Mit nem szeretnénk a 9.7-ben látni?

Mit nem szeretnénk a 9.7-ben látni?

League of Legends - Akad pár újítás, amit biztosan nem szeretnénk.

Jövő héten jön az idei 7. frissítés, vagyis a 9.7. Az utóbbi időben viszonylag gyakran nyúlt bele a játékba a Riot akár frissítéseken kívül is, így van miről beszélni, hogy mi az, amit nem szeretnénk látni. Ezekkel szemben már a közösség is többször kifejtette véleményét, de nézzük őket tételesen is. 

A kreatív buildek korlátozása

Elég csak Neekot megemlíteni, aki nemrégiben még on-hit karakterként tört az élre. Az tény és való, hogy ebben a formában kissé erős volt, azonban a hotfix egy erőteljes üzenet is volt egyben a Riottól, hogy nem szeretnének minden karaktert akárhol látni. Talán pont ez volt benne az érdekes, hogy ugyanúgy AP-ként és AD-ként is megállta a helyét, ilyet már korábban is láttunk, valamint ott vannak a hibrid buildek is egyes karakterknél, mint Kayle, vagy akár Kai'Sa. Ez érdekessé teszi a játékot, így ha valakivel probléma van, persze azt meg kell oldani, de nem feltétlenül azzal, hogy egy adott szerepkört ellehetetlenítenek.

A ranked rendszer fejlesztésének feladása

A Riot nagy tervekkel indult neki az idei évnek, de sajnos nem minden jött be. A pozíciókra bontott rendszert elkaszálták, azonban hoztak mellette pár olyan megoldást, ami továbbra is maradt és talán még segíti is a helyzetünket. Ilyen például a láthatóbb besoroló rendszer, vagy a szakaszokra bontott szezon. Az ilyen ötletek viszik előre a játékot és csak azért mert egy része megbukott, nem szeretnénk, ha a Riot mostantól nem kísérletezne további javításokkal. További motiváció, vagy bármilyen javulás szinte biztosan javíthatja még a rangsorolt élményt.

A sebzés és a gyógyítás örökös párharcának továbbgörgetése

Sokan nem szeretik a tankokat, azonban ők is szerves részét képviselik a játéknak. Mostanság azonban pár kivétellel eléggé eltűntek, ennek oka pedig, hogy a játék nagyon előtérbe helyezte a korán kiépülő és sebzéssel, vagy éppen gyógyítással rendelkező hősöket. A toronypáncélok bevezetése, valamint a minionok működésének változtatása mind erre tett rár egy lapáttal, ami csak jobban elősegíti ezt a mentalitást. Mivel azt a korai fázist túl is kell élni és az első 10-15 percben még nem nagyon beszélhetünk tankokról, így a "legjobb" megoldás minél több sebzés, vagy éppen életlopás, amiben a tankoknak nincs szerepe.

Még kevesebb wardolás

Mivel a játék ennyire felgyorsult, ahogy azt fentebb is írtuk, ezért tűnhet úgy, hogy egyre több fiesta meccset látunk, mivel a kisebb rálátást több káoszt szül. Most ugyanezt erősítik tovább az egyes rálátást biztosító rúnák módosításaival, mint a Ghost Poro, azaz még kevesebb aktív wardunk lehet a pályán ténylegesen. Ez egyben csökkenti is a játékok színvonalát, főleg a profi közegben, ami nem biztos, hogy hosszú távon túlzottan jó.

Prestige skinek

Igen, már megint itt tartunk. A Riot Games rengeteg kritikát kapott már ezek miatt, de úgy tűnik, hogy az eladási számok mást mutatnak, ugyanis továbbra is érkeznek, szinte futószalagon. Kezd egy kicsit frusztráló lenni a helyzet és míg továbbra sem kötelező semmilyen skint megvenni, a puszta ár-érték arányai ezeknek a lényegében arany színű chromáknak (önálló skinként aligha állják meg a helyüket) felháborító és furcsa, hogy ilyen egyáltalán létezhet. Nincs bennük semmi újdonság, vagy kreativitás, maximum azt tudjuk villogtatni velük, hogy nagyon sokat költöttünk a játékra.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések