Túl stresszes a dzsungel, egyes hősök átalakulnak - ez várható a mid season patchben!

Túl stresszes a dzsungel, egyes hősök átalakulnak - ez várható a mid season patchben!

League of Legends - Egy sor újítás érkezhet hamarosan, ami nem csak a hősöket érinti, hanem a teljes játékmenetet.

Hamarosan véget ér a szezon első fele, a tavaszi döntők már minden régióban lezajlottak. Ez egyben azt is jelenti, hogy egy igen fontos részéhez érkezünk az évnek, korábban ilyenkor jöttek a mid-season változások, amik általában nagyon hangvételű frissítést jelentettek. Idén a Riot azt mondta, hogy nem feltétlenül szeretne ennyire drasztikusan belenyúlni a dolgokba, inkább az év végére tartogatják a nagyobb újításokat, de azért némi változás lesz. Riot Scruffy számolt be a játék hivatalos fórumain a várható változásokról.

Nem csak a hősökre fognak koncentrálni, hanem magára a játékmenetre is. Nézzük a legfontosabb pontokat!

A dzsungelesek korai ösvény függősége

Jelenleg az első pár szint kritikusan fontos és egy ott elvesztett harc akár a meccs egészét is megpecsételheti. Emiatt a dzsungelesek az első 2-3 szinten, amikor még folyik a harc a folyami rákokért, nagyon kiszolgáltatottnak érezhetik magukat, mert ha az ellenfél ösvényese támogatja az ő dzsungelesét, míg ő egyedül marad, az nagyon frusztráló. Vagy elveszít egy tonnányi XP-t és aranyat, vagy belehal a cserébe és kockázatos egyébként is az első egy-két szint. Emiatt a Riot szeretné kicsit csökkenteni a nyomást ilyen téren és módosítani fogják a folyóban lévő sutyerák működését valamiben. 

Az Inspiration túl gyakori másodlagos rúnaág

Korábban, illetve tavaly még mindenféle variációt láttunk a rúnák között, de mióta bejöttek a külön választható alap statok, az Inspiráció nagyon megindult felfele és jelenleg a legtöbbet választott másodlagos ág. Egyszerűen túl sok értéket képvisel, legyen az egy ingyenes cipő, ami még több mozgási sebességet is ad, vagy egy ingyen Stopwatch, mely amúgy 600 aranyba kerülne, esetleg az Timewarp Tonic minden Corruption Potion használónak. Kissé át fogják gondolni a rúnákat  egyrészt nerfek terén, másrészt a többi ág másodlagos rúnáit vizsgálják át az esetleges buffok miatt.

Hunter's Potion

Elég ritkán használt tárgy, 5 töltetet ad, minden dzsungel tábor után egyet visszatölt, tök jól hangzik nem? Valóban rengeteg sustaint nyújt, de azon felül nem túl értékes és nem is biztosan éri meg annyira az árát, főleg a mostani metában, ahol a gankek sokszor nagyobb prioritást élveznek a farm felett. Újra fogják gondolni a tárgy működését, hogy élvezetesebb és persze értékesebb legyen számunkra. Ha nem sikerül erre megoldást találni, akkor egyszerűen eltávolítják a játékból.

Aftershock

Már megint itt vagyunk. A tervek már megvannak, miszerint a nem tankok nem profitálnak majd annyira belőle, mint például Lissandra, Ryze, vagy Sylas, míg a hagyományos tankok igen. Erre már több verziót is láttunk, de eddig egyik sem tűnt tökéletes megoldásnak.

Hősök

Természetesen a hősök sem maradnak ki a buliból. Blitzcrank "reworkjét" már láthattuk korábban, hogy miként fog kinézni, a PBE-n ki is próbálhattuk. Ezeket a változásokat úgy tűnik az élő szerverekbe is behozzák, így a pajzsa konzisztensebb lesz és kevésbé lesz véletlenszerű az ulti passzívja, így jobban megéri majd alaptámadásokat is bevinni vele.

Tahm Kench egy igazi partiromboló, W-jével szinte bármilyen akciót meg tud akadályozni a lövésze ellen, főleg ha még Cleanse-e is van, így még őt sem feltétlenül éri meg célozni. Ez nagyon frusztráló lehet, illetve nem a legjobb játékmenet szempontjából. A profiknál hatalmas értéke képvisel, illetve magas eloban is, de az alacsonyabb szinteken ritkán találkozunk vele. Ezt szeretnék kiegyensúlyozni jobban. A terv az, hogy amíg szövetséges van a bendőjében, lassabban fog mozogni, így nehezebb csak úgy kisétálni vele. Cserébe buffolják a Q lassítását, illetve minionokat köpködni sem lesz annyira drága mulatság, hogy gyakrabban használjuk erre a W-t.

Zac esetében a régi ultit tesztelik újra pár javítással, hogy tisztább legyen a szerepe a játékban, illetve jobban lássuk, hogy mi is a cél vele, mit tudunk elérni a használatával.

Végezetül Aatrox is terítéken van, róla már írtunk korábban. Magas szinteken még mindig nagyon nehéz ellene játszani, ezért egy bizonyos szinten kell tartani, így viszont az átlagos játékosok nem annyira látják, illetve érzik benne az erőt és ez nem jó. A mostani elképzelés, hogy csak akkor kap majd újjáéledést, ha az ultija alatt egy gyilkosságban valamilyen formában részt tud venni. Ezzel azt szeretnék elérni, hogy az ultit tényleg agresszív módon használjuk és ne arra, hogy például egy három emberes dive-ot túléljünk a saját tornyunk alatt mindössze egy gombnyomással. Cserébe az alap statjait fogják buffolni és gondolkoznak pár érdekes újításon is.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések