Vi és Rek'Sai is fontos újításokat kapott, megérkeztek az Origami kinézetek! - PBE

Vi és Rek'Sai is fontos újításokat kapott, megérkeztek az Origami kinézetek! - PBE

League of Legends - Tegnap megkaptuk az ízelőt, ma pedig már ki is próbálhatjuk a két "Origami" kinézetet PBE-n!

Tegnap este érkezett a nagy bejelentés, hogy még a februári hónapban két teljesen új kinézettel fogunk gazdagodni. A Papercraft Anivia, illetve a Papercraft Nunu & Willump pedig jött, látott és nagy sikert aratott egyediségükkel! Azt valószínűleg mondanunk sem kell, hogy a két hősgúnyához hasonló kinézet még nem tette be a lábát az Idézők Szurdokába, –így ők az első prototípusok.

A nagy bejelentést követően pedig ma nemcsak, hogy megkaptuk mindkét skin hosszabb bemutató videóját, de már ki is próbálhatjuk őket PBE környezetben! Természetesen a gúnyák mellé ikonok, chroma skinek is érkeztek, sőt a balansz változtatásokról sem szabad megfeledkeznünk! Nincs is más hátra, mint hogy elő az ollókkal és irány az Origami világ!
213

Papercraft Anivia (1350 RP)

Nem árulunk el nagy titkot akkor, hogy ha leírjuk: mindkét kinézet 1350 RP-t fog kóstálni! Ez pedig azt jelenti, hogy nem csak egy egyszerű hősgúnyát kaptunk. A kinézettel együtt új modellek és textúrák, új VFX, új SFX és új visszamenetel büszke tulajdonosai lehetünk. Magyarán minden megváltozik az alap verzióhoz képest! Ezen kívül mindkét kinézet kap 8-8 chromát is, amik ezt a nagyszerű skint is meg tudják bolondítani!

Chroma kinézetek

Papercraft Nunu és Willump (1350 RP)

Nunu és Willump esetében sem lehet másról beszélni, mint az előbb. Az alap karakterdesign teljesen megváltozott, de a hanghatások és a karakter visszamenetele is. Talán utóbbit tudnánk picit jobban kifejteni, ugyanis a hős visszamenetelekor megjelenik Papercraft Anivia, ami mondhatni egyedülálló a League of Legends világában. Mi legalábbis nem nagyon találkoztunk még olyan visszamenettel, ahol egy másik, azonos skin-láncban szereplő karakter is megjelenik. Nunu & Willump-hoz is nyolc chroma kinézetet lehet majd megvásárolni, ám ezekből egyelőre csak hetet ismerünk, a nyolcadik kép/fájl nem került be még a rendszerbe!

Chroma kinézetek

Papercraft idézői ikonok

Még mielőtt belemerülnék a PBE balansz frissítéseibe még három új idézői ikont is be kell mutatnunk nektek, amik a Papercraft kinézetek megjelenését hivatottak ünnepelni. De miért kaptunk három ikont? Nos, mivel három karakter kapott új kinézetet, még ha az egyik páros is! Ismerjétek meg a Papercraft Anivia, Papercraft Willump és Papercraft Nunu ikonokat!

Balansz frissítések

A 9.4-es PBE ciklus során első körben három karaktert illetve egy tárgyat próbáltak meg egyenesbe hozni a fejlesztők. Viszont most nem kisebb frissítésekről beszélhetünk. Vi-nél például három képességével, illetve passzívjával is babráltak, de ugyanez igaz Rek'Sai-ra is, nála mondjuk az összes képesség tekintetében változott valami, Sylas pedig mindeközben egy újabb kisebb átdolgozást kapott.Kezdjük is akkor szépen sorjában. Rek'Sai nemcsak összes képességében történt változás, de még általános tulajdonságaival is babráltak picit a fejlesztők. Fury bar-ja (ami azt jelzi, hogy mennyi dühpontot sikerült szerezni) például sárga helyett vörös színben pompázik majd, amikor telítődik. Q képessége a Királynői harag/Prédaleső abban az esetben, ha Rek'Sai beássa magát és eltalál egy hőst 25 dühpontot ad a karakternek. Beásás/Előbukkanás képességének (W) hanghatását növelték más karakterek felé illetve a Sivatagi Ürességrém a bázison egyből beássa magát, –már ha megtanulta ezt a skillt.

Mindeközben E képességében (Dühödt harapás/Alagútásás) csökkentették az alagutak közötti minimális távolságot 850 egységről 600 egységre. Végül, de nem utolsó sorban végső képessége (Ürességroham) is változott. A PBE frissítéstől kezdve a karakter már a képesség elsütésének elején megcélozhatatlanná válik, nem a képesség elnyomás végén. Illetve csak akkor lehet megszakítani magának a karakternek a képességet, hogy ha ellenfelei már igen nagy távolságokra tudnak teleportálni (>1000 egység).

Rek'Sai-hoz hasonlóan Vi esetében is történt néhány változtatás! Elsőként így talán az alapokat említenénk. A karakter alap AD-ját lecsökkentették 64-ről 62-re. Szintenkénti támadási sebességét is csökkentették 2.5-ről 2-re. Passzívjának (Energiapajzs) töltési idejét is megváltoztatták. 12-8 helyett folyamatosan 12 sec lesz. A pajzs méretei is változtak: 10% max életerő helyett 15% max életerőre. Pajzsának töltési ideje pedig 3 sec-el rövidebb lesz bármikor, amikor a karakter W-je (Horpasztó ütések) aktiválódik.

Térjünk is akkor át Q képességére (Ugrózúzó), aminek első körben sebzését változtatták meg 110/160/210/260/310 (+160% Bonus AD)-ról, 20/60/100/140/180 (+140% teljes AD)-ra, illetve a továbbiakban nem okoz csökkentett sebzést minionokra és szörnyekre. W (Horpasztó ütések) képességének támadási sebessége 30/35/40/45/50%-ról 20/30/40/50/60%-ra emelkedett. E képességét (Határtalan erő) is buffolták, az erősített támadás jobban skálázódik majd a támadási sebességünkkel, azaz gyorsabban megy ki. AD arányát ugyan csökkentették 115% AD-ról 110% AD-ra, azonban AP arányát növelték 70%-ról 90%-ra. Az AOE pedig mostantól kritikus találatot is tud okozni.

Végül, de nem utolsó sorban ultijához (Lerohanásos támadás) is hozzányúltak. A sebzést első körben módosították 150/300/450 (+140% bónusz AD)-ról 150/325/500 (+110% bonus AD)-ra. Így alapból többet üt, viszont tárgyakból kevésbé skálázódik az alacsonyabb bónusz AD ráta miatt. Mostantól nem okoz csökkentett sebzést a másodlagos célpontoknak, vagyis mindenkin, aki áthalad, az megkapja a teljes mennyiséget. A CC ideje a másodlagos célpontokon növekedett 0,25 másodpercről 0,75 másodpercre, de ezzel egy időben a másodlagos célpontok hátralökésének távolsága is 250-ről 400-ra. Utolsóként pedig a képesség töltési idejét növelték meg a fejlesztők 110/85/60-ról 120/100/80-ra.Első körben Sylas Q képessége (Lánctámadás) változott meg. Becsapódás után az utórobbanás sokkal megbízhatóbb lesz, és könnyebben be is talál. A szörnyekre sem fog kisebb sebzést okozni, illetve a W működése is jóval megbízhatóbb lesz, kevesebb alkalommal fog megszakadni, ha valaki mondjuk mozgásban van előttünk. A Királyölő, azaz a W pedig kevesebbet fog gyógyítani, 50/85/120/155/190 helyett csak 50/80/110/140/170, ez nyilván hatással lesz az erősített gyógyításra is, ha alacsony életerőn lenne Sylas.

Tárgyak

Utolsóként pedig egy tárgyváltoztatást hoztuk el nektek. Az Essence Reaver-nél a 20% töltési idő csökkentés, mostantól egyedi passzívként szerepel majd!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések