Az új Conqueror rúnával nehezebb lesz tankokat ölni, finomítják a crit tárgyakat! - PBE

Az új Conqueror rúnával nehezebb lesz tankokat ölni, finomítják a crit tárgyakat! - PBE

League of Legends - Alig jelentek meg az újított crit alapú tárgyak, a Riot máris hozzájuk nyúlt egy kicsit (elsősorban a passzívok terén), és megérkezett egy új rúna.

A legújabb PBE frissítésben hősökkel kevésbé –tárgyakkal viszont annál inkább– foglalkozott a Riot Games. Kezdjük azzal az egy darab hőssel, aki viszont bekerült a frissítésbe.

Hősök


A tegnapi PBE frissítés során számos újítást kapott Rek'Sai Vi mellett, úgy tűnik a Riot szeretné visszahozni őt a metába, vagy legalább kicsit játszhatóbbá tenné. Ennek ellenére egy minimális "nerfet" kapott, visszavonták az alagutak minimális távolságát érintő változást. Ez azt jelenti, hogy az alagút két vége legalább 850 távolságra kell legyen egymástól, tegnap a 600-at próbálgatták. Valószínűleg a túlzottan is precíz pozicionálást nem akarták túlzásba vinni nála.

Tárgyak

A Kircheis Shard esetében egy passzívba gyúrták össze azt, amit eddig tudott. A passzív neve Energized és egyedinek számít. "Mozgással és támadással egy feltöltött támadást idéz elő. A feltöltött támadás 50 bónusz mágikus sebzést (szintfüggő) okoz találatkor.

A Rapid Firecannon a fentebb említett Energized passzívot kapta meg, –azonban a mértéke más. Ugyanúgy mozgással és támadással tölthetjük fel ezt az erősebb támadást, viszont a Rapid Firecannon esetében 60-140 bónusz mágikus sebzést okozunk (szintfüggő) találatkor. A felerősített támadások ezen kívül 35% bónusz hatótávot kapnak (maximum 150 egység). Emellett az erősített támadások 25%-kal gyorsabban elérhetőek, mint a Kircheis Shardnál.

A Statikk Shiv a másik erősített támadásokat feltöltő tárgy a Rapid Firecannon mellett. Az alap passzív itt is hasonlóan megy: mozgással és támadással töltjük fel a tárgyat, ami aztán szinttől függően 60-140 mágikus sebzést okoz a következő alaptámadásunkkor. A különbség, hogy itt nem plusz hatótávot kapunk, helyette 5 célpontra csap át a villám és kritikusan is találhat.

Az új Stormrazor sem maradhatott ki a buliból. A fentebb már leírt Energized passzívot ez a tárgy is megkapja, de a sebzés itt csak 50 szinttől függően, mint a Kircheis Shardnál. Cserébe minden Engergized hatást 30%-kal gyorsabban növel és ezek a támadások 40%-kal lassítanak is egy másodpercre.

Rúnák

Már rebesgették, hogy valamilyen változás várható a Conqueror háza táján, amit most be is mutattak. A legújabb PBE frissítés szerint a következőképp változik a rúna működése.
213
"Hősöket eltalált támadások és varázslatok 3-15 adaptív erőt és egy jelzőt (AD vagy AP, szinttől függően) adnak három másodpercre, nyolcra, ha közelharci karakterről van szó. Összesen 5 ilyen jelző gyűjthető, ha elértük a maximálisat, akkor az okozott sebzés 10%-át gyógyulásként kapjuk vissza, illetve 10%-át tényleges sebzésként osztjuk ki."

Hogy ez hosszú távon mit eredményez majd a metában még jó kérdés, –az viszont biztos, hogy a bruiserek nehezebben fognak tankokat ölni. A 10%-os gyógyulás jól hangzik papíron, de jó eséllyel nem fogjuk a meccs minden pillanatát csatával tölteni 5 jelzővel. Ennek esetleg olyan karakterek vehetik hasznát, akiknek amúgy is jól jön a sustain és sok támadást, vagy képességet tudnak bevinni rövid idő alatt, mint Renekton, vagy Riven.

Kennen frissítése is zajlik közben, amiről egy videót is megosztottak, ezúttal az E képességét mutatták be.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések