Hirdetés

Ismét alakítottak Erangel loot eloszlásán és megérkezett a Weapon Mastery

Wolfi | 19/04/17 14:42
Cikk mentése

A teszt szerverre ismét új frissítés köszönt be, megérkezett a #28-as Update.

Hirdetés

Ahogy azt tegnap megígérték a fejlesztők, ma délután megérkezett a 28-as frissítés a teszt szerverre. Az előzetes várakozásokból minden megérkezett, erről alább olvashattok:

A frissítés viszont ezenkívül még sok mindent tartogatott, nézzük, hogy pontosan mit:

Játékmenet

Elérkeztünk Erangel rebalance-ának második köréhez, ami mellett pár hanghoz és effekthez kapcsoló javítás is érkezett.

Erangel második Rebalance

  • 28%-kal több tárgy lesz mostantól a pályán.
    • Az AR-ek 64%-kal többször fordulnak elő
    • A DMR-ek 114%-kal többször fordulnak elő
    • A Sniperek 177%-kal többször fordulnak elő
    • Kicsivel több armort és felszerelést találunk, leginkább lvl2-eseket
    • Egy picivel több heal tárgyat találhatunk

Erangel kék zóna tesztelés csak a teszt szerveren

  • Pontos adat nem érkeztek, de biztosítottak minket afelől, hogy ez még egy idei egész biztosan a teszt szerveren marad

Sniper sebzés sokszorosító változtatások

  • Felsőtestre 150% helyett 130% sebzést okoznak a Sniperek
  • 120 helyett mostantól csak 105-öt sebez az AWM
    • Az AWM mostantól nem öli meg a maximum élettel rendelkező lvl 2-es golyóálló mellénnyel védett játékosokat.

Hang javítások

  • Kicsit több hang került be a tárgyak eldobásához, felvevéséhez és felvételéhez, így kicsit színesebb lett a játékélmény, hisz nem ugyanazt halljuk szinte mindenhol
  • Új hangokat kaptak a járművek felfüggesztései
    • Más hangokat hallhatunk majd akkor ha úton vagy éppen az erdőben megyünk

Smoke Grenade Improvement

  • Javítottak a smoke gránát működésén, mostantól a játékosoknak és a nézőknek sem onnantól számolja a füstgránát működését, amikor 1km-es körzetbe értek

Jármű fényeffektek

  • Mostantól a járművek lámpái a motor beindításánál elkezdenek világítani
  • Ez viszont csak lokálisan lesz látható, szóval nem világítja meg a környezetünket

UI/UX

Átalakították a bolt UI-át

  • Bekerült egy zoom ki/be a tárgyak megnézéséhez
    • Összesen négy helyre kattinthatunk a karakterünkön (fej, felsőtest, láb, kar)
    • Mostantól vízszintesen is pörgethetjük a skineket

Team UI átalakítás

  • Mostantól láthatjuk csapattársaink boost csíkját a nevük alatt közvetlen:

Teljesítmény

  • Mostantól gyorsabban töltünk be a meccsekre

Emellett persze rengeteg bugfix és custom match javítás érkezett, amivel a játékosoknak és a nézőknek is sokkal jobb élményt nyújthatnak.

MOND EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Hirdetés
4 db hozzászólás
  • Pongchamp 1 hónapja
    Hát igen.. A sniper DMG balance nagyon kellett
    0 0 Válasz
  • Vanti 1 hónapja
    Véleményem szerint így volt tökéletes az SR dmg. Végre olyan volt a sebzésük ami tiszteletet parancsolt. De mind1 mert fejre még mindig jók D
    0 0 Válasz
  • markN 1 hónapja
    Háát azért még erre az Erangel balancera kiváncsi vagyok mert az bizony tényleg hulladék
    0 0 Válasz
  • JamesBond 1 hónapja
    mindig variálnak valamit nem biztos hogy a jó irányba.
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?