Szép kis pofont kaphatnak a dzsungelesek, ha a Riot tervei megvalósulnak

Szép kis pofont kaphatnak a dzsungelesek, ha a Riot tervei megvalósulnak

A LoL, főleg kompetitív szinten elképzelhetetlen dzsungel játékos nélkül. Az utóbbi időben az erdő veszedelmei erősek voltak, de lehet a Riot ezt most megelégeli.

Csapjunk is egyből a közepébe, hiszen Meddler nemrég a Dev Corner eheti epizódjában elmondta nekünk, hogy a 9.2-es frissítésben a dzsungel kerülhet a középpontba. A változási pedig sokak számára negatív lehet, hiszen a dzsungel szörnyei nemsokára kevesebbet érhetnek majd, főleg XP szempontjából. Node lássuk, pontosan mit is terveznek.

A szörnyek után járó tapasztalat

Sima táborok

A táborokért járó XP egy meccs során folyamatosan növekszik, eddig ez az érték az alap 150%-ig nőhetett, ez a szám a tervek szerint 125%-ra csökken

Kék és Piros erősítés

Itt az XP növekedés eddig 157%-ig mehetett, most csökkenhet 125%-ra

Sutyerák

A kis vízilény értéke aranyban és XP-ben a meccs végére megduplázódott, ezt 180%-ra akarják csökkenteni.

Chilling Smite

A sebzés 28-164 (20+8/szint) értékről 20-156 (12+8/szint) értékre csökken

Challenging Smite

A DoT eddig 3 másodpercig tartott, most ez 2 lesz

A sebzés 60-162 értékről 57-125 értékre csökken

A DoT ideje alatt mostantól a Smite nem ad folyamatos rálátást arra az ellenfélre, akire elsütötték

De most miért?

Merül fel a kérdés teljesen jogosan, amire Meddlernek persze megvan a saját válasza

"Úgy gondoljuk, hogy a dzsungeles hatása a játékra, pár MMR szinten túlságosan is magas. Azt figyelembe véve, hogy az erdő rémei mennyi kontrolt visznek a korai percekbe, nem kellene, hogy még a sebzésük is akkora legyen. Ezen kívül, most ott vagyunk, hogy a dzsungeles szintekben tartani tudja a lépést a Top és Mid játékosokkal. Régen ez nem így volt, XP szempontjából az egész inkább a Lövésszel volt egy szinten vagy inkább egy kicsit feljebb. Persze, ezen mi változtattunk, de talán egy kicsit túllőttünk a célon."

Van még más is

A tervek között szerepel persze más változás is. Anno, amikor a dzsungel kapott egy erős frissítést, több lehetősége volt az itt játszóknak. Most gyakorlatilag a Chilling és a Challenging Smite mindent visz. Emlékezzünk a Tracker's Knife-ra, ami jó alternatíva volt, de egyszerűen a benne rejlő lehetőségek miatt ki kellett venni. Most a terveke között egy olyan tárgy szerepel, ami egy kis pajzsot és átmeneti mozgási sebességet ad. Hogy ez mennyire lesz jó vagy rossz, az jó kérdés.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!