Vi erősítése nem csak versenyképessé, hanem egy bitang szörnyeteggé varázsolta a karaktert

Vi erősítése nem csak versenyképessé, hanem egy bitang szörnyeteggé varázsolta a karaktert

League of Legends - Azt mondták, hogy versenyképessé szeretnék tenni a karaktert, helyette azonban mintha túl sok borult volna az X-Vegyszerből a képletbe.

Vi egy ideje már nem szerepelt az elfogadott dzsungelharcosok listáján. A fejlesztők azonban ezen szerettek volna változtatni és újra életképessé, játszhatóvá és egyben szórakoztatóvá tenni a karaktert, mellyel talán picit túl is lőttek a célon.

Elsősorban az alapértékek között találkozhatunk változással, ahogy a támadási sebesség növekedési értéke 2,5%-ról 2%-ra csökkent. Nem igazán számottevő változás, mert egy másik oldalon ellensúlyozták ezt a különbséget.

Passzívja, az Energiapajzs 12-8 másodperces töltési idővel rendelkezett a korábbiakban (az 1-9-es szinteken), ez az érték megnőtt 16-12 másodpercre (az 1-9-es szinteken). Ezen kívül a pajzs aránya a maximális életerő 10%-a helyett már 15%-ot foglal magában. Összesítve ez gyengítésnek tűnhet a passzívon, azonban mégsem az, mert a Horpasztó ütések segít neki abban, hogy a megnövekedett töltési időt redukálhassa, de erről picit később.01Q képessége az Ugrózúzó mostantól nem okoz 25%-kal kevesebb sebzést a nem hős típusú egységeknek, azonban a sebzési aránya 1,6-ról 1,4-re csökkent. Gyengítésnek tűnhet, de mégsem teljesen az, mert a dzsungelt ezáltal gyorsabban tudja takarítani.02A Horpasztó ütéseknek nem csak a támadási sebessége nőtt a korábbi 30-50%-ról 30-60%-ra, de mindemellett új passzívot is kapott, melynek segítségével az Energiapajzs töltési ideje mostantól 3 másodperccel csökken a Horpasztó ütések aktiválásakor. Tehát van egy megnövekedett támadási sebessége, ezért nem vehető észre, hogy az alapértékben csökkent, továbbá a passzívjában megemelkedett töltési idő sem okoz neki gondot ennek köszönhetően.03A Határtalan erőnél a sebzési tölcsér immár okozhat kritikus találatot, de mindemellett változott a sebzésének az összetétele is, a korábbi 1,15 teljes sebzés és 0,7 varázserő helyett immár 1,1 teljes sebzés és 0,9 varázserővel rendelkezik a képesség. Ez talán a legfurcsább változtatás, ugyanis a krites tárgyakat vásárló Vi, nem igazán elterjedt, de ez már így is megadja neki a lehetőséget, hogy több AoE sebzést vigyen be.04Végezetül nem maradt más, mint Vi végső képessége, avagy a Lerohanásos támadás. A képesség töltési ideje 110-60-ról 120-80 másodpercre, míg a sebzése 150-450 (+1,4 bónusz sebzés)-ről 150-500 (+1,1 bónusz sebzés)-re változott. Ezen kívül immár ezzel a képességgel sem okoz 25%-kal kevesebb sebzést a másodlagos célpontoknak. A másodlagos célpontok azok az ellenfelek, akiket Vi hátralök végső képességének használata során, 0,25 másodperc alatt 250 egységnyi távolságra, most azonban is ez változott 0,75 másodperc és 350 egységnyi távolságra.04Egyébként Vi győzelmi aránya jelenleg 52,78% és emellett népszerűsége sem kevés, pontosan 6,34%-on áll jelenleg a champion.gg oldal statisztikái alapján. Kitiltani pedig nem igazán szokták a játékosok.

Tehát összegezve van itt néhány álcának használt gyengítés, melyek mögött a háttérben megbújik valójában az igazi erő. Ennek eredményeképp pedig Vi bekerült a legjobb dzsungelharcosok közé.

Ti milyen gyakran használjátok a karaktert?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!