Drake is beszáll az e-sport bizniszbe

Drake is beszáll az e-sport bizniszbe

Jelentős összegekkel száll be egy startupba Drake.

A világhírű kanadai rapper, Drake egyike lett a Szilikon-völgyi befektetőinek, amikor úgy döntött, hogy jelentős összegekkel mozdítja előre a legújabb e-sport startup, a Player's Lounge fejlesztését. Ezzel olyan emberek mellé kerülhet fel Drake neve, mint Strauss Zelnick, jelenleg a Take-Two Interactive CEO-ja, vagy Marrissa Mayer üzletasszony, aki a Lumi Labs társalapítója. 

A Player's Lounge bejelentette, hogy közel vannak a három milliós alaphoz, amivel az induláshoz szükséges. De miről szól az egész startup? A lényeg, hogy online versenyeket szerveznek majd a Player's Lounge platformján, amin bárkin elindulhat majd, ha kicsengette a párdolláros beugrót. Jelenleg a FIFA 19, NBA 2K19, Madden NFL 2019 szerepel a listán, de várhatóan nyitnak majd a Fortnite, Apex Legends és a Super Smash Bros. Ultimate felé is. Az akár 500 fős versenyekből a Player's Lounge is lecsippenti a saját hányadát, mivel minden beugróból 10 százalék a szervezőket illeti meg. Szerencsejátéknak tűnhet az egész koncepció, mivel ott a lehetőség, hogy 1 - 1 küzdelmekben döntsék el a játékosok, hogy melyikőjük a jobb és így könnyedén megduplázhatják a tétet, amit feltettek a meccsre, de mivel ezek az e-sportok nem minősülnek az USA legtöbb államában szerencsejátéknak, így bizakodóak a Player's Lounge-nál.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések