Így csökkentsd drasztikusan a CC-k időtartamát!

Így csökkentsd drasztikusan a CC-k időtartamát!

League of Legends - Egy viszonylag egyszerű trükkel elég sok időt spórolhatunk meg magunknak és hamarabb szabadulhatunk a CC-kből.

Ehhez is idő kellett, amíg valaki felfedezte –és meg is osztotta a közösséggel–, remélhetőleg nem egy hatalmas nerf lesz a dolog vége. Mindannyian csücsültünk már valószínűleg Morgana Q-ban, ahol még az életünket is átgondolhatjuk, amíg lejár a lekötés, kétszer.

Viccet félretéve, tényleg van egy módszer arra, hogy lecsökkentsük a CC-k időtartamát magunkon, –és most nem a Garen, vagy Mundo W-re, illetve a jelzőrendszerben ezt adó rúnára gondolunk. Rúnák azért itt is kellenek:egészen pontosan kettő.

Az egyik a Resolve ágon az Unflinching, illetve az Inspiration-ből a Hextech Flash. A Hextech Flash, ha őszinték akarunk lenni, nem éppen a leghasznosabb és leggyakrabban használt rúnák egyike. Egy-egy támogató használja, mint Alistar, vagy Thresh, akik kezdeményezni akarnak, de azon felül kevesen. Ezzel a párosítással már viszont érdekesebb lehet. A Hextech Flash-nek mindössze 20 másodperces CD-je van, –vagyis ha épp nincs rendes Flash-ünk, akkor ilyen gyakran próbálkozhatunk vele. Az Unflinching pedig alapvetően nincs, mivel idézői képességekhez van kötve a használata. Mivel ezek általában több perces CD-vel rendelkeznek, így nincs is rá szükség, –a módszer pedig ezt használja ki.

213

A Hextech Flash-t alapvetően fel kell tölteni 2 másodperc alatt, ha bárhova akarunk menni, itt viszont elég tényleg csak megnyomni és épp, hogy elkezdeni az animációt; ezt a rendszer úgy értelmezi, hogy idézői képességet használtunk, –vagyis életbe lép az Unflinching. Ez a rúna pedig összesen 10 másodpercen keresztül további 15% Tenacity-t és lassítás ellenállást nyújt, így a hard CC-k ennyivel kevesebb ideig tartanak, a lassítással szemben pedig különösen ellenállóak leszünk. Emellett további 10%-ot kapunk mindkét statból minden CD-n lévő idézői képességünk után. Ha ez csak a Flash, akkor máris 25%-ról beszélünk, ha netán még a másikat is elhasználtuk nemrég és nem elérhető, akkor 32%-ról beszélhetünk. Igen, a matek sehogy sem jön ki, de a Tenacity valamiért nem lineárisan növekszik, de a 32% is legalább annyira durva. Mindez tárgyak nélkül. 

Ha legközelebb egy CC-kkel teletűzdelt ösvény, vagy kompozíció ellen mentek és a karakteretek-, esetleg a szerepetek megengedi, érdemes elgondolkozni ezen a megoldáson!

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések