibe beleszámítanak majd az Autofill mérkőzések is.

A jutalmakat is tesztelik már PBEN. Minden győzelem után pontokat kapnánk, hogy elérjük a következő rangsorolt jutalmat. Az egész szezon három szakaszra bontják, az első szakaszban pedig egyelőre a következőképpen néznek ki a jutalmak. 150 pontért egy idézői ikont kapunk, ami egyedi lenne, ez kerülne a rangsorolt páncélunk mellé. 250 pontért egy vizuális fejlesztést kapunk a páncélunkra, a rangunknak megfelelően. 500 pontért pedig egy dinamikus emote jár, ez is a rangunkkal együtt változik folyamatosan.

Egyelőre mindkét rendszert párhuzamosan vezetik majd, vagyis a mostani és az újat is, mert régiónként fogják ezt letesztelni, –és ha valami nem stimmel, akkor vissza lehessen térni a mostanira. A tesztelés alatt előfordulhat, hogy a pozícióra bontott rangunk eltűnik és csak az általánosat fogjuk látni. A fejlesztők továbbra is kérik, hogy ha bármilyen hibát észlelünk, akkor azt jelezzük feléjük.

Hősváltozások


Kayn esetében több finomhangolás történt leginkább, elsősorban az átalakulását illetően. Mivel sokszor lepődtünk meg azon, hogy milyen átalakulást kapunk, ezért ezt kissé egyértelműbbé teszik. Azt is elmondták, hogy a gömbök mennyisége is nő, ahogy halad a játékidő, így lehet, hogy a meccs elején csak közelharciakkal küzdünk, végül mégis a Shadow Assassin formát kapjuk meg. Az ezt követő 4 perces várakozás elég fájó pont volt, ha mégis a másik formára fájt a fogunk.

Mostantól egyértelműbben láthatjuk majd az átalakuláshoz vezető utunkat, ami egy helyen fog betelni, –és amikor eljutunk az átalakuláshoz, a játék az okozott sebzés mértékét fogja megnézni százalékosan; ez alapján dől el az első elérhető forma. A csík színe előre jelezni fogja, hogy mihez járunk közelebb; minél sötétebb piros, annál közelebb állunk a Darkinhoz, ha pedig kék, akkor Shadow Assassin közeleg. Pingelni is tudjuk ezt a csíkot, hogy a szövetségesek lássák mennyire vagyunk az átalakulástól. 

Ha elérkeztünk az átalakulás fázisához, de még nem tettük meg, akkor tovább tudunk gömböket gyűjteni. Ez elsősorban arra az esetre van, ha a másik formát szeretnénk, mint amit először elértünk. Ekkor a plusz gömbök csökkentik azt az eddig fix négy percet, hogy átalakulhassunk. Ha két forma 8%-on belül van egymáshoz képest sebzésben, akkor az utolsó eltalált hős fogja meghatározni a formát, –így könnyebb irányítani az átalakulást.

Ezen kívül E (Shadow Step) közben is elkezdhetünk hazatérni, amennyiben nem falban állunk. Az ultit (Umbral Tresspass) is pontosabban tudjuk majd használni, akár közvetlenül a célpontunk mellett is megjelenhetünk, ha szeretnénk, illetve a Shadow Assassin formában, mivel az törékenyebb, a megszokott 350 egység helyett akár 500-ra is kicsúszhatunk a célpontból, így könnyebb távolságot tartani.

Neekot több helyen is módosítják, ám úgy tűnik inkább buffolni szeretnék őt. Egyrészt a passzívja (Inherent Glamour) CD-je 25/22/19/16/13/10-ről a 1/4/7/10/13/16-os szinteken 35/30/25/20/15/10-re nő a 1/4/7/10/13/16-os szinteken. Ez inkább a játék első felét érinti, illetve kapott egy új kiegészítést. Ha Neeko láthatatlanná válik, miközben álcát visel, kap 20% varázstörést összesen 4 másodpercre onnantól számítva, hogy megtört az álca.

A W (Shapeshifter) klónjának hatóideje 2-ről 3-ra nő, a mozgási sebesség is ugyanígy 2 helyett 3 másodpercig tart. Az E (Tangle Barbs) AP rátáját visszaállítják 60-ról 40%-ra, így kevésbé erősödik AP tárgyakból, és az alap sebzés is visszaáll 80/125/170/215/260-ról 80/115/150/185/220-ra. Az erősített lekötés hatóideje 0,75/1/1,25/1,5/1,75 mp-ről  0,7/0,9/1,1/1,3/1,5 mp-re csökken.

Végezetül az ultija (Pop Blossom) CD-je erőteljesen megnövekszik, 90 helyett 120/100/80 másodperc lesz, viszont az ugrás időtartama 0,75-ről 0,6-ra csökken, illetve a közelben álló hősök után 40 + 40% AP pajzsot kap.

Volibear jó ideje eltűnt már, sokszor az op.gg-n nem is látszanak a statisztikai adatok, annyira kevesen játszanak vele. Az E (Majestic Roar) sebzése az éppen menekülni próbáló hősök ellen 40/60/80/100/120 +30% AP-ról 8% max HP-ra változik. Az ultija (Thunder Claws) pedig gyorsabban éri el célpontjait a villámokkal, 0,25-0,1 mp-ről 0,075-0 késleltetéssel futnak át a villámok az ellenfeleken.

Yoricknál csak egy valami változott, a végső képessége (Eulogy of the Isles). A CD-je 120-ról 180/140/100 változik, az élő szerveren jelenleg ez 160/130/100. A Maiden bónusz sebzése 10/20/40-ről 0/20/40-ra csökken, míg a maximális HP alapján kapott sebzés 4/7/10%-ról 3/6/9%-ra csökken. 

Zyra E (Grasping Roots) sebzése  60/105/150/195/240-ről 60/100/140/180/220-ra csökken.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!