Twitchen is tarolt a Fortnite 2018-ban

Twitchen is tarolt a Fortnite 2018-ban

A világ legnépszerűbb battle royale játéka a Twitchen is mindenkit maga mögé utasított. Itt vannak a 2018-as statisztikák!

A StreamElements megosztotta a 2018-as évre vonatkozó statisztikákat, ami alapján egyértelműen kijelenthető, hogy minden, ami stream és streaming, az a Twitch ma a világban. Több, mint 9 (!) milliárd órányi tartalommal töltötték fel a streamerek a platformot, ahol rengeteg játék –és egyéb kategória– között találhattuk meg azt, ami elé szívesen odaültünk és órákra a képernyőre tapadtunk. A legnagyobb robbanást kétség kívül a Fortnite nevéhez köthetjük, ugyanis az Epic Games játéka gyakorlatilag valódi verseny nélkül ugrott az élre a nézettségi rangsorban!

A második helyen a világ legnépszerűbb MOBA játékát találjuk meg, ami stabilan tartja a közel egymilliárdos összes óraszámot. A harmadik helyre ért oda az IRL, vagyis a való életet streamelő tartalomgyártók kategóriája, ami a Fortnite mellett a tavalyi esztendő legnagyobb nyertese lett. Általában ezek a streamerek csetelnek a nézőkkel, túráznak a nagyvilágban, ebédelnek egy étteremben, esetleg otthon főznek, vagy épp ASMR-rel szórakoztatják a nézőket. 

A Fortnite 2018 második negyedévében volt a csúcson, azóta kezdenek visszaesni a számai, de még így is hatalmas előnnyel vezeti a toplistát. A nagyjából 15 százalékos visszaesés jelentősnek tűnhet, de ha valamelyik játék képes elviselni ezt a csökkenést, az a Fortnite.

Ha kitekintünk a konkurenciára is, akkor feltűnhet, hogy a Twitch óriásként tornyosul a második helyezett YouTube Live fölé. Mindössze a negyedét hozta a Twitch számainak a világ legnagyobb videómegosztó oldalának streaming platformja. A harmadik helyen a Mixer olyan, mintha nem is létezne. Egy Mixer órára több, mint ötven Twitch óra jut.

Ti milyen tartalmakat fogyasztotok legtöbbet a Twitchen?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

  

Kövess Minket!



Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny? (X)

A zsarolóvírus-támadások nem csupán technikai fennakadásokat vagy átmeneti anyagi veszteségeket okoznak – hanem akár egy teljes vállalkozás bukását is jelenthetik. A siker kulcsa egyre inkább az, hogy a cégek mennyire képesek megelőzni a bajt, illetve helyreállni belőle. Az ESET kiberbiztonsági szakértői úgy vélik, hogy a kiberreziliencia ma már nem csak IT-kérdés, hanem egyenesen üzleti túlélési stratégia.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Üzlet - Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre (X)

A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra. Egy jelenség, ami egyszerre szól önkifejezésről, közösségről és üzletről. Most a hazai fiatal alkotók, tervezők és vállalkozók is megmutathatják, mire képesek: elindult a Size-Up powered by Lounge Group, amely a sneaker- és streetwear-szcéna legígéretesebb új szereplőit keresi.

Üzlet - A lábtörlő jelentősége otthonodban

Gondoltál már arra, hogy a lábtörlő milyen fontos szerepet játszhat a mindennapjaid során? Minden egyes belépésnél találkozunk vele. De hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb darabot, és milyen szempontokat tartsunk szem előtt?

Közvetítések