Valljuk be, erre még a legnagyobb szinteken játszó gárdáknak is szükségük van, egy csapatnak ugyanis óriási kiadásai vannak!
A szépen kiépült ligarendszerrel rendelkező játékoknál már majdhogynem elvárt dolog, hogy a játék fejlesztője biztosít a csapatok számára különféle alternatív bevételi lehetőségeket, és nem hagyja, hogy a csapatok csak abból éljenek, amit ők megkeresnek.
LoL-nál például egy időben a Riot Games fizetett extra pénzt a csapatoknak annak fényében, hogy mekkora hype-ot generáltak a mérkőzéseikhez, mekkora volt a nézőszám abban az időben, illetve adtak ki a nagy versenyekhez különféle tartalmakat is, amikkel a rajongók hozzátehettek nem is keveset a nyereményalaphoz. Hasonló rendszer bevezetését tervezi a PUBG Corp. is a profi ligáiba, egészen pontosan az észak-amerikaiba és az európaiba, vagyis a National PUBG League-be és a PUBG Europe League-be.
A fejlesztők a jövőben adnak majd ki az adott ligához tartozó, exkluzív itemeket, köztük csapatcuccokat is, melyek bevételének 25 százaléka egyenesen a csapatokhoz megy. A globális események során is lesznek különleges tartalmak, például a PUBG Global Championshipen, ahol a bevétel szintén 25 százaléka a nyereményalapot fogja duzzasztani. Ezenkívül a győztes csapat is fog kapni a személyükre szabott cuccokat, emléket állítva a teljesítményüknek, ennek a negyede pedig a győztes csapatnak, és az ő ligájukban szereplő többi csapatnak megy majd.
Ezenkívül támogatást fognak nyújtani a csapat működési, illetve lakhatási költségeihez, sőt, még az utazásaikat is állni fogják. A PUBG Corp. marketing osztályvezetője, Richard Kwon tökéletesen összefoglalta, hogy miért is van erre szükség:
"A csapataink és játékosaink nélkül semmik vagyunk, ezért kiemelten fontos, hogy elindítsuk ezt a programot és támogassuk a kompetitív vonalunkat, illetve csapatainkat, hogy felépíthessék a saját brandjüket. Amellett, hogy egy olyan e-sportot építünk, ami a következő években meghatározza majd a rajongóbázisunkat, pénzügyi szempontból is életképes hátteret szeretnénk biztosítani a játékosoknak, hogy profitálhassanak a kemény munkájukból!"
Alighanem egy remek kezdeményezés ez a fejlesztőktől, ugyanis, ha a játékosoknak jó, akkor a cégnek is jó.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON!