League of Legends - Tegnap már írtunk azokról, akik jól jártak, de nem mindenki köszönte meg a legújabb frissítést.
A múlt héten érkező 9.3-as frissítés rendesen felkavarta a dolgokat, azonban leginkább nerfekkel bombázta a sokat látott karaktereket, mint Irelia, Aatrox, vagy Akali. De vajon a kialakult helyzet fényében kik estek vissza a legtöbbet? Ennek jártunk utána, nézzük a mostani patch 5 legnagyobb "vesztesét".
Kai'sanál már kiemeltük korábban, hogy mennyire függ az éppen aktuális tárgyaktól, talán nála mutatkozik ez meg leginkább. A Stormrazor és a többi ADC tárgy átalakítása miatt a buildje is megváltozott. Mostanában inkább Infinity Edge-et vesznek elsőként és csak utána Guinsoo-t az eddigi Stormrazor helyett, illetve egyesek még Essence Reaverrel próbálkoznak. A számok azonban magukért beszélnek, egyelőre vagy gyenge, vagy még nem találták meg az optimális buildet. Mindenesetre 11 helyet esett vissza és jelenleg 46,07%-os győzelmi aránya van.
Cassiopeia nagyon otthonosan érezte magát szinte bárhol, nem is véletlen, mivel early-ben sem feltétlen gyenge, lategame-re meg egy igazi szörnyeteggé vált. Mindkét korábbi frissítésben gyengítést kapott egyrészt a Q-jára és a W-jére. A kettő együtt úgy tűnik elegendő volt arra, hogy visszafogják Cassiot, miden összesen 18 helyet esett vissza, jelenleg 48,78%-os győzelmi aránya van.
Aatrox is hasonló bánásmódban részesült, mint Cassio, csak nála a nerfvonatot már korábban elkezdték. A legutóbbiak viszont szemmel láthatóan már elég érzékenyen érintették, elvették a gyógyulását az E-ből, azt már csak hősök ellen okozott sebzésből kap, valamint a két töltéses rendszert is, jócskán visszafogva ezzel a mozgékonyságát. Ez elsősorban menekülés, vagy lekövetés szempontjából fontos, no meg picit a Q sebzéséből is csippentettek. Ezek együttese 22 helyet jelent Aatroxnak negatív irányba, topon 45,54%-os győzelmi aránya van.
Camille esetében elsősorban a dzsungeles pozícióját szerették volna gyengíteni. Azt hiszem kijelenthetjük, hogy a küldetést sikeresen teljesítették, talán még túlzottan is. Az E-ből fakadó mozgékonysága továbbra is megmaradt, viszont már nem kábítja a dzsungeles szörnyeket, ebből kifolyólag sokkal több sebzést szenved el, miközben az egyébként is kevesebb XP-t érő táborokat takarítja. Ennek köszönhetően két oldalról is lassult a fejlődése a játékban, 26 helyet vissza is esett, és jelenleg 45,14%-os győzelmi aránnyal rendelkezik.
Talán senki számára sem nagy meglepetés, hogy a 9.3-at legnagyobb mértékben Akali vesztette el. Egyrészt megfosztották Q-jába épített gyógyulásától, illetve a tornyok alatt sincs már feltétlen biztonságban, ha füstfelhőjébe rejtőzködik. Akali egyébként többszörösen is a legnagyobb vesztese. Egyrészt topon ő esett vissza a legtöbbet, összesen 37 helyet, ami rengeteg. A top 5-ös listán valójában kétszer szerepelt, így Kai'Sat még ki is szoríthatná, ha nem akarnánk azonos hősöket, ugyanis miden is 16 hellyel van hátrébb. De még mindig nincs vége. Övé a két legrosszabb győzelmi arány a teljes játékban, topon 42,14%, míg miden 37,44%. Egyetlen egy hős sincs 40% alatt egyébként rajta kívül és sikerült még az időtlen idők óta utolsó helyeken kullogó Ryze-t is megelőznie mindkét pozícióban, Ryze-nak ugyanis 43,73%-os győzelmi aránya van.