7 hős, akit nem érdemes megtartani ARURF-ban!

7 hős, akit nem érdemes megtartani ARURF-ban!

League of Legends - Nyakunkon az ARURF, ha minden igaz, a mai napon érkezik. Megnéztük, hogy kikkel nem érdemes játszani.

Minden bizonnyal már csak órák kérdése, hogy megérkezzen végre az ARURF legújabb felvonása, amit már sokan várnak. Pár játékszabály változik ezúttal is; kapunk nagy ágyúkat a bázisra, amikkel gyorsan kilőhetjük magunkat (a pálya közepéig nagyjából), valamint a sárkány működése is más lesz.

Ezen kívül, ami most nekünk a cikk szempontjából is fontosabb, az a hősválasztás menete. Ha valaha is játszottunk már ARAM-ot, akkor ismerős lesz. Ugyanúgy véletlenszerűen kapunk egy hőst, nekünk pedig maximálisan 2 újrasorsolásunk lesz, amik a meccsek folyamán feltöltődnek, hogy újra és újra használhassuk. Lesz egy virtuális kispad is, így minden "eldobott" hős oda kerül és a csapaton belül bárki lecsaphat rájuk.

Mivel most már 143 hős van a játékban, fölösleges egy, (vagy akár több-) konkrét hősre utazni, elég kicsi rá az esélyünk. Éppen ezért inkább azt nézzük meg, ami fölött viszont van hatalmunk, –ez pedig nem más, mint a hősök újrasorsolása, vagy elcserélése. Alapvetően minden hős erősebb lesz az ARURF játékmódban. Egyesek viszont jócskán elmaradnak másoktól, így összeszedtünk 7 olyan karaktert, akik nem feltétlenül a legjobb választások. Őket, ha lehet és nem ragaszkodsz hozzájuk feltétlenül, jobb ha elcseréled.

Neki amúgy sincsenek erőforrás költségei és az URF környezetben nagyon lassúnak érződik a bumerángja is. Átalakulása is kissé megbízhatatlanná teszi őt, így nem a legjobb választás.

A lövészek alapvetően sem feltétlenül a legerősebb karakterek ebben a módban, de Kalistára ez talán még inkább igaz. A CDR-ből nem sokat nyer, –ugyan hatos szinttől van egy feldobása de ezt sok karakter helyettesítheti, az E-hez pedig fel kell stackelni az alaptámadásokat.

Lee Sin leginkább egy kombó karakter, az itt szereplő hősök közül talán még mindig a legjobb, de sok mindenki mással szemben elmarad. Hiába a "0" CD, annyi wardunk nem lesz, hogy minden alkalommal tudjunk kombózni, –illetve mindenki csúszkál, meg ugrál mindenfele, nehéz eltalálni őket.

Rek'Sai egyébként sincs túl jó helyzetben és ezen az URF sem javít. Hiába az alacsony CDR, neki is ingyen vannak a képességek, a Q-ja alaptámadás függő a föld felett, maximum AP-ként van értelme a föld alól lövöldözni vele, de az sem a legerősebb.

Tahm Kench menteni ugyan tud a W-vel, de azon felül nem sokat csinál. Q-ja az egy skillshot, amit könnyű kikerülni, az ultija is lassú, ezen kívül könnyen kite-olható. Valószínűleg nem vele fogjuk megváltani a világot.

Egy ilyen környezetben, –ahol szinte mindenki mozgékony–, nem egy életbiztosítás Twitchcsel játszani. Nincs menekülőképessége és a sebzése is leginkább E-jétől függ, amihez szintén alaptámadásokat kell stackelni. Jó eséllyel hamarabb fogunk meghalni, mint hogy bármit is csinálnánk.

Yasuonak sem tesz sok szívességet az URF. A legfontosabb képessége a Q-ja, az viszont támadási sebességből kap alapcsonyabb CD-t, vagyis a 80% semmit nem számít ebből a szempontból. A szélfala valóban hamarabb elérhető, –ahogy az ultija is–, de a csúszása sem igazán függ CDR-től, szóval két képességén is haszontalan az egész. 

Te kiket írnál fel még a listára?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!