League of Legends - A hétvégén érkezett frissítés három rúnát és kettő hőst érint.
Ahogy fentebb említettem, három hős és két rúna lett a legújabb frissítés áldozata, de mindemellett a közösség által nem kedvelt Dunkmaster Ivern is kapott chromákat, megérkezett a LEC tavaszi bejelentkező témája, sőt, kaptunk egy irtó cuki 2019-es Bilgewater idézői ikont is!A Dunkmaster Ivern hőskinézet nem lett közönség kedvenc, hisz nem tudjuk ebben a stílusban ezt a karaktert elképzelni. A játékosok több napja lobbyznak azért Redditen keresztül, hogy ne kerüljön be ez a tematikájú kinézet. Vannak, akik úgy tüntetnek a dolog ellen, hogy általuk jobbnak tartott fan artokat dobálnak befele, hogy felhívják arra a fejlesztők figyelmét, hogy talán nem a legjobb elképzelést választották. Íme a Dunkmaster Ivern chroma kinézetei:
Ezen kívül érkezett egy rendkívül aranyos kis idézői ikon, melyen egy zabálnivaló poro fürdőzik épp vagyonában, aranyos kis mosollyal, heggel és kalóz sapkával a fején. Arról nincs jelenleg információ, hogy megvásárolható lesz-e, vagy küldetés adja majd.
Ha már LEC, akkor a fejlesztők el is hozták annak 2019-es bejelentkező témáját.
HŐSÖK
Nemrég beszámoltunk arról, hogy Aatroxon változtatni szeretnének egyes helyeken, de főképp annak végső képessége lett volna az áldozat. Bár ahogy Teemo tesztelése során is, itt is felhívták külön a publikum figyelmét arra, hogy ezek korai fázisú, teszt jellegű változtatások, így most talán nem is annyira meglepő, hogy egyelőre visszavonták az összeset.
Hamarabb kikiáltották, hogy Kayle gyengítést fog kapni a következő frissítésben, mint ahogy az valójában megérkezett volna a tesztszerverre. Kayle alap fizikai sebzése 52-ről 50-re, míg a szintenként kapott értéke 2,5-ről 2-re csökkent. Ezen kívül W képessége a Celestial Blessing által biztosított mozgási sebesség 26/32/38/44/50%-ról 24/28/32/36/40%-ra csökkent, ellenben az AP ráta 8-ról 9%-ra nőtt.
Változtattak emellett az E képességén is, így a Starfire Spellblade mana költsége 50/55/60/65/70 helyett fix 60 minden szinten. Továbbá a célpont hiányzó életereje alapján biztosított bónusz sebzés értéke 10/12,5/15/17,5/20%-ról 10/11/12/13/14% (+1% / 85 AP) értékre módosult.
RÚNÁK
A Ghost Poro effektjén változtattak, de azt ne feledjük, hogy a rúna korábbi változtatásokon is esett már át a tesztszerveren. Immár amikor lejár egy őrszemünk, az hátrahagy egy Ghost Porot, ami 60 másodpercig rálátást biztosít az adott területre. Az ellenség, ha közel van hozzá, elijeszti a pici Porot. Statisztikailag 1,2 fizikai és 2 varázssebzést kapunk minden egyes darab után, továbbá ha már 10 Poro van a pályán, 10 adaptív erőt is kapunk pluszban.Az Eyeball Collection sem úszta meg, neki is változnia kellett. A gyilkosságok vagy assistok során 1 szemgolyót ad, ellenben a fizikai sebzés rátája 0,6-ról 1,2-re, míg a varázssebzés ugyan ezen értéke 1-ről 2-re nőtt. A teljes gyűjthető mennyiség azonban így 20-ról 10-re csökkent.
Végezetül pedig a Zombie Ward esett át némi finomhangoláson. A továbbiakban ugyanis nem okoz bónusz sebzést a hősnek, egy őrszem megölését követően. Ellenben megkapta ugyan azokat a statisztikai értékeket, ami a Ghost Poroban is benne van. Ugyan így 1,2 fizikai sebzést vagy 2 varázssebzést ad minden elhelyezett Zombie Ward után, 10 Zombie Ward után pedig 10 adaptív erőt biztosít.
Ti mit szóltok a változtatásokhoz?