Teemo után az öreg Blitzcrank is megújul!

Teemo után az öreg Blitzcrank is megújul!

League of Legends - Elég régóta mászkál már az Idézők szurdokában, de érdemi változást nem nagyon kapott az utóbbi években.

Teemo és Blitzcrank is régi karakterek, éppen ezért nem feltétlenül állják meg már annyira a helyüket a mai modern környezetben. Úgy tűnik, hogy a hookok mesterét is szeretni felfrissíteni a Riot Games, egyelőre az alábbiakat osztották meg róla.

A posztot Riot Masw3ll írta, aki nagyjából fél éve csatlakozott a hősfejlesztő brigádhoz, több mindenen dolgozott, legújabban pedig ő kapta meg Blitzcrank frissítését, egyébként a Blizzardtól igazolt át a Riothoz. Ahogy elmondta, régen fennálló problémákat szeretne megoldani a karakterrel kapcsolatban, illetve az RNG-t is minimalizálná. Egyelőre csak a PBE-n fogják kipróbálni, a 9.7-es frissítésre eléggé kétséges, hogy ezek az élő szerverekre is megérkeznek, de addig is kíváncsi a játékosok visszajelzésére.

Két fő célja volt ezzel az egésszel. Megbízhatóbbá tenni a sima passzívot és hogy ne féljünk képességeket használni, amitől csökken a manánk mennyisége. Csökkenteni szeretné szintén az ulti passzív körüli frusztrációt a villámcsapások kapcsán, valamint növelni a hasznosságát csapatharcokban.

Passzív: Mana Barrier

A pajzs mértéke csökkenni fog, hiszen, ha adnak, akkor valahol el is kell venni. Emiatt az aktuális manából származó pajzs mértéke csak a 30%-a lesz annak, az eddigi 50%-kal szemben.

Ulti: Static Field

A régi passzívot eltávolítják, vagyis nem lesz több véletlenszerű villámcsapás minden 2,5 másodpercben. Az új passzív pedig a következőképpen fog kinézni: Ha a Static Field aktív, a villámok Blitzcrank ökleit töltik fel, amivel megjelöli azokat az ellenfeleket, akikre rátámad. Egy másodperc elteltével a megjelölt célpontok 50/100/150 + 30% AP sebzést szenvednek el.

A tisztánlátás végett, egy támadás elég, hogy megjelöljünk valakit, egy második ugyanarra a célpontra nem fogja sem újraindítani az egy másodpercet, sem megszakítani azt, vagyis nyugodtan üthetjük tovább, az idő elteltével pedig jön a plusz sebzés. Ha megkapta a sebzést és lejött róla a jelző, egy újabb támadással megint rárakunk egy jelzőt és az egész folyamat kezdődik elölről. Akárhány célpontot megjelölhetünk egyszerre, ennek nincs maximuma, az egyetlen korlátozó tényező az a támadási sebessége.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!