League of Legends - A tegnap esti frissítés összegzi Akali eddigi változásait is többek között.
A tegnap esti frissítés, mely a tesztszerverre érkezett, érint három hőst, illetve a Relic Shield teljes vonalát. Nézzük, milyen változásokról is van szó pontosan.Akali esetében külön felhívták a figyelmünket arra, hogy az élő szervereken található értékekhez viszonyítva fogjuk látni az új értékeket, így ezeket ennek megfelelően kezeljétek! Akali alap életereje 550-ről 570-re, míg a plusz életereje szintenként 85-ről 95-re nőtt. Ezen kívül változott az életerő regenerációjának az értéke 6-ról 8-ra, –sőt, az életerő növekedés értéke is 0,5-ről 0,8-ra emelkedett.
Passzívja, az Assassin's Mark egy kis hangolást kapott. Amikor egy képességünk betalál egy ellenséges hősre, olyankor egy gyűrű képződik körülötte. A passzív első felében, ha távolodunk az ellenféltől a gyűrű széle fele, akkor a kapott mozgási sebesség időtartam a gyűrű időtartamának fele, vagyis 2 másodperc. Ugyanígy, ha elértük a gyűrű szélét és az ellenséges hős fele megyünk, akkor is két másodpercig tart ez a mozgási sebesség bónusz.
Változott ezen kívül Q képessége is, a Five Point Strike, melynek maximális szinten lévő sebzése a minionok ellen 133%-ról 150%-ra nőtt.Módosítottak a W képességén, Twilight Shroudon is. Immár a füstfelhő nem teszi láthatatlanná a tornyokkal szemben, láthatatlanságra csak a torony hatótávolságán kívüli füstben van lehetősége. Akalinak a továbbiakban csak egyszer kell ki, illetve belépnie a füstfelhőbe, hogy azt három másodperccel meghosszabbítsa, a korábbi, akár hat alkalom helyett.
Változtattak az E képességének, a Shuriken Flipnek a sebzésén is. A képesség az első használat során 60/90/120/150/180 helyett 80/115/150/185/220-at sebez, míg a második használat esetén 60/90/120/150/180 helyett 50/80/110/140/170 sebzést okoz.
Végezetül pedig hozzányúltak a végső képességéhez is, melynek töltési ideje ezáltal 120/100/80 másodperc helyett 100/85/70 másodperc lesz a továbbiakban.Kayle esetében az életerő regeneráció értékét csökkentették 7-ről 6-ra, illetve az életerő növekedés értékét 0,6-ról 0,5-re.
Vi Q képessége, a Vault Breaker sebzése 20/60/100/140/180 (+140% összesített fizikai sebzés) helyett 110/160/210/260/310 (+140% összesített fizikai sebzés) értékkel bír, –ami azért valljuk be, elég masszív erő annak a két vasökölnek.
A Relic Shield tárgyaknál pedig a gyógyítás értéke változott a korábbi fix plusz hiányzó életerő koncepcióról, ténylegesen hiányzó életerő módúra. Hogy ez mit jelent?
- A Relic Shield: 5-től 30-ig fog visszatölteni a hiányzó életerő alapján
- A Targon's Brace: 10-től 60-ig fog visszatölteni a hiányzó életerő alapján
- A Remnant of the Aspect: 15-től 90-ig fog visszatölteni a hiányzó életerő alapján
Ti mit szóltok a változásokhoz? Írjátok meg nekünk hozzászólásban!