League of Legends - Több témát is boncolgatott Meddler, mindegyik érdekes lehet.
Tegnapi posztjában ismét fontos dolgokról számolt be Meddler, mint mindig, most is elmondjuk, hogy ezek még nem végleges változások, inkább csak tervek. Nézzük is a részleteket.
Clash Teszt
Igen, már megint itt tartunk, ahogy azt az ARURF hosszabbító cikkünkben is megtippeltük. Jó ideje síri csend volt már a Clash körül, tavaly csúfosan felsült a dolog, többször is. Még mindig dolgoznak rajta, a következő nagy lépés természetesen egy újabb teszt lesz, amit ezúttal Dél-Amerikában tartanak, összesen két szerveren. A tesztek elsősorban a különböző képességek meghatározására fog fókuszálni, hogy a csapatok megfelelő csoportokba össze, melyeket késleltetve fognak indítani a tesztnapok folyamán, attól függően, hogy mennyien jelentkeznek.
Ezen kívül felső határokat is bevezetnek, hogy hány csapat vehet részt egy-egy nap a Clash teszten. Ez egy viszonylag nagy szám lesz, melyet nem valószínű, hogy elérnek. A Riot Games úgy áll a dologhoz, hogy inkább meghatároznak egy maximális számot, amivel rendes tesztet tudnak végrehajtani, semmint hogy megint túlvállalják magukat és ismét romoljon az élmény a résztvevők számára.
Rangsorolt frissítés
Már múlt héten is volt szó a rangsorolt játékok sorsáról, melyről mi is írtunk bővebben. Erről az alábbi cikkünkben olvashattok.
Erről most pénteken, vagyis magyar viszonylatban valószínűleg szombaton lesz frissebb hír. Ez egyrészt azért is érdekes, mert lassan vége az első szakasznak, ugyanis háromra osztották fel az évet, illetve felröppentek olyan hírek, hogy esetleg visszavonják a pozíciós rangsorolt rendszert úgy ahogy van. Kíváncsian várjuk a fejleményeket, hogy hozzánk egyáltalán eljut-e ez az újítás, vagy úgy ahogy van, elkaszálják.
Urgot
Elég fontos változások érkeznek Urgotra, melyeket már a PBE-n is tesztelnek. Jelenleg elég gyenge állapotban van a nerfek után, de kész terve van a Riotnak, hogy megoldják a helyzetét. A pajzsát a W-ről az E-re szeretnék mozgatni, emiatt ha cserét akar nyerni, kockáztatnia kell a bemozgással, ami egyben a védelmi képessége is. Az ulti hatótávját jelentősen megnövelik, eleinte azért nem akarták túl nagyra tenni a mércét, mert féltek, hogy OP lesz. Tekintve, hogy elég könnyű vele mellélőni, meg azért kikerülni sem lehetetlen, ezt a lépést most nyugodtan teszik meg.
Új munkatársak
Meddler már Twitteren is megosztotta, hogy új munkatársakat keresnek a játékfejlesztéshez, bővebben az alábbi tweetben ír erről.
We've got some Game Design roles on LoL right now aimed at people with moderate or no prior industry experience
— Andrei van Roon (@RiotMeddler) March 5, 2019
List here, more details in the threadhttps://t.co/APBqfJ7myc
Industry experience helps, so does mod experience, a CS degree, work in other professional fields etc
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

