A LoL, főleg kompetitív szinten elképzelhetetlen dzsungel játékos nélkül. Az utóbbi időben az erdő veszedelmei erősek voltak, de lehet a Riot ezt most megelégeli.
Csapjunk is egyből a közepébe, hiszen Meddler nemrég a Dev Corner eheti epizódjában elmondta nekünk, hogy a 9.2-es frissítésben a dzsungel kerülhet a középpontba. A változási pedig sokak számára negatív lehet, hiszen a dzsungel szörnyei nemsokára kevesebbet érhetnek majd, főleg XP szempontjából. Node lássuk, pontosan mit is terveznek.
A szörnyek után járó tapasztalat
Sima táborok
A táborokért járó XP egy meccs során folyamatosan növekszik, eddig ez az érték az alap 150%-ig nőhetett, ez a szám a tervek szerint 125%-ra csökken
Kék és Piros erősítés
Itt az XP növekedés eddig 157%-ig mehetett, most csökkenhet 125%-ra
Sutyerák
A kis vízilény értéke aranyban és XP-ben a meccs végére megduplázódott, ezt 180%-ra akarják csökkenteni.
Chilling Smite
A sebzés 28-164 (20+8/szint) értékről 20-156 (12+8/szint) értékre csökken
Challenging Smite
A DoT eddig 3 másodpercig tartott, most ez 2 lesz
A sebzés 60-162 értékről 57-125 értékre csökken
A DoT ideje alatt mostantól a Smite nem ad folyamatos rálátást arra az ellenfélre, akire elsütötték
De most miért?
Merül fel a kérdés teljesen jogosan, amire Meddlernek persze megvan a saját válasza
"Úgy gondoljuk, hogy a dzsungeles hatása a játékra, pár MMR szinten túlságosan is magas. Azt figyelembe véve, hogy az erdő rémei mennyi kontrolt visznek a korai percekbe, nem kellene, hogy még a sebzésük is akkora legyen. Ezen kívül, most ott vagyunk, hogy a dzsungeles szintekben tartani tudja a lépést a Top és Mid játékosokkal. Régen ez nem így volt, XP szempontjából az egész inkább a Lövésszel volt egy szinten vagy inkább egy kicsit feljebb. Persze, ezen mi változtattunk, de talán egy kicsit túllőttünk a célon."
Van még más is
A tervek között szerepel persze más változás is. Anno, amikor a dzsungel kapott egy erős frissítést, több lehetősége volt az itt játszóknak. Most gyakorlatilag a Chilling és a Challenging Smite mindent visz. Emlékezzünk a Tracker's Knife-ra, ami jó alternatíva volt, de egyszerűen a benne rejlő lehetőségek miatt ki kellett venni. Most a terveke között egy olyan tárgy szerepel, ami egy kis pajzsot és átmeneti mozgási sebességet ad. Hogy ez mennyire lesz jó vagy rossz, az jó kérdés.