Hirdetés

Itt a legújabb patch: nem tesszük zsebre, amit az új Urgottól kapunk!

Aioween | 19/03/20 08:49
Cikk mentése

League of Legends - Urgot miniátdolgozása elkészült, Kayle játéka javul, Ezreal viszont nem járt jól.

Hirdetés

Megérkezett a legújabb frissítés, ahogy az várható volt. Rengeteg hősváltozást kaptunk ezúttal is, melyek közül pár nagyban befolyásolhatja a játékot, illetve egy-két tárgy és egy rúna is módosult. Csapjunk bele!

Hősök


Kayle reworkje mondhatni elég jól sikerült, bár továbbra is hatalmas türelem kell a karakterhez. A 9.6-ban egy picit tovább finomították, néhol gyengítették, máshol pedig javítottak a játék érzésén. A szintenként kapott sebzése 3-ról 2,5-re csökkent, míg a támadási sebesség 2-ről 1,5-re. Az alapvető adaptív ereje AD lesz mostantól, ez a kezdő rúnák és a farmolás szempontjából fontos, amíg nem veszünk elég AP tárgyat. Bekerült a BotRK és a Guinsoo's Rageblade az ajánlott tárgyak közé.

A W (Celestial Blessing) eléggé megakasztotta a játékot, ugyanis 1 másodpercig nem tudtunk támadni. Emiatt eléggé védtelenné vált Kayle, így ezt elvették, mostantól közben is támadhatunk. Cserébe csökkentették 10-ról 8%-ra a bónusz mozgási sebességet 100 AP-ként és nincs késleltetés a használatban, azonnal megkapjuk a hatását. Az E (Starfire Spellblade) is azonnalivá vált és a támadási animációt nem befolyásolja mostantól, hogy az ne üssön el a többitől. Ezen kívül egy sor apróbb finomítást kapott a skinjeire.

Mostantól nem aktiválja kétszer egymás után a W (Shapeshifter) passzívját, ha magas a támadási sebessége.

A kovács több változást is kapott. Minden fejleszthető tárgyát látja a boltban az ajánlottak között, viszont kapott néhány limitációt a szövetségesek tárgyaival kapcsolatban. A passzívja (Living Forge) működése abban módosul, hogy az E (Searing Charge) csúszás, illetve az ulti (Call of the Forge God) használata közben nem tud tárgyat fejleszteni, hiába állnak mellette.

A Q (Volcanic Rupture) egy kis outplay lehetőséget kapott. Ha épp eltűnne az oszlop, de Ornn még előtte elindítja az E-jét, akkor az oszlop még addig ott marad, amíg befejezi a csúszását, így késleltetett feldobásokkal lehet meglepni az ellenfelet. A W (Bellows Breath) CD csökken a későbbi szinteken, az eddigi fix 12 mp helyett 12/11,5/11/10,5/10 mp lesz.

És itt válik igazán érdekessé a mostani patch. Urgottal sokat foglalkoztak és bár ez az új verzió törékenyebb lett, annál halálosabb is. 300 helyett 340 manával indít, a szintenként kapott manaregeneráció mértéke 0,6-ról 0,8-ra nőtt. A passzívja (Echoing Flames) mostantól nem csökkentett sebzést okoz, ha ugyanazt a célpontot táncoljuk körbe és találjuk el több láblövéssel, ez nagyban segítheti a párharcokat.

A W (Purge) ugyan elveszti az eddig adott pajzsot, viszont 65 helyett 40/30/20/10/0 manába kerül majd és a CD is változik 17/15/13/11/9-ről 12/9/6/3/0-re. Ötös szinten egy ki-be kapcsolható képességé válik, vagyis nem is kell már auto attackolni, mert ez akár folyamatosan pöröghet. Cserébe igaz, törékenyebbek leszünk. Az E (Disdain) kapja meg a pajzsot az alábbiak szerint: 60/80/100/120/140 (+1.5 bónusz AD) (+15% bónusz HP), 4 másodpercen keresztül. Az alap sebzése megnő, de ennek is ára van. 0/100/140/180/220 (+0,5 teljes AD) helyett 90/120/150/180/210 (+1,0 bónusz AD) lesz. A CD viszont csökken a játék korai szakaszában az eddigiekhez képest, később viszont többnek számít, ugyanis 16/15/14/13/12 helyett minden szinten 14 másodperc lesz. A manaköltsége nő 50 helyett 50/60/70/80/90 manát kell költeni rá.

Végezetül az ultija (Fear Beyond Death) jóval nagyobb hatótávot kap, 1600 helyett 2500-at, és egy hajszálnyival lassabb lesz a castolása, 0,4 helyett 0,5 másodperc. Az alap sebzését viszont feljebb vitték 50/175/300 (+0,5 teljes AD) helyett 125/250/375 (+0.5 bónusz AD), igaz most már csak a bónusz sebzés számít.

Ezekkel a változtatásokkal talán jobban motiválják majd a játékosokat, hogy a Black Cleaver megvétele után ne full tankra menjenek, mert így már jobban megérheti több sebzést venni, gondolok itt egy Death's Dance-re, vagy akár egy Frozen Malletre. Hogy mennyire bírja majd a tankokkal szemben a dolgot topon, vagy már bruiserekkel az majd kiderül, a pajzsára kevésbé hagyatkozhat, viszont így könnyen lehet, hogy visszatérhet jobban midre.

A következő oldalán a kisebb hősváltozásokkal, rúnákkal és tárgyakkal és fejpénzekkel folytatjuk!

Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?