League of Legends - A lövészek ünnepelhetnek, végre hőn szeretett bajtársaik visszatértek!
A 9.3-as frissítés visszahozta nekünk a krites tárgyakat, –sőt, a tárgyak hoztak magukkal egy megújult töltőképernyőt, akik szintén elhívták a barátaikat, így megérkeztek a vérdíjat módosító manók is!
TÁRGYAK
Az ügyesség köpenye
Visszatért hamvaiból, hogy palástként segítse lövész bajtársait. A költsége 800 arany, a kritikus csapási esélye pedig 20%. Üdvözlünk itthon, kicsi köpeny.
A Határtalan penge visszaáll egy korábbi állapotába, mégpedig abba, amikor önmagában is elkezdte megtéríteni annak árát. A teljes költség marad változatlanul 3400 arany, az összeállítási receptje pedig az alábbi: K. N. kard + Csákány + Az ügyesség köpenye + 425 arany. A tárgy sebzése 70-ről 80-ra nőtt, továbbá ellátták 25% kritikus csapási eséllyel. Így természetesen eltávolították az effektet, mely a kritikus csapási esélyt megduplázza. Ezen kívül érkezett még egy újdonság, ugyanis 25%-kal növeli a kritikus csapások sebzését a tárgy, –így természetesen elvették tőle a 10%-os tényleges sebzést. Az Ornn által kovácsolt Olvadt penge sebzése pedig 100-ról 110-re nőtt. Minden más öröklődik a fent megnevezett Határtalan pengéből.
Viharborotva
A Viharborotva olyan lövész-játékstílusok támogatására készült, ahol inkább biztonságos távolságból sebzik az ellenfeleket, de végül néhány változtatás miatt sok karakter első tárgyává vált. Nézzük a Viharborotva változtatásait. A teljes költsége 2800 aranyról 3100 aranyra nőtt. A receptje a K. N. kard + Hosszúkard + Kircheis szilánkja + 850 arany. A sebzése 60-ról 55-re, míg a támadási sebessége 35%-ról 25%-ra csökkent. Eltávolították a Viharpenge effektet, viszont kettő újat kapott helyette. Az egyik a Feltöltve: A mozgás és az alaptámadások feltöltött jelzőket termelnek. 100 jelzőnél a következő alaptámadás találatkor 65 bónusz varázssebzést okoz, és 40%-kal lassítja a célpontot (a lassítás 1 másodperc alatt fokozatosan megszűnik). A másik a Vihar: A többi feltöltött hatás 30%-kal erősödik, és 40%-kal lassítja a célpontot (a lassítás 1 másodperc alatt fokozatosan megszűnik).
Az Esszenciamartalóc mostantól biztosít kritikus csapási esélyt, viszont továbbá nem adja meg az Esszencialáng hatást, –sőt, manát sem biztosít immár. A tárgy teljes költsége 3000 aranyról 3200 aranyra nőtt. A sebzése 75-ről 60-ra csökkent, a csökkentett töltési idő nem változott, maradt 20% továbbra is. Az újítás hogy hozzáadták a 25% kritikus csapási esélyt, illetve ahogy említettük, nem ad 300 manát mostantól és elvették tőle az Esszencialáng hatást.
Shojin lándzsája
Az Esszenciamartalóc kontextusánál maradva, jó néhány hős tudta használni az Esszencialángot, csak ezen hősök többsége éppen nem lövész. Nekik készítettek a fejlesztők egy új tárgyat. A Shojin lándzsája teljes költsége 3400 arany, 60 sebzést és 250 életerőt, továbbá 20%-kal csökkentett töltési időt ad hordozójának. Van egy effektje, a Felébredt sárkány: A végső képesség elsütése után következő alaptámadás 6 másodpercre a Felébredt sárkány hatást biztosítja, amely 50% támadási sebességet ad, illetve az alaptámadásokkal visszatölti az alapképességek fennmaradó töltési idejének 20%-át. Receptje pedig az alábbi: K. N. kard + Tűzkő + Hosszúkard + 950 arany.
A Fantomtáncos sem úszta meg a változtatásokat, a teljes költésge 2700 aranyról 2600 aranyra, a támadási sebessége 45%-ról 30%-ra, a kritikus csapási esélye 30%-ról 25%-ra csökkent. Eltávolították a Sirató effektjét, helyette azonban kapott egy újat, az Életmentőt: Ha egy támadás 30% alá csökkentené az életerődet, egy legfeljebb 240–600 (az erősödés a 9. szinten kezdődik, és a 18. szintig tart) sebzést elnyelő pajzsot kapsz 2 másodpercre (90 másodperc töltési idő).
Kircheis szilánkja
A 800 arany összköltség 600 aranyra csökkent.
Serény
Az 1300 arany teljes költség 1200 aranyra csökkent.
Gyorstüzelő ágyú
Az ágyú teljes költsége 2800 aranyról 2600 aranyra, továbbá a kritikus csapási esély 30%-ról 25%-ra csökkent.
Runaan hurrikánja
A hurrikán teljes költsége 2800 aranyról 2600 aranyra, továbbá a kritikus csapási esély 30%-ról 25%-ra csökkent.
A penge teljes költsége 2800 aranyról 2600 aranyra, továbbá a kritikus csapási esély 30%-ról 25%-ra csökkent. Ezzel szemben a támadási sebesség 35%-ról 40%-ra nőtt.
Utolsó lehelet
Az Utolsó lehelet kis erőre kapott a reggeli kávé után önmagában is, így a költsége 1300 aranyról 1450 aranyra, a sebzése 10-ről 20-ra, a páncéltörése 10%-ról 20%-ra nőtt.
Lord Dominik üdvözlete
A sebzés értéke 40-ről 45-re nőtt.
Halálos emlékeztető
A sebzés értéke 40-ről 45-re nőtt.
VÉRDÍJ
Változott a vérdíj értéke a minionokból, illetve a szörnyekből szerzett arany alapján, megszüntetve a hatást, hogy ha lemaradva farmolással szeretnénk visszahozni magunkat, ne legyünk céltáblák. Ez pedig az alábbi dolgokból áll:
Farmolási támogatás, melynek köszönhetően ha az ellenfél csapatának átlagánál kevesebb minionokból, illetve szörnyekből szerzett arannyal halunk meg, akkor egy puffert kapunk az újraéledés során a kiegyenlítés érdekében. Amíg a puffert fel nem használjuk, nem fogunk minionokért, illetve szörnyekért járó vérdíjat gyűjteni.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy ha az ellenfél csapatának átlagánál 200-zal kevesebb minonokért és szörnyekért járó arannyal halsz meg, majd visszamész az ösvényre, és gyorsan összefarmolsz 700 aranyat, amíg az ellenfél csapata átlagban csak 300-at. Korábban 100 arany értékű vérdíj járt, ha az ellenfél csapatának átlagánál 400-zal több minionokért és szörnyekért járó aranyad volt. Mostantól egyáltalán nem lesz vérdíjad, mert az első 200 aranyat törli a puffer.
Ne feledd: Az ellenséges csapat átlaga az összes minionokért és szörnyekért járó arany néggyel elosztva (felső, középső és alsó ösvény + a dzsungel).
FRISSÍTETT TÖLTŐKÉPERNYŐ
A töltőképernyő vizuálisan megújul a frissítés során, hogy hangulata –illetve annak kinézete is– egyaránt megfeleljen a League of Legends jelenlegi megjelenésének. Ezenkívül előkészíti a terepet is ezáltal a jövőben érkező ezzel kapcsolatos újításoknak is. Lássuk, milyen funkcionális változások jöttek most:
- A rangsorolt keretek mostantól dinamikusan frissülve mutatják az éppen aktuális rangunkat.
- A betöltés egyetlen, a képernyő alján megtalálható csíkban követhető, –így nem tudjuk, hogy ki játszik krumpli géppel.
- Egy játékos kártyájára kattintva a töltőképernyőn az megfordul és a következő információkat is megjeleníti:
- Ellenfelek esetében a hősismeretet és a kitüntetési szintet.
- Csapattársak esetében a hősismeretet, a kitüntetési szintet, sőt, a rangsorolt páncélt vagy a szintjüknek megfelelő keretet, attól függően, hogy a játékos mit állított be.
Fontosnak tartom megjegyezni, hogy ez valamikor a mostani frissítésben lesz bekapcsolva, –így ha még nem látjátok, nem kell megijedni.
Nektek hogy tetszik a 9.3-as frissítés? Hiányoztak már a krites tárgyak?