Hirdetés

Teemo után az öreg Blitzcrank is megújul!

Aioween | 19/03/16 09:30
Cikk mentése

League of Legends - Elég régóta mászkál már az Idézők szurdokában, de érdemi változást nem nagyon kapott az utóbbi években.

Hirdetés

Teemo és Blitzcrank is régi karakterek, éppen ezért nem feltétlenül állják meg már annyira a helyüket a mai modern környezetben. Úgy tűnik, hogy a hookok mesterét is szeretni felfrissíteni a Riot Games, egyelőre az alábbiakat osztották meg róla.

A posztot Riot Masw3ll írta, aki nagyjából fél éve csatlakozott a hősfejlesztő brigádhoz, több mindenen dolgozott, legújabban pedig ő kapta meg Blitzcrank frissítését, egyébként a Blizzardtól igazolt át a Riothoz. Ahogy elmondta, régen fennálló problémákat szeretne megoldani a karakterrel kapcsolatban, illetve az RNG-t is minimalizálná. Egyelőre csak a PBE-n fogják kipróbálni, a 9.7-es frissítésre eléggé kétséges, hogy ezek az élő szerverekre is megérkeznek, de addig is kíváncsi a játékosok visszajelzésére.

Két fő célja volt ezzel az egésszel. Megbízhatóbbá tenni a sima passzívot és hogy ne féljünk képességeket használni, amitől csökken a manánk mennyisége. Csökkenteni szeretné szintén az ulti passzív körüli frusztrációt a villámcsapások kapcsán, valamint növelni a hasznosságát csapatharcokban.

Passzív: Mana Barrier

A pajzs mértéke csökkenni fog, hiszen, ha adnak, akkor valahol el is kell venni. Emiatt az aktuális manából származó pajzs mértéke csak a 30%-a lesz annak, az eddigi 50%-kal szemben.

Ulti: Static Field

A régi passzívot eltávolítják, vagyis nem lesz több véletlenszerű villámcsapás minden 2,5 másodpercben. Az új passzív pedig a következőképpen fog kinézni: Ha a Static Field aktív, a villámok Blitzcrank ökleit töltik fel, amivel megjelöli azokat az ellenfeleket, akikre rátámad. Egy másodperc elteltével a megjelölt célpontok 50/100/150 + 30% AP sebzést szenvednek el.

A tisztánlátás végett, egy támadás elég, hogy megjelöljünk valakit, egy második ugyanarra a célpontra nem fogja sem újraindítani az egy másodpercet, sem megszakítani azt, vagyis nyugodtan üthetjük tovább, az idő elteltével pedig jön a plusz sebzés. Ha megkapta a sebzést és lejött róla a jelző, egy újabb támadással megint rárakunk egy jelzőt és az egész folyamat kezdődik elölről. Akárhány célpontot megjelölhetünk egyszerre, ennek nincs maximuma, az egyetlen korlátozó tényező az a támadási sebessége.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
0 db hozzászólás, Lépj be a megtekintéshez
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?