League of Legends - Az utóbbi időben már több embernél nem érkezett meg az ajándékozott RP.
Valószínűleg nem fordul elő túl gyakran, hogy csak úgy RP-t vennénk valaki másnak, sokkal gyakoribb, hogy egy adott hőst, skint, vagy ezek zsákba macska verzióját küldjük el. Mindenesetre az RP küldésének lehetősége is ott van a kliensben, épp ezért szeretnénk figyelmeztetni rá, hogy ha nem muszáj, mostanában ne nagyon használjátok.
Egy játékos lett figyelmes a jelenségre, aki megpróbált egy barátjának RP-t küldeni. Ahogy leírta a történetét, először ő rontotta el a dolgot, ugyanis nem az ajándékozásra ment, ezért véletlenül magának vett RP-t. Másodjára már odafigyelt mindenre és a megfelelő dolgokat pipálta ki, ám meglepetésére, amikor a küldés gombra nyomott, az RP ugyanúgy az ő fiókján jelent meg. Először arra gondolt, hogy esetleg megint ő nézett be valamit, így harmadjára is próbálkozott és tényleg biztosra ment, hogy mindent jól csinált. Az RP azonban ezúttal sem a barátjánál landolt, hanem nála.
Természetesen jelezte ezt a support felé, majd úgy volt vele, hogy a helyzet megoldódott, mivel a második és harmadik vásárlás árát visszakapta, hiszen látható volt, hogy ajándékként küldte. Később újra próbálkozott az RP küldéssel. Miután másodjára is belefutott ebbe a hibába, küldött még egy support ticketet, –ám ezúttal már más választ kapott.
"Kérlek tartsd szem előtt, hogy mivel ilyen rövid időn belül ennyiszer történt meg ez az eset, nem biztos, hogy vissza tudom neked újra téríteni az összeget. Kérlek légy óvatosabb, amikor másnak próbálsz ajándékot küldeni, vagy esetleg várj egy kis időt vele."
A játékos teljesen jogosan felháborodott az eseten, hiszen a refundot elsősorban azért kérte, mert a Riot oldalán nem stimmelt valami. Eléggé frusztráló lehet olyanért "büntetést" kapni, ami egyáltalán nem a mi hibánk. Szerencsére a reddit poszt alatt, ahol megosztotta történetét egy másik Rioter is válaszolt neki.
"Helló!
Elnézést kérek a mi oldalunkról. A második válasz, amit kaptál helytelen, hogy nem tudnánk segíteni a visszatérítésben, ha megint RP próbálsz ajándékozni. Ha RP vásárlási vagy ajándékozási problémák merülnek fel, mint ez, ami ráadásul a mi hibánk, mindig szívesen segítünk a visszatérítésben, amíg az RP nem kerül elköltésre."
Az is kiderül a válaszból, hogy már tisztában vannak a jelenséggel, tehát ez nem egy elszeparált példa, illetve már nyomoznak az ügyben, hogy mi okozhatja a hibát. Egyelőre nem kaptak még túlzottan sok jelentést erről, a legtöbb ember valószínűleg úgy van vele, hogy legalább az RP nem tűnt el nyomtalanul, mert az hozzá kerül, így nem foglalkozik vele tovább.
Remélhetőleg hamarosan megoldják ezt a hibát, –addig is óvatosan az RP ajándékozással!...