Még az ARURF

Még az ARURF "egyensúlyába" sem fértek bele: ezek a dolgok változnak mostantól!

League of Legends - Az ARURF nem arról híres, hogy sok lenne benne az egyensúly, de azért mégis nem árt minimálisan kordában tartani. 

Riot Mortdog tett ki egy hosszabb posztot a Riot hivatalos fórumaira, ugyanis bele kellett nyúlni az ARURF-ba ezúttal is. Hősöket továbbra sem vettek ki, ehhez az ígéretükhöz tartották magukat, viszont pár dolog, amit nem gondoltak át teljesen. Emiatt sok hőshöz és még bizonyos rúnákhoz is hozzányúltak. Mivel elég hosszú a lista, nem nagyon mennénk bele a miértekbe, inkább nézzük mi változott legutóbb.
213
Az indítás előtti módosításokat most figyelmen kívül hagyjuk, hiszen abban az állapotban indult el a legújabb ARURF. Azóta kétszer módosítottak a játékmeneten, egyszer január 29-én és egyszer tegnap, azaz 31-én.

Január 29.

Nerfek


Malzahar -8% sebzés


Sivir -5% sebzés


Ahri -5% sebzés


Kai'Sa -5% sebzés


Xayah -5% sebzés


Master Yi -5% sebzéscsökkentés

Buffok


Braum 20% sebzéscsökkentés, 10% sebzés

Bard 10% sebzéscsökkentés, 15% sebzés

Rammus 10% sebzéscsökkentés

Rek'Sai 10% sebzéscsökkentés, 5% sebzés

Gnar 10% sebzéscsökkentés, 5% sebzés

Tahm Kench 10% sebzéscsökkentés

Wukong, sebzés from -10% to -5%

Ryze sebzés from -10% to 0%

Ornn sebzéscsökkentés 10%-ról 20%-ra növelve

A következő oldalon a legújabb, január 31-ei ARURF frissítésekkel folytatjuk!

Január 31

Rúnák

Itt már nem csak a hősökkel foglalkoztak újfent, hanem megint előkerült a sokak által szeretett, vagy éppen utált Dark Harvest. Egy ilyen kirobbanó játékmódban, mint az ARURF, gyerekjáték jelzőket szedni, éppen ezért a hatását itt is jócskán gyengítették. 

A lelkekből kapott plusz sebzés jelzőnként 5 helyett csak 2. A kezdeti sebzés is első szinten 20-ról 15-re csökkent, valamint a 18-as szinten elérhető 60 alap sebzés helyett is csak 55-öt kapunk, illetve az AP rátát 0,15-ről 0,1-re csökkentették. Ezek valljuk be, érthető módosítások, a legtöbb karakter amúgy is ezt használja ARURF-on.

Az első Elder Dragonból kapott bónusz tornyokra okozott sebzését felezik, talán azért, hogy ne dőljenek le túl gyorsan. A hősök itt sem maradhattak el természetesen.

Buffok


Aatrox +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés (Összesen 15-15%)

Aurelion Sol +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés

Corki +10% sebzés

Darius +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés

Gangplank +10% sebzés

Illaoi +15% sebzéscsökkentés, +5% sebzés

Irelia +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés

Leona +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés

Ornn +5% sebzéscsökkentés, (összesen 25%)

Rek'Sai +10% sebzéscsökkentés (összesen 20%)

Sion +15% sebzéscsökkentés

Sona -10% sebzés helyett csak -5% 

Tahm Kench +10% sebzéscsökkentés, (összesen 20% sebzéscsökkentés, 20% sebzés)

Thresh +5% sebzéscsökkentés, +5% sebzés

Urgot +10% sebzéscsökkentés, +5% sebzés

Yasuo +5% sebzéscsökkentés, +10% sebzés

Zac 15% sebzéscsökkentés

Zilean +10% sebzés

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések