League of Legends - Két területen is fontos változások érkeztek a tárgyak terén, elsősorban a támogató és lövész itemek között.
Ahogy mindig, most is meg kell jegyezni, hogy a Riot posztjában leírtak még nem kőbe vésett dolgok és bármikor változhatnak, ha a fejlesztők azt tartják logikus lépésnek. Hősökről szinte alig esett szó, az is inkább a tárgyak kapcsán, illetve a nézői bugokról is beszámoltak röviden. Kezdjük rögtön a támogató tárgyakkal.
Itt elsősorban nem az alsó ösvényen okozott problémák miatt, sokkal inkább a felső ösvényen tapasztalható 0 farmos metának köszönhetőn kellett hozzájuk nyúlni. Ezt meg is tette a Riot egy hotfix keretein belül, aminek köszönhetően már csak akkor működik a Spellthief's Edge és az Ancient Coin, ha egy szövetséges 1500 egységen belül tartózkodik hozzánk képest.
Ahogy a Riot is elmondta, ez csak egy gyors, azonnali válasz volt a fennálló problémára, ami a felső ösvényen jelentkezett. A Spellthief's Kleptomancy segítségével farmolni sem kellett, hogy sok aranyhoz jussunk, az ellenfél pedig nem sokat tudott tenni ellene, mivel neki a farmolással is foglalkoznia kellet. A Riot egyébként nincs ellenére az új taktikáknak, általában hagyják is őket kibontakozni, de ezzel kapcsolatban ezt nem akarták megtenni, mert hasonlóan a tavalyi gold funnelhez, az általános eredmény egy sokkal kevésbé látványos meccset hozott. Tanultak ebből tavaly, ahol hetekig ez volt a meta.
Azt elismerik, hogy nem túl elegánsan oldották meg a 0 farmos top taktikát. Mindenképpen tervben van, hogy átnézzék az esetet alaposan és ha lehet, akkor keressenek egy jobb megoldást a helyzetre. A gold funnel esetében is a Monster Hunter buffal oldották meg a dolgot, ami csökkentette a minionok értékét, ha dzsungeles tárggyal rendelkeztünk, így már nem lehetett ösvényen használni. Elsőre viszont ezt sem találták el tökéletesen, sokat kellett finomítani, hogy ne a hagyományos dzsungeleseket büntessék vele. Hasonlóban gondolkoznak itt is, hogy az alapirány valószínűleg marad, viszont a részleteken finomítani fognak.
A krit alapú tárgyak a 9.2-es frissítésben érkeztek meg új köntösben és azóta eltelt annyi idő, hogy most már értékelni is tudják a befutott adatokat. Ezek alapján egyelőre úgy gondolják, hogy egész jól eltalálták az újításokat, így a legtöbb krit alapú tárgyhasználó jó helyzetben van, se nem túl erős, se nem túl gyenge. Egy-két kirívó eset azért akad még.
- Továbbra is tervben van Yasuo nerfje, ahogy azt már a PBE-n is láthattuk. A jelenlegi terv, hogy az összes buff, amit a krit tárgyak korábbi változása miatt kapott, azt most elveszik tőle, hiszen az IE is visszaváltozott úgymond régi formájába, így a buffok okafogyottak lettek azóta
- A Lucian nerffel először várni akartak, de úgy tűnik, hogy az új tárgyak fényében is szükséges. Mivel eddig is jól megállta a helyét, az új krit tárgyak meg még segítettek is neki, tehát valamit kezdeni kell vele.
- Még mindig kivárnak Ezreal esetében, őt közvetlenül nem érintették annyira a tárgyváltozások, főleg a mostani hybrid Ezreal fényében, de arra kíváncsiak, hogy a többi lövésszel szemben miként teljesít majd. Nerf vagy buff egyelőre nem várható.
- A többi tárgyhoz képest kissé gyengének érzik az Essence Reavert, ezért egy kisebb buff van tervben, aminek tesztelését már el is kezdték a PBE szervereken.
Mi magunk is tapasztaltuk az MNEB során a spectator bugokat, volt hogy egyáltalán nem működött, vagy karakterek ide-oda ugráltak a pályán, miközben valójában egy helyben álltak. Mindenképp javítani szeretnék ezeket, de pontos részleteket még nem tudtak megosztani ezzel kapcsolatban. Pár hibát már a 9.4-ben javítani fognak, aztán kiderül, hogy sikerül-e mindent kikalapálni.