Vi még mindig nem találja a helyét, de Sylas és Neeko is hasonló cipőben jár!

Vi még mindig nem találja a helyét, de Sylas és Neeko is hasonló cipőben jár!

League of Legends - Megérkezett az újabb PBE frissítés, amelyben három karaktert pécéztek ki maguknak a fejlesztők!

A tegnapi PBE frissítés igen terjedelmes méreteket öltött, éppen ezért könnyedén belefértek a különböző karakterek képességeinek balansz változtatásai is. A fejlesztők azonban, most csak három hőst szúrtak ki maguknak, akiknek tárházába picikét belenyúltak. Nekoonak és Sylasnak szinte meg sem kottyantak a változtatások (az előbbinek egy, utóbbinak kettő képességébe nyúltak bele a fejlesztők), azonban megint előkerült szegény Vi, akinek az összes általunk ismert skilljébe, sőt még a hős alap adataiba (sebzés, páncél) is belenéztek a szóban forgó Riot munkatársak. 

Neeko E képességével (Szögesdrót) kezdték a változtatásokat a fejlesztők, méghozzá azzal, hogy eltávolították az utolsó eltalált hősre vonatkozó részt belőle. A második változtatás egy hiba kijavítása volt (a bug miatt az E képesség "leszerelte" az ellenséges egységeket). De a lekötés idején is változtattak picit a fejlesztők. Az első egység esetében ez  0.7/0.9/1.1/1.3/1.5 másodperc lesz szintenként, az összes többi egység esetében pedig 1.8/2.1/2.4/2.7/3.0.Sylas Q képessége (Lánctámadás) is változott: az első ütés sebzését a fejlesztők megemelték, méghozzá 45/70/95/120/145(+60% AP)-ról 50/80/110/140/170 (+70% AP)-ra! A második, amit ennél a hősnél picit átalakítottak az a W-je (Királyölő), ahol a fejlesztők első körben megemelték a képesség sebzését 60/90/120/150/180-ról 60/100/40/180/220-ra, ezt egyensúlyozva pedig a skill gyógyítását csökkentették 50/80/110/140/170-ről  60/80/100/120/140-re.Végül, de nem utolsó sorban jöjjön az a karakter, akinek összes képességébe, sőt még passzívjába is belenyúltak picit. Vi most tényleg szomorkodhat, ugyanis alap AD sebzését a fejlesztők 64-ről 62-re csökkentették, de támadási sebességét is 2.5-ről 2-re redukálták.

Passzív képessége, az Energiapajzs töltési ideje megváltozott 12-8-ról, 12-re, amit azt jelenti, hogy az idő előrehaladtával önmagától nem lesz kisebb. A pajzs méretét viszont megemelték a fejlesztők: eddig ugyanis a maximális életerejének 10%-a volt, ez a szám, pedig 15%-ra emelkedett. Illetve egy új kitételt is fűztek passzív képességéhez: a Horpasztó ütések használatát követően három másodperccel megrövidül a pajzs töltési ideje.

A leányzó Q képességét (Ugrózúzó) is érték nerfek. Elsőként a képesség sebzését csökkentették a fejlesztők 110/160/210/260/310 (+160% bónusz AD)-ról 20/60/100/140/180 (+140% teljes AD)-ra. Annyiban viszont javult a helyzet, hogy már nem okoz csökkentett sebzést minionok és szörnyek ellen.  

W képességének (Horpasztó ütések) támadási sebessége 30/35/40/45/50%-ról 30/37.5/45/52.5/60%-ra növekedett.

E képességének (Határtalan erő) AD rátáját 115% teljes AD-ről 110% teljes AD-re csökkentették. AP rátáját azonban 70%-ról 90%-ra növelték, igaz ez nem sokban segíti ki őt. Ezen kívül a területi sebzés is képes mostantól kritikusan sebezni. 

Most pedig jöjjön, amire talán mindenki várt: Vi végső képessége (Lerohanásos támadás)! A fejlesztők először is a képesség sebzését változtatták 150/300/450 (+140% bónusz AD)-ról 150/325/500 (+110% bónusz AD)-ra. A CC hosszát a másodlagos célpontok esetében 0.25 másodpercről 0.75 másodpercre emelték. A visszaütés távolsága 250-ről 400-ra növekedett, illetve a képesség töltési ideje is emelkedett 110/85/60-ról 120/100/80-ra.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!