Blitz és Teemo megújulnak a PBE-n, utóbbi remélhetőleg marad is ezúttal!

Blitz és Teemo megújulnak a PBE-n, utóbbi remélhetőleg marad is ezúttal!

League of Legends - Teemoval már nem az első kört futják a fejlesztők PBE-n, reméljük ezúttal sikerül fején találni a szöget.

A PBE frissítés igen tartalmas lett ma, szó esett benne új skinekről, melyekről alább olvashattok, illetve az ARAM-ra is vár néhány újítás!

De mi a helyzet a további játéktervekkel? Nézzük meg közelebbről!

Hősök


A fejlesztője már írt egy előzetes tervezetet Blitzcrankkel kapcsolatban, de nézzük a konkrétumokat! A passzív (Mana Barrier) 50% helyett csak a maximális mana 30%-a alapján számolja a pajzsot. Az ulti (Static Field) viszont kap egy új passzívot, ami szerint minden alaptámadásunk megjelöli a célpontot, amíg nincs CD-n az ulti és 1 másodperc elteltével 50/100/150 + 30% AP mágikus sebzést okoz.

Kayn E-je (Shadow Step) változik, a CD minden szinten egy másodperccel lesz magasabb, vagyis 22/20/18/16/14 másodperc, viszont ha a Shadow Assassin formát választjuk, a CD feleződik, vagyis sokkal mozgékonyabbak leszünk.

És már megint itt van Teemo természetesen, akinek már többször vonták vissza a változtatásait. Az alap manaregeneráció 2,5-re nő 1,92-ről, a szintenként kapott mennyiség pedig 0,09 helyett 0,15. A szintenként kapott mana 20-ról 25-re nő, viszont az alap sebzése csak 51 lesz 54 helyett. A szintenként kapott támadási sebesség drasztikusan csökken, 3,38-ról 2-re.

Passzívja (Toxic Shot) lényegében a korábbi E képessége, ami passzívan 8-50 mágikus sebzést okoz, illetve egy méreg DoT-ot is felpakol a célpontra, ez további 24-180 mágikus sebzést okoz 4 másodperc alatt. Ha eleve mérgezett a célpont (például a Q miatt), a passzív sebzése 50%-kal nő. A Q (Blinding Dart) alap sebzése csökken 80/125/170/215/260-ról 70/105/140/175/210-re, a manaköltsége pedig 70/75/80/85/90-ről 80/85/90/95/100-ra emelkedik. Az AP rátája is csökken 0,8-ról 0,6-ra, viszont ugyanúgy mérgezésnek számít.

A W (Move Quick) nem töri meg a rejtőzködést. Az E (Guerilla Warfare) CD-je 40/37/34/31/28 mp. Két másodperc eltelte után Teemo láthatatlanná válik, amíg egy helyben áll egy bokorban és összesen 5/6/7/8/9 Teemonyi távot tehet meg a bokron kívül, de minden sebzés, amit hősöktől kap és nem állandó sebzés, az megtöri a hatást. Teemo 25%-kal tovább lát ilyenkor, ha rejtőzködik. Amint megszakítja a képesség hatását, 20/30/40/50/60% támadási sebességet kap 3 másodpercre. Amíg CD-n van a képesség, ha egy bokorban állunk, sokkal gyorsabban telik le a CD rajta. A rejtőzködés hatóideje pedig 2/2,25/2,5/2,27/3 másodperc.

Az ultijának (Noxious Trap) sebzése csökken 200/325/450-ről 150/250/350-re, az AP ráta is 0,5-ről 0,4-re csökken. A cipelhető gombák mennyisége 3-ról 3/4/5-re nő, és egy másodperc eltelte után válnak láthatatlanná. A csapdák akármeddig tudnak egymáson pattogni. 

A hősökön kívül három dolog változott még, ezek egyike a Dark Seal. 15 helyett már csak 10 AP ad alapból, a jelző rendszer változatlan.

A Dark Sealen kívül két rúna módosul még. A Ghost Poro új hatást kap. Amikor lejár a wardunk, egy Ghost poro marad a helyén, ami 60 mp-ig ad rálátást. A közeli ellenfelek elijesztik a porót. Az Eyeball Collection pedig nem ad jelzőt, ha egy wardot szedünk le.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések