Masszív változtatásokat kap Tahm Kench

Masszív változtatásokat kap Tahm Kench

League of Legends - Egyik képessége ezentúl még manát sem fog fogyasztani.

A változtatásokkal a fejlesztőknek nem titkolt céljuk, hogy fő prioritássá tegyék a mozgást Tahm Kench életében (lehet, hogy ez egy célzás arra, hogy kövér? - a szerk.). Jelenlegi nincs túlzottan jó helyen és ez a lista még csak a kezdeti lépés lesz ahhoz, hogy Tahm újra formába jöjjön, így még ezen kívül várhatóak változtatások. Nézzük, mit terveznek neki az első körben.
A Q képességén a lassítás időtartama 1,5-ről 2 másodpercre nőtt. A töltési idő a korábbi, fix 5 másodperc helyett 8/7/6/5/4 lett. A képesség hatótávolsága 800-ról 850-re nőtt, míg a lassítás mértéke 30/40/50/60/70%-ról 50/55/60/65/70%-ra emelkedett.

A W képességén a mana költség fix 60-ról 100-ra nőtt, emellett a képesség manájának 50%-át visszaadja, amikor Tahm bekapja ellenfelét. Az alap minion sebzés 100/150/200/250/300-ról 100/135/170/205/240-re csökkent. Végezetül pedig az emésztéses sebzés 20/24/28/32/36% a maximális életerő alapján helyett immár 100/135/170/205/240 + (5/7/9/11/13% maximális életerő) értékkel fog sebezni.

Az E képességéről teljesen megszűnik a mana költség, sőt, a szürke sávval jelölt életerő részből fakadó gyógyítás 15/20/25/30/35% helyett 20/25/30/35/40%-ot ad majd vissza. Végső soron pedig a sebzés, amit a szürke zónába konvertál 70/75/80/85/90% helyett 80/85/90/95/100% lesz ezentúl.

Végezetül pedig itt a végső képessége, melynek hatótávolsága 4500/5500/6500-ról 2500/5500/8500-ra módosult, és annak töltési ideje 120/110/100 másodpercről 140/130/120 másodpercre nőtt.

Tahm Kench elég részletes változtatásokat kapott ezáltal minden téren, az, hogy ezen változtatások így érkezzenek az élő szerverekre is majd, ahhoz még előtte jó pár tesztnapon át kell esnie.

Ti mit szóltok a változtatásokhoz? Jó irányba haladnak? Kell ez egyáltalán a hős számára?

ÍRD MEG A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!