Korai képességcsere - hasznos lenne vagy inkább felesleges?

Korai képességcsere - hasznos lenne vagy inkább felesleges?

League of Legends - Hibajavítás rossz képességválasztás esetén? Vajon mennyit segítene a félre kattintó játékosokon?

Valószínűleg nem egy emberrel fordult már elő, hogy a meccs első másodperceiben egy kisebb szívrohamot élt át, miután rájött, hogy rossz hősképességgel kezdett. Lehet, hogy figyelmetlenségből (esetleg mellé kattintásból) származik a problémád, de az is előfordulhat, hogy az előző meccseden tényleg a Q -val kellett kezdened. Lényegtelen, hogy mi az oka a rossz képesség kiválasztásának, a végeredmény azonban félelmetes: ennek "köszönhetően" akár hátrányból is indulhatsz az ösvényeden. Végül is nem mindegy, hogy a pajzsot vetted ki elsőnek, vagy mondjuk egy támadást erősítő skillt. Szerkesztőségünkben éppen ezért többen is elgondolkodtak azon, hogy mi lenne ha a meccs első perceiben ugyanúgy lehetne cserélni képességet, mint például amikor tárgyat veszel. Miután megveszed az adott itemet könnyedén vissza tudod adni, ha rövid időn belül rájössz, hogy valamiért mégsem az kell neked és még nem hagytad el a kezdőt. Egy ilyen szisztémát pedig nem ártana bevezetni a hősképességek esetében sem. Tegyük fel, hogy Jannával játszol méghozzá támogatóként. Látod, hogy az ellenfeleid igen sok sebzéssel rendelkeznek már a meccs korai szakaszában is, –így már a töltőképernyő alatt eldöntöd, hogy te bizony pajzzsal kezdesz nem pedig a W-vel. Így talán könnyebben meg tudod védeni a lövészedet. Beléptek a meccsbe, és te automatikusan nyomsz is egyet a W-re. Aztán megállsz és rájössz, hogy hibáztál. De utána megnyugszol, mert még nem hagytad el a bázist. Az általunk fejben megalkotott rendszernek ugyanis ez lenne az alapja.Abban az esetben, hogy ha nem hagytad el a bázist a képességed kiválasztását követően, azt még 20-30 másodpercig kicserélheted. De természetesen, –ha a helyzet úgy kívánja–, akkor az összecsapás későbbi szakaszában is lehetne cseréni, ugyanezzel a bázison maradós mechanikával, –azonban a tapasztalatok inkább azt mutatják, hogy az első kiválasztott képesség az, ami nagy mértékben meghatározza egy karakter hasznosságát és a későbbiekben fejlettségét, erejét.

Ti mit gondoltok, a Riotnak be kellene vezetne egy ehhez hasonló rendszert?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!