Corey az üzenetváltásai után meg is mutatta a közösségnek mit tartalmaz a patch, amely PC-re már január 22-étől tölthető, a konzolosoknak meg szokás szerint várniuk kell rá.
A FIFA19 Title Update 7 masszív tartalommal érkezik az új év első hónapjában, melyben igyekeztek néhány fontosabb témában is változásokat eszközölni.
Gameplay
Lövések
Timed Finesse
Az a probléma állt fenn, hogy az időzített fineszes lövéseknél jóval kevesebbszer hibázott a futballistánk, mint a nem fineszesek esetében. Még olyan esetekben is ez volt a helyzet, amikor sárga vagy pirosra hoztuk ki a csíkot. A hibázási faktor ugyanarra a szintre lett beállítva, mint a többi lövés esetében. Ezt az EA képekkel igyekezett alátámasztani.
Kevin De Bruyne-el 100 lövést adtak le és a kép a zöld Timed Finishing Finesse Shot esetében mutatja az eredményt (a kék a kaput eltaláló, a piros értelemszerűen a hibát érzékelteti, a fekete pedig szóra sem érdemes kategória)
Patch előtt
Patch után
Sárga Timed Finishing Finesse Shotnál már jobban érzékelhető a hibázás:
Patch előtt
Patch után
Pirosnál pedig még inkább elbaltázza a labdarúgónk:
Patch előtt
Patch után
A sárga és piros csíknál látottaknál korábban elég gyors volt a labda sebessége, így ezt is csökkentették. Jóval kisebb lesz ezek után az esélye a gólszerzésnek ezek után.
Timed Finishing időintervallum
Kevesebb időnk lesz, hogy a fejünk felett megjelenő csík zöld részében állítsuk meg a csúszkát. Ez természetesen magával vonja azt is, hogy a sárga része a csíknak nagyobb szeletet kap, tehát a hibázás is sűrűbben előfordulhat. Pontos időt nem tudni ez mekkora módosítás, de kisebb időintervallumban lesz lehetőségünk megcsípni a "zöld lövést".
Sárga Timed Shot
Az új frissítéssel csökkentik a hatékonyságukat. A visszajelzések alapján azt szűrték le, hogy hiába nem volt tökéletes egy Timed Finishing lövés (bármilyen típusnál) még így is túl eredményesek voltak. Innentől kezdve, ha sárga Timed Finish lövést hajtunk végre, már kevésbé örülhetünk majd.
Patch előtt
Patch után
Powered Finesse Shots
A nagyobb erejű finesz lövésekhez is hozzányúltak, kevésbé lesznek effektívek, legyen szó az időzített (Timed) vagy nem időzített változatukról.
Zöld időzítés - Patch előtt
Patch után
Nincs időzítés - Patch előtt
Patch után
Rövidre lőtt labdák
Abban az esetben sokszor mellé durrantott játékosunk, ha a rövidet céloztuk meg, de nem zavarta őt senki az akció közben. Most Neymarral bemutatták, hogy fejlődött a patchek során a rövidre lőtt labdák röppályája (egyre pontosabb emberünk).
Kapusok mozgása
Ha a játékos átveszi a hálóőr irányítását, akkor túlságosan gyorsan tudott vele mozogni, így ezt redukálták a különböző szituációkban. A videók beszédesebbek:
GK mozgása patch előtt
GK mozgása patch után
GK oldalazó mozgása a patch előtt
GK oldalazó mozgása a patch után
GK mozgása előre-hátra a patch után
GK mozgása előre-hátra a patch után
Karrier mód:
Volt arra példa, hogy a legutóbbi frissítést követően, hogy a Manager és Player Career módban a játékosok összesített értéke nem növekedett, sőt a program -1-et mutatott. Ezt kijavították.
- Player Career: Ha első helyen végeztél a ligában a szezon végén, akkor nem kaptuk meg rendesen a Win The League elismerést.
- Az FA Cup döntője egy nappal a Premier League utolsó fordulója előtt egy nappal kerül megrendezésre.
- Ez a patch nem írja felül a korábbi mentéseket, csak az újakat érinti.
Pro Clubs:
- A játékosoknál érzékelhető fáradás - mely egy locked to position (egy adott pozíciónál) esetében volt - most már az 'Any'-ként játszóra is érvényes.
- A Pro Clubs-ban a Club Squad képernyőn nem jelent meg a klub (bal oldalon) minden tagjának a statisztikája.