Sylas buffok és nerfek, valamint egy Diana

Sylas buffok és nerfek, valamint egy Diana "mini rework" érkezett

League of Legends - Diana kap végre némi figyelmet a mostani frissítésben: megérkeztek az első Lunar Revel tartalmak, és Sylas-szal is most először foglalkoztak egyensúly terén.

A tegnapi PBE frissítés ismét sok újdonságot hozott. Kiemelten foglalkoztak Dianaval, akinek a játékmenetét próbálják kicsit kisimítani: megjelentek az első Lunar Revel tartalmak is. Sylas-t csak tegnapelőtt jelentették be, de máris foglalkozni kell vele egyensúly terén. Vágjunk bele!

Diana "minirework"

Riot Zhanos írt a témával kapcsolatban. Át fogják dolgozni a Q (Crescent Strike) kódolását több szempontból is, hogy megbízhatóbb legyen a működése. Először a célzás működésén finomítanak, ugyanis jelenleg nem túl konzisztens. Ha ugyanonnan ugyanoda célzunk kétszer, egyáltalán nem biztos, hogy a képesség mindkét alkalommal pontosan ugyanúgy fog betalálni. Ehhez egy új célzásjelző is készül majd hamarosan. 

Mindezek mellett a Q-R reset mechanikája is módosul. Ha maximális távolságról küldjük ki a Q képességünket és közben R-rel ráugrunk a célpontra, akkor megkapjuk a resetet akkor is, ha mi előbb érünk oda, de a Q fixen betalál. Ez némi konzisztenciát adhat majd a kombókra. Ennek okaként viszont egy másik, eddig kompenzáló mechanikát kivesznek, eddig ugyanis működött az, hogy előbb ultiztunk és közben Q-t nyomtunk. Mostantól mindenképp a Q-nak kell előbb kimennie, hogy ez működjön. Ennek oka, hogy az ellenfélnek is legyen ideje reagálni egy all in szituációra.

Az R-Q egy elég gyors és látványos része volt Diananak. Most, hogy ezt elveszik, valamivel kompenzálni szeretnének. Az ötlet az lenne, hogy az ulti egyben egy alaptámadás reset is lenne, így amint beértünk a célpontra, azonnal tudunk támadni egyet, a reset utáni ulti után pedig még egyet. Ha jól időzítjük a dolgot –és ezek egyike pont egy erősített alaptámadás–, akkor elég nagy burstöt tudunk kiosztani, főleg egy Lich Bane-nel megtámogatva.

Lunar Revel és Tahm Kench

A Coin Empreror Tahm Kench chromáit javították egy kicsit, melyeket alább láthattok.

Ezen kívül az első Lunar Revel loot "pénznemek" is megérkeztek, ezeket majd az esemény során tudjuk használni és ebből tudunk bizonyos in game tárgyakat venni.

Hős buffok és nerfek


Brand passzívja (Blaze) elég sok fejtörést okozott sokszor, főleg az alsó ösvényen, ahol már egy támogató tárggyal is embertelen sebzéseket tudtunk kiosztani és a helyzet később sem javult. Emiatt a DoT sebzését 4% max HP-ról 2,5%-ra viszik le, ezt 4 másodperc alatt kapjuk meg. A robbanás sebzése viszont +1,5% max HP-ról +2,5% max HP-ra változik minden 100 AP után. Ezzel is inkább a támogató Brandeket célozzák, akiknek azért kevesebb AP-ja van, mint egy midesnek, illetve ügyesnek kell lenni és egy teljes kombóval betalálni, hogy a robbanást is alkalmazzuk.

Jarvan IV fel-fel tűnik néha a profik között, de nem túl gyakran. A dzsungelben még mindig egész jó, de a korábban kapott páncélnerfek miatt nehezebben haladt a táborok között. Ezt szeretnék elősegíteni az E (Demacian Standard) erősítésével, mely 15/17,5/20/22,5/25% helyett 20/22,5/25/27,5/30% plusz támadási sebességet biztosít mostantól.

Neeko tegnapi E (Tangle Barbs) CD nerfjét visszavonták, így 14/13/12/11/10 helyett 12/11,5/11/10,5/10 másodpercet kell várnunk két használat között.

Rakan beugrása a W-vel (Grand Entrance) egyik nagy erőssége és viszonylag kevés időnk akad reagálni rá. Ennek működését változtatnák meg. A jelenlegi sebessége 2050 + 30% aktuális mozgási sebesség, ezt csökkentenék 1400-ra + a cipőből kapott mozgási sebesség szorozva 1,75-tel. Egy Mercury Treads esetében a teljes sebesség 1478,75-re tehető, vagyis jóval lassabb, így több időnk lesz reagálni. Cserébe, ha már célba értünk, a felugrás és a feldobás késleltetése 0,5-ről 0,35-re csökken.

A sárkányszülött passzívja (Fury of the Dragonborn) hatékonyabb lesz a sárkányok ellen, +10% helyett +20%-ot sebez.

A legújabb karakter alap MR-jét 32,1-ről 36,1-re növelték. Ezen kívül a Q (Chain Lash) alap sebzését növelték 45/70/95/120/145-ről 45/75/105/135/165-re. Az első találat és a robbanás AP rátája is 60%-ról 65%-ra nőtt, viszont a minionoknak okozott sebzése 60-ról 55%-ra csökkent. Az E (Abscond/Abduct) képességének CD-je nőtt, a fix 10 másodperc helyett 12/11,5/11/10,5/10-et kell várni két használat között. 

A szintenként kapott AD mennyisége 4-ről 3,5-re csökkent.

Az ulti (Thunder Claws) AP rátáját 30-ról 40%-ra növelték.

Visszavonták az ulti (Eulogy of the Isles) CD növelését, 180/140/100 helyett egyelőre marad a 160/130/100 másodperc.

A Q (Paddle Star) AP rátája 150-ről 125%-ra csökkent.

Tárgyak

Ahogy említette korábban a Riot, a Sunfire Cape-et erősítenék, ezt egyelőre az ár csökkentésével tennék meg. 2900 helyett 2750 aranyat kell kicsengetni érte, természetesen az összetevők változatlanok, így az összeillesztés 800 helyett 650 aranyba kerül.

Szintén ígérték, hogy a dzsungeles nyomást szeretnék csökkenteni valamelyest, ezért a két Smite típust gyengítenék.

A Challenging Smite, azaz a piros Smite "égető" sebzése 20-54-ről 19-42-re csökken, így a teljes sebzés 60-162-ről 57-125-re csökken, a DoT is 3 helyett csak 2 másodpercig tart, illetve nem biztosít rálátást a jelölés ideje alatt.

A Chilling Smite, azaz a kék Smite sebzése 28-163 (20 + 8 x szint) helyett 20-156 (12 + 8 x szint)-re csökken.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

 

Kövess Minket!



League of Legends - MSI: Kinek fog kedvezni az új patch?

Nagy ugrás vár ránk a tavaszi döntőkről az MSI-ra, két frissítés is érkezett mióta nem láttuk kedvenc csapatainkat. Nézzük kinek kedvez és ki veszítheti a legnagyobbat a 14.7 és 14.8-as patcheken.

League of Legends - Indul az MSI visszaszámlálás!

Nyakunkon a 2024-es League of Legends Mid-Season Invitational, a csapatok és mi is már tűkön ülve várjuk, hogy megkezdődjön az év első nemzetközi bajnoksága.