Olaf és Riven új vizuális effekteket kapnak, íme az első videók!

Olaf és Riven új vizuális effekteket kapnak, íme az első videók!

League of Legends - Olaf és Riven sem mai karakter már a játékban, ez látszik is a képességeik animációján. Szerencsére a Riot szép lassan mindenkit felújít.

Tavaly döntött úgy a Riot, hogy elkezdi lassan, hősről-hősre frissíteni a játékot, akikre már ráfér némi frissítés. Ezúttal nem játékmenetbeli dolgokra kell gondolni, csak és kizárólag a külsőségekre. Tekintve, hogy a LoL 2009-es játék, elég sok grafikai része elavult már. A pályát javították még 2015-ben, illetve egyes hősök is megújultak, de messze nem mindegyik. Az említett Riven például 2011 szeptemberében, míg Olaf 2010 júniusában jelent meg, azóta pedig nem sokat változott a kinézetük. 

Ezeken a dolgokon javítana a Riot Games, képeket már korábban is láthattunk, de most két hosszabb videóval is láthatjuk a változásokat.

Olaf esetében egy új jelzőt is kapunk, ami azt mutatja, hogy milyen távolságból kaphatjuk fel a baltánkat, míg a W sokkal láthatóbb, amikor aktív. Az E is látványosabb, Brolaf esetében egy még egy söröshordóval is fejbe kólintjuk az ellenfelet. Az ulti pedig szembetűnőbb, kicsit a Flash-re emlékeztet a DC univerzumból, ugyanis vörös villámok övezik Brolafot. Apróbb különbségek nyilvánvalóan minden egyes hőskinézet között vannak, de a lényeg a láthatóság. A többi pedig a videóból kiderül.


Riven képességei sem feltétlenül a leglátványosabbak, illetve nem is mindegyik látszik tökéletesen becsapódás tekintetében. Az ő esetében is ezen próbáltak javítani mindamellett, hogy szebb külsőt adtak a képességeknek. A földbe "rajzolt" nyomok egyértelműbbé teszik, hogy a Riven Q első, második és harmadik lépése pontosan hol is sebez, korábban ezt nem mindig lehetett látni, a harmadik pedig még repedéseket is okoz, ahol a feldobás megtörténik. A kábítása is látványosabb, szemmel követhetőbb, hogy milyen távolságban stunol, a pajzsa pedig most már egy tényleges buborék, nem csak pár köröző rúna. Végezetül az ultija inkább egy egybefüggő sáv, ami jobban látszik, semmint három kisebb, mint eddig. A működése természetesen változatlan. Apróbb eltérések itt is vannak az egyes skinek között, de alapvetően ugyanazt a modellt követik.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.