Ha ez a frissítés élesbe is bejön, akkor lesz itt nemulass.
A legújabb PBE frissítés nem volt hatalmas. Többek között foglalkoztak pár skin módosításával, animációkat javítottak és a hangokon is dolgoztak picit. Viszont, az első pillantásra ártalmatlannak tűnő patch elég rendesen megbolygathatja az Ezreal játékosok életét. Úgy tűnik, hogy a Riot mostantól nem engedi majd, hogy a kis felfedező mind az AP, mind az AD oldalból kihozza a maximumot, itt az ideje választani.
Lehet nem látjuk többet a dupla Tear of Goddes build-et
A mini Ezreal rework jót tett a karakternek, hiszen a W képesség már egy picit idejétmúlt volt. Azonban a változás nem volt akkor, hogy újra kelljen tanulni a játékot vele, mint mondjuk Katarina esetében. Azonban az átalakítás óta van egy build, amit sokan csinálnak rajta és sokan nem is szeretik őt emiatt. A Tear of the Goddes nagyon jó tárgy azon karaktereknek, aki szeretik spammelni a képességeiket. A belőle épített AD vagy AP tárgy pedig, pont a feltöltési idő miatt nagyon erős. Az AP és AD rátája miatt pedig Ezreal-nek nagyon hasznos mindkét tárgy, talán nincs is a játékban másik olyan karakter, aki ilyen jól ki tudja használni a Muramana és a Seraph's Embrace képességeit, mint ő. Ez pedig sokaknak szúrja a szemét. A Riot pedig úgy döntött, hogy ennek véget vet és Ezreal kap egy kis nerfet. Pont akkorát, amivel az egyik vagy másik utat megállítja. De lássuk mi is történt.
Q - Mystic Shot
- Levették róla az AP sebzést
W - Essence Flux
- Megváltozik az AP ráta: Eddig 55/60/65/70/75% volt, mostantól 70/85/100/115/130% lesz.
Trueshot Barrage
- Lecsökkentik az alap sebzést: Eddig 350/500/650 volt, mostantól 250/400/550 lesz.