Mostantól inkább a speciális projektekért felel.
2017 márciusában gyökeresen átalakult a gaming világ. A PUBG érkezésével trendek változtak meg, aminek még ma is érezzük a hatásait. Ezt leginkább Brendan "PlayerUnknown" Greene-nek köszönhetjük, aki addig küzdött a sikerért, míg az ARMA módja meg nem jelenhetett rendes játékként.
Természetesen rengeteg problémával kellett megküzdenie és a PUBG még a mai napig sem makulátlan, de Greene neve már biztosan bekerül a gaming történelem könyvébe. Épp ezért hatalmas hír, hogy elhagyja a PUBG Corp. játékdizájnért felelős koreai irodáját és mostantól Amszterdamban fog dolgozni leginkább speciális projekteken.
And now for something completely different... pic.twitter.com/f9qpkHMHu8
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) 2019. március 13.
A fejlesztésért mostantól Taesok Jang felel. Hollandiában ismét kiélheti kreativitását, hisz innentől az lesz a feladata, hogy új ötletekkel bombázza a céget a kutatás-fejlesztési részlegen. Fent látható levelét az alábbi módon kezdte:
"Az életem elmúlt öt éve csak a Battle Royale-ról szólt. Azóta, hogy elkezdtem kidolgozni a modot, odáig, hogy elkészíthessem magát a játékot: PLAYERUNKNOWN BATTLEGROUNDS. Egy egészen elképesztő kalandon vagyok túl, a játékunk pedig olyan magasságokat ért el, amire gondolni se mertem volna. Egy álmom vált valóra és nem tudom eléggé megköszönni a rajongóknak és a PUBG Corp-nak..."
Ezzel tehát a játék névadója és készítője más vizekre evez, innentől pedig Taesok Jang-ra nehezedik a rajongók és a cég hatalmas nyomása.