A teszt szerverre ismét új frissítés köszönt be, megérkezett a #28-as Update.
Ahogy azt tegnap megígérték a fejlesztők, ma délután megérkezett a 28-as frissítés a teszt szerverre. Az előzetes várakozásokból minden megérkezett, erről alább olvashattok:
A frissítés viszont ezenkívül még sok mindent tartogatott, nézzük, hogy pontosan mit:
Játékmenet
Elérkeztünk Erangel rebalance-ának második köréhez, ami mellett pár hanghoz és effekthez kapcsoló javítás is érkezett.
Erangel második Rebalance
- 28%-kal több tárgy lesz mostantól a pályán.
- Az AR-ek 64%-kal többször fordulnak elő
- A DMR-ek 114%-kal többször fordulnak elő
- A Sniperek 177%-kal többször fordulnak elő
- Kicsivel több armort és felszerelést találunk, leginkább lvl2-eseket
- Egy picivel több heal tárgyat találhatunk
Erangel kék zóna tesztelés csak a teszt szerveren
- Pontos adat nem érkeztek, de biztosítottak minket afelől, hogy ez még egy idei egész biztosan a teszt szerveren marad
Sniper sebzés sokszorosító változtatások
- Felsőtestre 150% helyett 130% sebzést okoznak a Sniperek
- 120 helyett mostantól csak 105-öt sebez az AWM
- Az AWM mostantól nem öli meg a maximum élettel rendelkező lvl 2-es golyóálló mellénnyel védett játékosokat.
Hang javítások
- Kicsit több hang került be a tárgyak eldobásához, felvevéséhez és felvételéhez, így kicsit színesebb lett a játékélmény, hisz nem ugyanazt halljuk szinte mindenhol
- Új hangokat kaptak a járművek felfüggesztései
- Más hangokat hallhatunk majd akkor ha úton vagy éppen az erdőben megyünk
Smoke Grenade Improvement
- Javítottak a smoke gránát működésén, mostantól a játékosoknak és a nézőknek sem onnantól számolja a füstgránát működését, amikor 1km-es körzetbe értek
Jármű fényeffektek
- Mostantól a járművek lámpái a motor beindításánál elkezdenek világítani
- Ez viszont csak lokálisan lesz látható, szóval nem világítja meg a környezetünket
UI/UX
Átalakították a bolt UI-át
- Bekerült egy zoom ki/be a tárgyak megnézéséhez
- Összesen négy helyre kattinthatunk a karakterünkön (fej, felsőtest, láb, kar)
- Mostantól vízszintesen is pörgethetjük a skineket
Team UI átalakítás
- Mostantól láthatjuk csapattársaink boost csíkját a nevük alatt közvetlen:
Teljesítmény
- Mostantól gyorsabban töltünk be a meccsekre
Emellett persze rengeteg bugfix és custom match javítás érkezett, amivel a játékosoknak és a nézőknek is sokkal jobb élményt nyújthatnak.