League of Legends - Xin Zhao a dzsungelben új erőre kapott, köszönhetően a felerősített Hail of Blades-nek!
Xin Zhao akkor emelkedett fel először, amikor bejött a felturbózott sutyerák és a dzsungelben hirtelen kellettek olyan karakterek, akik már a meccs elején is képesek 1 v 1-eket vállalni. Xin ebben kiemelkedő volt eddig is, most azonban egy hatalmas boostot kapott a játék korai szakaszára elsősorban, de később sem rossz.
Képességek
Jelenleg az egyik legerősebb dzsungeles a játékban, –szóval, ha amúgy is az erdőkben szeretünk kószálni és még nem tettük, mindenképp érdemes kipróbálni. A képességeket az alábbiak szerint fejlesztjük. Először az E-vel kezdünk a plusz támadási sebesség miatt, majd másodikként a Q-t választjuk a feldobás érdekében, így könnyebb haladni a dzsungelben. Ezt követően jön a W a területi sebzéssel, után pedig a W-t húzzuk mindig elsőként, az E-t másodikként a Q-t pedig utoljára. Az ultit természetesen mindig fejlesztjük, amikor csak lehet.
Tárgyak és idézői képességek
Idézői képességekben semmi meglepő nincs, Flash és Smite a kötelező, míg kezdő tárgyként a Hunter's Machete a biztos Refillable Potionnel. Piros sújtást hozunk neki AD kiegészítővel, és általában Ninja Tabival többre megyünk, hacsak nincs nagyon sok AP és CC az ellenfélnél. A Sterak plusz túlélhetőséget ad a harcokban az ulti mellett, a Guardian Angel pedig biztosítja, hogy ha snowballozunk, akkor ne akasszon meg minket sok minden. Ha nagyon nyeregben érezzük magunkat, akkor egy Trinity Force, vagy akár egy Black Cleaver is jöhet.
Rúnák
A lényeg pedig most, jön, a rúnák. Ez az, ami igazán kiemeli most újfent Xin Zhaot a tömegből. A Hail of Blades változtatása nagyon sokat segített neki, mivel már a játék teljes időtartama alatt 110%-os támadási sebességet ad a következő három támadásra, hősök ellen. Mivel dzsungelesek vagyunk, hősökkel nem találkozunk szüntelenül, így bármikor gankelünk, jó eséllyel elérhető lesz. Ez a rúna mintha Xin-re lett volna kitalálva, hiszen a passzívja is három támadás után gyógyít és ad plusz sebzést, illetve a Q-ja is három alaptámadás után dob fel valakit a levegőbe. Mindez kiegészülve az E-ből kapott támadási sebességgel igen gyors csapásokat ad, ami könnyen meglepheti még a tapasztaltabb ellenfeleket, mert a feldobásunk sokkal gyorsabban fog kijönni.
És hogy mitől annyira erős ez az egész? Ahogy már fentebb írtam, rekordsebességgel kapjuk meg a plusz sebzést, a gyógyulást és a feldobást is a harmadik támadásunkból. Sőt, az alaptámadás resetek nem számítanak bele a Hail of Blades három támadásába, vagyis a Q-val még egy negyedik támadást is becsempészhetünk a kombóba. Beugrás utána támadunk, majd azonnal Q-zunk, de ez még csak egy támadásnak számít a Hail of Blades szempontjából, majd jöhet a még két gyors csapás és máris ott a feldobás.
Ezt megelőzően Xin Zhaok általában a Phase Rusht használták, így könnyebben követhettük le az ellenfeleket a plusz mozgási sebességgel, esetlegesen Press the Attack játszott még, ezzel a sebzésüket növelve. Itt viszont nincs szükség az üldözésre; jó esetben, a terv az, hogy mire az ellenfél leér a földre már halott legyen, a csapat is be tud segíteni. Ezzel igazán dominálhatjuk a játék első szakaszát és korai gyilkosságokat viszonylag könnyedén szerezhetünk. A torony alá érkezés is jobb, mert kevesebb idő alatt tudjuk befejezni a kombót és kiosztani a feldobást.
Gyengéje azért ennek is van: ha az ellenfél nagyon mozgékony, vagy kiugrik a markunkból, akkor kisebb eséllyel érjük őket utol, mivel nem lesz ott a Phase Rush. Ezen kívül más nagy gyengéje nincs ennek a buildnek, –szóval tegyetek vele egy próbát mindenképp!