League of Legends - Néhány kisebb változtatás mellett Zed buff is érkezett a 9.4-es PBE ciklusba!
A tegnapi nap folyam egy újabb kisebb PBE változtatás került be a szerverre, aminek égköve egy Zed frissítés volt. Ezen kívül még egy karakternek illetve egy rúnának néztek utána a fejlesztők, így tényleg nem beszélhetünk hatalmas patch-ről. Azonban –még mielőtt belemerülnénk a változtatások kifejtésébe– fontos megemlítenünk, hogy ezek az újdonságok közel sem biztos, hogy bekerülnek az élő szerverekre is!A fejlesztők az eddig napvilágot látott információk alapján visszafordítottak egy buffot, amelyet pár frissítéssel ezelőtt véletlenül osztottak meg a PBE közösségével. Sivir W-jének sebzését a megszokott 50/55/60/65/70-ről nem olyan régen felemelték 55/60/65/70/75, azonban a változtatást a mostani patch során visszavonták, így az eredeti értékek léptek újra életbe!
Most pedig jöjjön az, amire valószínűleg mindenki várt: a már előbb is beharangozott Zed buff! Kezdjük akkor hát szintenkénti támadási sebesség növekedésével, amelyet a fejlesztők 2.1%-ról 3.3%-ra emeltek. Q képességének sebzését 80/115/150/185/220 (+90% alap AD)-ről 90/120/150/180/210 (+100% alap AD)-re emelték. W-jének második, helycserés hatósugarát 1300-ról 1950-re növelték, míg a képesség töltési idejét 22/20/18/16/14-ről 20/18,5/17/15,5/14-re csökkentették. Végül, de nem utolsó sorban R képességének passzív effektjét, a Reaper of Shadows-t eltávolították!
Rúnák
A Conqueror rúnánál a fejlesztők egy új effektet tesztelnek a PBE-szerveren. Az effekt lényege az, hogy ha támadással esetleg varázslattal eltalálsz egy ellenséges karaktert, akkor 3-15 adaptív erőt (ez szintenként növekedni fog) kapsz majd 3 másodpercig (közelharcosoknál 8 másodpercig). Ez a képesség ötször stackelődik. Amikor mind az öt jelzőt megszerezted, akkor sebzésed 10%-a tényleges sebzés lesz, illetve a kiosztott sebzés 10%-át visszagyógyuljuk.