Erős Urgot és Karthus nerfek érkeztek PBE-re, de Yasuonak is jutott a jóból!

Erős Urgot és Karthus nerfek érkeztek PBE-re, de Yasuonak is jutott a jóból!

League of Legends - A kilenc hős között szerepel Azir és Thresh is.

Az éj leple alatt 9 hősre hozott változást a Riot Games a játék tesztszerverére. Némelyik hős már igényelte egy ideje a törődést, más változtatások előtt pedig csak értetlenül állunk.
21301Azir esetében a támadási sebesség növekedés értéke 1,5%-ről 3%-ra nőtt. Remélhetőleg ez elég erősítés lesz Azir számára, hogy újból választottabb hős legyen. A Riot kifejtette azt is, hogy azért csak ennyit kapott, mert óvatosan szeretnék megközelíteni a témát és nem akarnak megint hibázni vele.02Gnar esetében Mega Gnarhoz nyúltak hozzá a fejlesztők, ahol a páncél növekedés értéke 4,5-ről 5,5-re, míg a varázsellenállásé 2-ről 4-re nőtt.03Hecarim két képességét is változtatták, az első a Q volt, illetve annak mana költsége. A megszokott 32/34/36/38/40 mana 28/31/34/37/40-re módosult, ezáltal is könnyítve a játék korai szakaszát a hőssel. Továbbá az E képességén a töltési idő 24/22/20/18/16 másodpercről 20/19/18/17/16 másodpercre csökkent, ezáltal szintén erősítve a hőst a játék elején.045Karthus Q képességén a sebzést piszkálták elsődlegesen a fejlesztők. Az alap sebzés értéke 50/70/90/110/130-ról 45/65/85/105/125-re, míg az izolált sebzés értéke 100/140/180/220/260-ról 90/130/170/210/250-re csökkent. Ezen kívül még változtattak az R képességén, ahol szintén a sebzésbe nyúltak bele egy picit, a 250/400/550-es értéket 200/350/500-ra csökkentve. Kíváncsian várjuk, hogy ez elegendő gyengítés lesz-e Karthus számára. 046Thresh sem marad érintetlen, a Q képessége pedig az áldozat. A képesség mana költségét 60-ról 70-re, míg a töltési idejét 16/15/14/13/12 másodpercről 20/18/16/14/12 másodpercre növelték.024335Trundle W képességén a mana költség 60-ról 40-re csökkent, továbbá a bónusz támadási sebesség értéke 20/35/50/65/80%-ról 20/40/60/80/100%-ra nőtt, így a trollok királya is erősebb lesz a későbbi szakaszokban1325Urgot frissítéseit még kizárólag csak említették, de nem élesítették ezeket a változtatásokat a tesztszerveren sem. Mindenesetre ami késik, nem múlik, így nézzük, mi is változik az ő esetében. A Q képességén a mana költség 60-ról 80-ra nőtt. Továbbá a W képességén is piszkálták a manát, 45/50/55/60/65 mana helyett fixen 65 mana minden szinten. Sőt, a pajzsát is újra elővették, ami a 60/90/120/150/180 (+30% bónusz életerő) helyett 30/60/90/120/150 (+15% bónusz életerő) értéket biztosít.1326Varus Q képességén a feltöltött sebzésen változtattak. Ez korábban 0-50%-ig terjedt, mostantól 0-75% között mozog. Amit még tudni kell erről, hogy nem csak 25%-kal lesz a maximális feltöltés esetén erősebb a Q sebzése, hanem ez az effekt kihat a W képesség aktív % alapú hiányzó életerőn alapuló sebzésre is.5436Az alap fizikai sebzés értéke 63-ról 60-ra csökkent, míg a Q képességének kritikus sebzése 180%-ról 160%-ra.

Mit szóltok a változtatásokhoz? Jó irányba keresgélnek a fejlesztők?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések