A Riot tanácstalan: nem tudják mit akarnak Aatrox-szal - PBE

A Riot tanácstalan: nem tudják mit akarnak Aatrox-szal - PBE

Legaue of Legends - Nem tudja abbahagyni a Riot Aatrox újragondolását, ezúttal sem maradt változatlan.

Láthatóan nagyon keresi a megoldást Aatroxra a fejlesztőgárda, de egyelőre inkább csak vergődésnek tűnik, mivel szinte napont meggondolják magukat. Nem ő az egyetlen aki változik, számtalan karakter kapott újításokat itt-ott.

Nagyon sok újítás érkezett, szóval csak a lényeget emelném ki, az sem lesz rövid. A passzív (Deathbringer Stance) nem csökkenti tovább a gyógyulást és pajzsok mértékét a hősökön. Helyette Aatrox a bónusz sebzéssel egyenlő mértékben gyógyul. A bónusz sebzés 8-16% helyett csak 5-10% lesz, viszont a CD-t 25-ről 15-re vitték le. Emellett a CD-t most már úgy tudjuk csökkenteni képességekkel, hogy ha betalálunk valamire akkor 2 másodperccel csökken, ha pedig a Q végével találunk el valakit, vagy a harmadiknál a közepével, akkor további 2 másodpercet vesz lesz a CD-ből, de ez a plusz hatás csak hősök ellen érvényes. A szörnyekkel szembeni maximális sebzés 400-ről 100-ra csökkent, azaz nem nagyon szeretnék a dzsungelben látni. 

A Q (The Darkin Balde) CD-je nem az első Q elsütésétől, hanem az animáció végétől számol, azaz a harmadik Q után. A sebzése 10/25/40/55/70-ről 10/30/50/70/90-re nő, a CD-t pedig csökkentették 16/15/14/13/12-ről 12/10,5/9/7,5/6 mp-re. Két Q közötti elsütési idő maximuma 3,4-ről 3 másodpercre csökken, vagyis nem tudunk már annyit várni vele.

A W (Infernal Chains) lassítása erősödik, korábban szintenként növekedett 15/20/25/30/35% szerint, mostantól minden szinten 35%. A CD viszont megnőtt 18/17/16/15/14-ről 26/23/20/17/14-re, ezzel kompenzálnak az első szinteken a plusz lassításért, valamint nehezebb lesz vele farmolni.

Az E (Umbral Dash) nem nyújt plusz támadási sebzést 1,5 másodpercig. A gyógyulás pedig változik kicsit, nem a hősök ellen okozott fizikai sebzésből gyógyulunk, hanem minden nem folyamatosan ismétlődő forrás alapján, legyen az mágikus, vagy fizikai, de szintén hősök ellen.

És akkor az ulti (World Ender). Itt megint minden a feje tetejére állt. Nem kapunk alapból újjáéledést, sem mozgási sebességet az elsütésekor, vagy ha nem vagyunk csatában, nem félemlítjük meg a közeli minionokat átalakuláskor, nem állítja meg a Q hármas használatának folyamatát, amíg ujjá éledünk, és az újjáéledés során nem jönnek le a kisebb buffok, mint pl. a Conqueror jelzők.

De akkor mit kapunk? A teljes ulti hatása alatt 60/80/100% mozgási sebességet kapunk, ami folyamatosan csökken és a végére tűnik el teljesen, azaz eleinte gyorsabbak leszünk. Szintén kapunk 40/55/70% bónusz gyógyulást az ulti hatása alatt, illetve kiiktatást követően 5 másodperccel kitoljuk az ulti hatóidejét, frissítjük a mozgási sebesség bónuszt és újjá éledünk, ha esetleg meghalnánk ez idő alatt. A CD-t nem az ulti végétől, hanem az elkezdéstől számítja a képesség. A CD csökken egyébként 160/140/120-ról 140/120/100 másodpercre. 0,5 helyett csak 0,25 másodperc kell az aktiváláshoz, viszont az ujjá éledés alatt 25 helyett 99%-os lassítást kapunk, azaz nem nagyon megyünk sehova ez idő alatt. A folyamatot követően nem 10-50%, hanem 30% max HP-val térünk vissza az élők közé.

A W (Twilight Shroud) kiterjesztett hatóideje 8/8,5/9/9,5/10-ről 7/7,5/8/8,5/9 mp-re csökkent, a CD pedig még tovább nőtt, 21/19/17/15/13-ról 25/22/19/16/13-ra.

A Q (Decimate) külső körívének sebzése 40/70/100/130/160-ról 50/80/110/140/170-re nőtt, illetve a gyógyulás mértékét is megtolták rendesen 12/24/36% hiányzó HP helyett 15/30/45% hiányzó HP alapján gyógyít. Ez természetesen csak egy eltalált hősre vonatkozik, minden eltalált hős után még egyszer ennyit gyógyul és maximum három hőst vesz figyelembe a képesség.

Az E (Devastating Charge) minimum és maximum sebzése is csökkent, túl erősen vágtázott Hecarim. A minimális sebzés 45/80/115/150/185-ról 45/75/105/135/165-re, míg a maximális 90/160/230/300/370-ről 90/150/210/270/330-ra csökken.

Az alap HP-ja változott, de leginkább csak a kerekítés miatt, 571,2-ről 570-re csökken. A manája ugyanígy 302,2-ről 300-ra csökken. A manaregenerációja is 1,3512-ről 1,3-ra csökken.  A W (Golden Aegis) bónusz pajzs mértéke változik. Eddig  2/2,25/2,5/2,75/3% volt Jarvan maximális HP-ja alapján, amit megszoroztunk minden közelben lévő ellenséges hőssel. Mostantól csak 1.5% maximális HP lesz az alapja és ezt szorozzuk a közeli ellenfelekkel.

Az E (Demacian Standard) CD-je 11-ről 12-re növekszik.

A W (Ring of Frost) sebzése 70/100/130/160/190.ről 70/105/140/175/210-re nőtt, az AP ráta pedig megduplázódott, 30-ról 60%-ra.

A Q (Bramble Smash) sebzése nőtt 65/105/145/185/225-ről 70/115/160/205/250-re.

Az E (Black Shield) pajzsának mértéke csökkent 70/140/210/280/350-ről 60/120/180/240/300-ra, illetve a CD is növekedett rajta, 23/21/19/17/15-ről 26/24/22/20/18 mp-re.

Nagyon sokat szerepel a dzsungelben mostanság, a Riot túl erősnek érzi. Az alap AD-ja 65,5-ről 64-re, a szintenként kapott AD mértéke pedig 3,35-ről 3-ra csökkent. A Q (Prey Seeker) föld alatti verziója 11/10/9/8/7 helyett 12/11,5/11/10,5/10 másodperces CD-t kapott.

Nem sok minden változik, a szintenként kapott támadási sebesség 2-ről 3-ra emelkedett, illetve az E (Shadow Dash) bónusz HP alapján okozott sebzése 12%-ról 15%-ra nőtt.

A W (Kingslayer) sebzése nőtt minden szinten, 50/75/100/125/150 helyett 60/90/120/150/180.

Végezetül Volibear W-je (Frenzy) több támadási sebességet ad jelzőnként, amiből maximum 3 lehet. Eddig 4/8/12/16/20%-ot biztosított, mostantól pedig 5/10/15/20/25%-ot.

A Manamune és a Muramana is kap egy kisebb buffot, 25 helyett 35 AD-t ad viselőjének, Ezreal örülni fog. 

A te Aatroxod hogyan nézne ki?

ÍRD MEG A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!