League of Legends - A 9.6-os frissítés óta néhány játékos nem tud csatlakozni a várólistához egy hibaüzenet miatt.
A “trouble fetching information” hibával egyre gyakrabban találkozhatnak a játékosok a legutóbbi, 9.6-os frissítés óta.
Igaz, nem tudjuk, hogy pontosan mi is okozza a hibát, de a jelenség az összes várólistán tapasztalható, legyen az akár normál vagy rangsorolt mérkőzés. A hibaüzenet szerint egy kijelentkezés, majd egy bejelentkezés megoldja a problémát, de az esetek többségében a hiba nem hárul el ennyitől. Van néhány lehetséges módja a hiba elhárításának, most ezeket fogjuk átvenni.
A hiba az internetkapcsolatunkhoz köthető. Bár számunkra sem tiszta, hogy mitől, vagy hogy pontosan mi is okozza, és miért csak néhány játékosnál, de a router újraindítása megoldhatja a problémát. Ezt úgy érdemes megpróbálni, hogy nem zárjuk be a játékot, hanem a megjelenő hibaüzenet alatt indítjuk újra az eszközt, majd újra letesztelni, hogy megjelenik-e az üzenet.
Ha ez nem segít, íme néhány alternatív opció:
- Ha van több fiókunk, próbáljunk meg átjelentkezni egy másikba, majd vissza abba, amelyikkel szerettünk volna játszani. Ez az opció gyakran elhárítja a hibát, de mi magunk sem tudjuk, hogy miért.
- Amennyiben a hiba továbbra is fennáll, csatlakoztassuk le eszközünket a routerről, és próbáljunk meg vezeték nélküli internetet használni. Amennyiben így működik, nyugodtan csatlakozzunk vissza a routerünkre.
Amennyiben mindezek egyike sem működik, használjuk a fejlesztők által kiadott hivatalos javítóeszközt, melyet ide kattintva érhettek el.