League of Legends - Nem kellett sokáig várni, hogy a Riot Games meggondolja magát az Aftershockkal kapcsolatban, de más újításokat is visszavontak.
Megérkezett a legújabb PBE frissítés és vele együtt az Aftershock változtatásainak eltörlése is. A hősök terén is több újítást eltöröltek, nem túl magabiztos mostanság a döntéseiben a Riot.
A mides kontrollmágusok egykori királya némi szeretett kapott. A szintenként kapott HP regen mértéke 0,11-ről 0,15-re nőtt. A Q (Conquering Sands) sebzését is emelték, minden szinten 10-zel, így lett 70/90/110/130/150. Ezzel a módosítással némileg hatékonyabban poke-olhatunk a játék első felében.
Kayle érkezésének sokan örültek, de a Riot még nem teljesen elégedett vele. A hosszú kiépülési időszak miatt, hol gyengítették, hol erősítették a mostani frissítésben. A kezdő AD 50 helyett marad 52, illetve a szintenként kapott AD is visszavált 2-ről 2,5-re. Cserébe a szintenként kapott páncél mennyiségét 3,5-ről 3-ra csökkentették. A Q (Radiant Blast) manaköltsége növekedett, minden szinten 10-zel, azaz 70/75/80/85/90 manát kell rááldozni. A W (Celestial Blessing) korábban megemelt AP rátáját visszavitték 9-ről 8%-ra, viszont a manaköltségét eleinte csökkentették, későbbi szinteken pedig emelték. 70/75/80/85/90 helyett 60/70/80/90/100 manába kerül.
Változott az E-je (Starfire Spellblade) is. Szerettek volna skálázódó manaköltséget adni neki, de ezt most visszavonták és továbbra is minden szinten 60 mana marad az 50/55/60/65/70 helyett. Változott a sebzése is, hogy az még inkább a skálázódást helyezze előtérbe. Az eddigi hiányzó HP alapján okozott %-os sebzés az alábbiak szerint változik: [10/11/12/13/14% (+1%/85 AP)] helyett [8/10/12/14/16% (+1%/100 AP)]. A late game-ben így még félelmetesebb lesz, igaz az AP tárgyakból némileg kevésbé növekszik a százalék.
Túlságosan erősnek érezték a Shadow Assassin formában kapott bónuszt az E-re (Shadow Step), ezért visszavonták az 50%-os CD csökkentést, tehát mindkét formában azonos a töltési idő a falakon való áthaladáshoz. Ezzel együtt az egy másodperccel megnövelt alap CD-t is visszavonták, tehát 21/19/17/15/13 másodpercet kell várni rá.
Egy régen látott vendég is érkezett a mostani listára Leona személyében. Az E (Zenith Blade) CD-jét csökkentik 13/12/11/10/9-ről 12/10,5/9/7,5/6 másodpercre, így gyakrabban tud majd kezdeményezni a harcokban.
Ahogy korábban említettük, hogy Lissandra végül nem egy rúnán keresztül fog gyengülni. Helyette a Q (Ice Shard) CD-jét 6/5,25/4,5/3,75/3-ról 10/8,5/7/5,5/4-re növelték. Ezzel némileg visszafogják majd az ösvénytolását, főleg az első szinteken. Ezzel jobban az ösvényre tudják ragasztani őt, viszont a legnagyobb probléma továbbra is az irdatlan tankosság az Aftershockból, illetve az abból származó sebzésre továbbra is érvényesek az AP és AD ráták.
A gyógyulás mértékét csökkentették 5,5-ről 4,5-re 5 másodpercenként. Ezen kívül a W (Tormented Shadow) másodpercenként okozott sebzésének AP rátáját 16-ról 14%-ra csökkentették.
Orianna minden tegnapi buffját visszavonták. Ezek alapján a Q (Command: Attack) sebzése marad 60/90/120/150/180 a korábbi 70/100/130/160/190 helyett, ahogyan az ulti (Shockwave) is 150/225/300-at sebez 175/250/325 helyett.
Sylas gyógyulását is jelentősen csökkentik, 9,5-ről 7,5-re 5 másodpercenként. A Q (Chain Lash) sebzéséből is elvettek, 45/70/95/120/145-ről 45/65/85/105/125-re csökkentették azt, elsősorban a magasabb szinteket megcélozva ezzel.
A Wit's End frissítését is bemutatták és bár a működés marad az új verzió szerint, a számokat kissé magasnak érezték a fejlesztők. Az on-hit sebzés mértéke 20-80-ról 15-80-ra csökken, viszont a tárgyból okozott sebzésből kapott gyógyulás mértéke 25-ről 33%-ra nőtt távolsági karaktereknél, közelharciaknál ez továbbra is 100%.
A rúnák terén csak az Aftershock változott, azaz pont, hogy nem változott, mivel minden tegnapi újítást visszavontak.