League of Legends - A tegnap esti frissítések megborítják egy-egy hős egyensúlyát, míg mások meg sem érzik a változásokat.
A tegnap esti frissítés során változott a Stormrazor, a Conqueror rúna és számos hős. Nézzük, melyik területen milyen változásokat is eszközöltek a fejlesztők.
HŐSÖK
Akali esetében visszavonták az alap statisztikáit érintő változásokat, ami főképp az életerejét és annak regenerációját érinti, sőt, ezen kívül a Q képességén is eltörölték a korábbi módosításokat, így újra 133%-ot sebez a minionokra maximális szinten.
Cho'Gath E képessége túl gyengének tűnik a fejlesztők számára, így a sebzését 20/30/40/50/60-ról 22/34/46/58/70-re emelték.
Ezreal Q képességén csökkentették a töltési időt 1,5 másodpercről 1,25 másodpercre. Ezen kívül a W képességén a sebzés 80/135/190/245/300-ról 70/120/170/220/270-re csökkent.
Jhin Q képességén az AD százalékos rátája 40/47,5/55/62,5/70%-ról 45/52,5/60/67,5/75%-ra nőtt, azaz minden szinten 5%-kal. Ez eleinte nyilván kevesebbet számít, de a játék vége fele, ahol jelentősen nő az AD mértéke, már érezni fogjuk a különbséget.
Kayle játékmenetében történt változtatás, melyek inkább a technikai részét érintik a karakternek, konkrét képesség nem változott. Az alaptámadásai során nincsenek már tűz hullámok a tornyokkal szemben. Az E képességén fixálták a 3 jelzős animációt, illetve ha az egeret rávisszük az E képességre, immár láthatjuk a hatótávolságát is annak. A W immár működik smartcaston és selftcast-ként is. Ezen kívül a Q hitbox javítja lett, amikor egy közelharcost talál el a karakter, –sőt, ugyanez a képesség immár nagyobb területen visz be sebzést.
LeBlanc szintenkénti életerejének az értéke 92-ről 87-re csökkent.
Rakan W képességének a sebzésen változtattak, illetve a mozgási sebességen is. A mozgási sebesség immár fix 1500 lett (eddig a cipő befolyásolta), a sebzése pedig 70/115/160/205/250 (+70% AP)-ról 70/120/170/220/270 (+70% AP) értékre nőtt.
Teemo esetében nem szabad elfeledni, hogy épp több változás is folyamatban a kisördögön. Most az új E képesség időtartamát módosították elsődlegesen 3/3,5/4/4,5/5 másodpercről 2/2,25/2,5/2,75/3 másodpercre. Ezen kívül végre bekerült a képesség leírása is, ami többek közt elárulja, hogy ha a képesség épp újra tölt, akkor egy bokorba elrejtőzve gyorsabban nullázódik a töltési idő.
Tryndamere passzívja is változott, pontosabban annak kritikus találati esélye. Eddig ugyebár 1 düh pontért cserébe 0,35% kritet kaptunk, ezen változtattak, és ezentúl 0,35/0,4/0,45/0,5% krit fog járni egyetlen dühpontért 1/6/11 és 16-os szinteken. Ez azt jelenti, hogy a krit esélye így 35-50%-ig fog terjedni, így a lategame-ben akár már két crit tárgy után is minden csapása kritikus lesz, maximális dühpont mellett.
Vi esetében is több változtatás van tervben: korábbiakban a Q képessége lett erősebb, most pedig az alap fizikai sebzésének az értéke 62-ről 63-ra nőtt.
Zoe E képességének, az altatásnak a töltési ideje 16/15/14/13/12 másodpercről 18/17/16/15/14 másodpercre nőt, azaz ritkábban küldhetjük el szundizni ellenfeleinket.
TÁRGY ÉS RÚNA
A Stormrazor fizikai sebzésének az értéke 55-ről 60-ra nőtt.
A Conqueror rúna adaptív erejének az értéke 2-10-ről 2-6-ra csökkent, így ez is egy picit gyengébb lesz.
Ti mit szóltok a változtatásokhoz?