"Epicus" baki: ingyenes volt a Detroit: Become Human

Óriási baki történt az Epic Store-on. Ingyen játékra csaphattak le a szemfülesek!

Hatalmasat robbant a bomba, amikor bejelentette az Epic Games és a Quantic Dream, hogy a legnépszerűbb PlayStation exkluzív játékok megérkeznek PC-re is. A Heavy Rain, Beyond Two Souls és a Detroit Become Human az Epic Store-on már ott szerepel és egy hatalmas baki miatt az utóbbi kapott egy 100 százalékos akciót az orosz kliensen, igaz csak néhány percig. Akik ekkor behúzták a játékot, azonban nem örülhettek, mivel az Epic visszavonta az összes vásárlást. Jogosan tette mindezt az Epic, vagy van alapja a felháborodásnak?

Twitteren záporoznak az üzenetek, amik a témával foglalkoznak. Többen bizonyítékként töltötték fel a vásárlásról készült képernyőmentést, vagyis az biztos, hogy tényleg ingyen tudták behúzni az idei év egyik legjobban várt PC-s játékát.

Miután az Epic Games visszavonta a vásárlásokat és elvette a játékokat a felhasználóktól, megtalálták Sergey Galyonkint, aki az Epic Games kiadásért felelős stratégiai igazgatója.

Hogy miért pont őt találták meg? Decemberben egy podcastben azt állította Galyonkin, hogy ha az Epic Store-ban fellép egy bug, ami nagyon durva leárazást okoz, akkor két opció van. Ha az Epic a hibás, akkor nem veszik vissza a játékokat, ha a fejlesztők, akkor rajtuk múlik, hogy miként kezelik a helyzetet a továbbiakban. Egyelőre nem tisztázott, hogy ebben az esetben mi történt, de még fenyegetést is kapott az Epic egy állítólagos ügyvédtől.

Az biztos, hogy valaki hatalmasat hibázott és a felhasználók húzták a rövidebbet. Eddig sem volt a legnépszerűbb launcher és valószínű ez az eset is csak tovább rontott az Epic Games reputációján.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések