Majd kétszer annyi gombát cipelhet majd magával az új Teemo! - PBE

Majd kétszer annyi gombát cipelhet majd magával az új Teemo! - PBE

League of Legends - A bolondok napját ünneplő hősgúnyák mellett, Teemo frissítés is érkezett a PBE szerverekre!

Igaz, hogy szinte minden gondolatunk a tegnap megjelent április elseji kinézetek körül forog - most komolyan, ki nem szereti a cuki állatkákat - de azért más változtatások is történtek a PBE szerveren. Az eheti balansz frissítés magába foglalja ugyanis, a nem olyan régen bejelentett Teemo változtatásokat. Illetve ezen kívül érkezett még egy Ezreal nerf és egy kisebb tárgyátalakítás is, azonban már a patch notes-ból látszik, hogy a League of Legends kis szörnyetegének átalakítására helyezték a fejlesztők a hangsúlyt!

Karakterek

Ezreal 

A karakter W képességénél (Energialöket) a gömb robbanása most már csak 50%-os sebzést oszt majd ki a különböző építményeknek.

Teemo

Teemo esetebén már nem beszélhetünk ilyen szegényes listáról, mint ahogyan Ezrealnél. Legalábbis, ha a változtatásokról van szó, akkor már a hős alap statisztikáinál is elkezdhetjük sorolni a frissítéseket! A kis szőrös lény alap mana regenerálását a fejlesztők 1.92-ről 2.5-re emelték, ami szintenként 0,09 helyett 0,15-el emelkedik majd, egészen minden egyes szinten. A felfejlődéskor kapott manát is megemelték 20-ról 25-re, alapsebzését azonban csökkentették 54-ről 51-re. A szintenkénti támadási sebességét is túl magasnak találták, így 3,38% helyett már csak 2% lesz, legalábbis erre gondolunk, mert a PBE listában százalék nélkül szerepel ez a mennyiség, de mint tudjuk 2,5 a maximum, lehet elírás a részükről.

Miután ezeket kiveséztük térjünk is rá Teemo passzív képességére: a Toxikus lövésre. Teemo alaptámadásai 8-50 bónusz varázssebzést okoznak és egy mérget hagynak az eltalált egységeken, amik 24-180 varázssebzést okoznak négy másodperc leforgása alatt (ahogyan telik az idő, úgy nő a sebzés).Teemo Q képességének (Vakító lövés) alapsebzését a fejlesztők 80/125/170/215/260 -ról 70/105/140/175/210-ra csökkentették. Ezzel ellentétben a manaköltégét 70/75/80/85/90-ról 80/85/90/95/100-ra növelték. A képesség AP rátája 0,8-ról 0,6-ra csökkent és mostantól a Q-ja egy mérgező debuff-nak számít. Gyors futásánál (W) egyelőre csak annyi változtatás történt, hogy már nem töri meg a stealth-et. Na de most jön az igazi érdekesség! Teemo E képessége ugyanis a mostani változtatás szerint már nem a Méreglövedék, hanem a Gerilla-hadviselés ("régi" passzív) átdolgozott verziója! Első körben annyit tudhattunk meg a képességről, hogy töltési ideje 40/37/34/31/28 lesz. Az E leírása szerint: "egy 2 másodperces delay-t követően Teemo rejtőzködni kezd, függetlenül attól, hogy egy helyben áll, vagy esetleg egy bokorban tartózkodik és a képesség ideje alatt 5/6/7/8/9 teemo-nyit halad (ha nincsen a bokorban). Azonban ezt a rejtőzködést a legtöbb hős meg tudja törni méghozzá egy nem-időszaki (nem AOE, nem doT) sebzéssel. Teemo 25%-al tovább lát el akkor, amikor rejtőzik. Miután ez elmúlt Teemo 20/30/40/50/60% plusz támadási sebességet kap három másodpercig. Amíg Teemo a bokorban áll, akkor gyorsabban tölt E képessége (hamarabb kapja vissza)". A karakter stealth-jének hosszúsága mozgás közben: 2/2.25/2.5/2.75/3.Végül, de nem utolsó sorban elérkeztünk Teemo ultjához (Veszedelmes csapda), aminek sebzését 200/325/450-ről 150/250/350-ra, illetve AP rátáját 0,5-ről 0,4-re csökkentették. A Teemonál tartható gombák számba azonban a frissítést követően, szintenként fog növekedni 3/4/5-re, végső soron ez 2-vel lesz több, mint az elő szerveren ismert változaté. A csapdák a lehelyezést követően, 1 másodperc múlva láthatatlanná vállnak, sőt most már az sincsen meghatározva, hogy "mennyit pattanhatnak". A gombák akár tovább is pattoghatnak a kis szörnyeteg további csapdáin.

Tárgyak

Brawler's Goves

A kritikus csapási esély most már nem egyedi passzívként szerepelt a tárgy leírásában.

Ti mit szóltok a nagy Teemo változtatáshoz?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések