League of Legends - Az ARURF nem arról híres, hogy sok lenne benne az egyensúly, de azért mégis nem árt minimálisan kordában tartani.
Riot Mortdog tett ki egy hosszabb posztot a Riot hivatalos fórumaira, ugyanis bele kellett nyúlni az ARURF-ba ezúttal is. Hősöket továbbra sem vettek ki, ehhez az ígéretükhöz tartották magukat, viszont pár dolog, amit nem gondoltak át teljesen. Emiatt sok hőshöz és még bizonyos rúnákhoz is hozzányúltak. Mivel elég hosszú a lista, nem nagyon mennénk bele a miértekbe, inkább nézzük mi változott legutóbb.
Az indítás előtti módosításokat most figyelmen kívül hagyjuk, hiszen abban az állapotban indult el a legújabb ARURF. Azóta kétszer módosítottak a játékmeneten, egyszer január 29-én és egyszer tegnap, azaz 31-én.
Január 29.
Nerfek
Malzahar -8% sebzés
Sivir -5% sebzés
Ahri -5% sebzés
Kai'Sa -5% sebzés
Xayah -5% sebzés
Master Yi -5% sebzéscsökkentés
Buffok
Braum 20% sebzéscsökkentés, 10% sebzés
Bard 10% sebzéscsökkentés, 15% sebzés
Rammus 10% sebzéscsökkentés
Rek'Sai 10% sebzéscsökkentés, 5% sebzés
Gnar 10% sebzéscsökkentés, 5% sebzés
Tahm Kench 10% sebzéscsökkentés
Wukong, sebzés from -10% to -5%
Ryze sebzés from -10% to 0%
Ornn sebzéscsökkentés 10%-ról 20%-ra növelve
A következő oldalon a legújabb, január 31-ei ARURF frissítésekkel folytatjuk!
Január 31
Rúnák
Itt már nem csak a hősökkel foglalkoztak újfent, hanem megint előkerült a sokak által szeretett, vagy éppen utált Dark Harvest. Egy ilyen kirobbanó játékmódban, mint az ARURF, gyerekjáték jelzőket szedni, éppen ezért a hatását itt is jócskán gyengítették.
A lelkekből kapott plusz sebzés jelzőnként 5 helyett csak 2. A kezdeti sebzés is első szinten 20-ról 15-re csökkent, valamint a 18-as szinten elérhető 60 alap sebzés helyett is csak 55-öt kapunk, illetve az AP rátát 0,15-ről 0,1-re csökkentették. Ezek valljuk be, érthető módosítások, a legtöbb karakter amúgy is ezt használja ARURF-on.
Az első Elder Dragonból kapott bónusz tornyokra okozott sebzését felezik, talán azért, hogy ne dőljenek le túl gyorsan. A hősök itt sem maradhattak el természetesen.
Buffok
Aatrox +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés (Összesen 15-15%)
Aurelion Sol +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés
Corki +10% sebzés
Darius +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés
Gangplank +10% sebzés
Illaoi +15% sebzéscsökkentés, +5% sebzés
Irelia +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés
Leona +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés
Ornn +5% sebzéscsökkentés, (összesen 25%)
Rek'Sai +10% sebzéscsökkentés (összesen 20%)
Sion +15% sebzéscsökkentés
Sona -10% sebzés helyett csak -5%
Tahm Kench +10% sebzéscsökkentés, (összesen 20% sebzéscsökkentés, 20% sebzés)
Thresh +5% sebzéscsökkentés, +5% sebzés
Urgot +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés
Yasuo +5% sebzéscsökkentés, +10% sebzés
Zac 15% sebzéscsökkentés
Zilean +10% sebzés
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

