Hatalmas mérföldkőhöz érkezett a Windows 10

Hatalmas mérföldkőhöz érkezett a Windows 10

Lassan eléri a Windows 10-et futtató eszközök száma az egymilliárdot világszerte!

A világ legnépszerűbb operációs rendszere, a Windows 10, újabb mérföldkőhöz érkezett. A Microsoft egyik csoportjának alelnöke, Yusuf Mehdi Twitteren jelentette be az örömhírt.

Világszerte, már több, mint 800 millió eszközön fut a Microsoft Windows 10, vagyis nincs messze a bűvös egymilliárdos küszöb sem, amit könnyedén átléphet a világ jelenlegi legnépszerűbb operációs rendszere. 2017 májusában haladt el a W10 az 500 milliós tábla mellett, azóta megállíthatatlanul tör előre. 2017 novemberében átlépte a 600 milliót a készülékek száma, 2018 szeptemberében már a 700 millión is túlhaladt. Ha így folytatja a tendenciát a Microsoft, 2021-2022-ben ünnepelhetnek a cég dolgozói az 1 milliárdos szalagok alatt.

Nem véletlen ez a hatalmas siker, ugyanis nem csak a PC-s fronton tarolta le a piacot a Windows 10. A legnépszerűbb laptopok is ezt az operációs rendszert használják, ami a folyamatosan gyorsuló és mobilizált világban egy olyan piac, amire egyre nagyobb fókusz irányul. További előnye a W10-nek, hogy a legújabb funkciók, mint a modern hardverek és játékok támogatása, továbbá a DirectX 12 is csak ebből az op. rendszerből táplálkozik.

2015-ben jelent meg a Windows 10 és úgy tűnik, hogy még a következő évtizedben is számíthatunk rá.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések