League of Legends - Ha egy buildet már egy profi játékos is használ, akkor abban csak van valami ráció.
Érdekes ötlettel rukkoltak elő egyesek Jhin kapcsán és egy mondhatni egyedi buildet találtak ki rá. Ahogy a címben is írtuk, nem feltétlenül kreatív, vagy éppenséggel változatos, de eléggé hatékony ahhoz, hogy még olyan lövészek is használják, mint a Cloud9-ban játszó Sneaky.
A build lényege pedig nagyon egyszerű és részben Jhin passzívjára épít. Vegyél "minél több" Infinity Edge-et, de persze maximum 5-öt, hiszen kell a hely a cipőhöz. Miért is műküdik mindez? Nézzük meg előbb, mit tud az Infinity Edge pontosan!
Kapunk egyesével 80 AD-t, illetve 25% kritikus találati esélyt, ezt minden alkalommal, illetve a kritikus találat sebzését is növelik 225%-ra 200% helyett. Ez utóbbi persze nem adódik össze, mivel egyedik passzív de még így is megéri a tárgy Jhinnek. A kulcs, ahogy már említettük, Jhin passzívja.
Képességek, tárgyak
A karakterképességek terén elsőnek továbbra is a Q-t kell kimaxolni, másodiknak pedig a W-t, de azért 4. szinten egy pontot tegyünk az E-re is, illetve 6-os, 11-es és 16-os szinten az ultira is tegyünk pontot. Idézői képességeknél sincs nagy ördöngösség, Flash és Heal, vagyis a megszokott páros a lövészek számára. A buildünk pedig valahogy így fog kinézni.
Elsőre azt hinné az ember, hogy ez egy troll build, pedig nem.
Rúnák
A rúnák terén már kicsit más a helyzet a megszokott Jhinekhez képest, nincs Fleet Footwork, vagy Lethal Tempo. Itt tényleg a burstre kell rámenni.
Hogyan is működik?
Az egész build a Jhin passzív miatt működik, ami a kiritkus találati esély alapján is kap sebzést. Minden százalék kritikus találati esély után 0,4% bónusz AD-hoz jut, illetve minden % támadási sebesség után 0,25% mozgási sebességhez, amikor kritikusan talál. Ez utóbbit a mostani builddel nem igazán fogjuk kihasználni, ellenben a sebzése valami brutális lesz és az összes hős közül ő tudja a legtöbb AD-t kiszedni egy-egy Infinity Edge-ből.
Mivel nagyon magas lesz az AD-ja, mondanom sem kell, hogy az Electrocute burstje is elég nagyot fog ütni. A három sebző forrást pedig nem is annyira nehéz elérni, elég egy alaptámadás - Q alaptámadás kombó, de még egy W-vel is lekövethetjük az ellenfelet, szóval csak rajtunk áll, hogy miként vitelezzük ki.
A legjobb részéről pedig még nem is beszéltünk: arról a bizonyos negyedik lövésről. Már az első három is nagyon fájdalmas, főleg az Electrocute aktiválásával, de a negyedik csak ráteszi a pontot az i-re. A negyedik lövés ugyanis mindig kritikus találat, ráadásul a hiányzó HP alapján 15/20/25% bónusz sebzést is okoz a kritikus sebzésen felül. Ha előtte sikerül már a hármas kombót elsütni az Electrocute-tal, hacsak nem egy full tankról van szó, a negyedikkel akár ki is végezhetjük.
Árnyoldala azért van ennek a buildnek is. A mozgási sebességet, mint említettük a kritikus találatok után megkapjuk, és már négy IE után fixen minden lövésünk az lesz. Azonban mivel nem veszük egyáltalán támadási sebességet adó tárgyat, így csak az alap 10% bónusz mozgási sebességgel számolhatunk, vagyis nem építhetünk a gyorsaságunkra, hogy például menekülő célpontokat olyan hatékonyan lekövessünk. Itt tényleg csak a sebzésre hagyatkozhatunk, de szerencsére abból jut bőven és ha valaki már messze jár, még mindig előránthatjuk az ultinkat, amivel már nem nehéz elérni. Ehhez mondjuk nem árt megtanulni célozni vele, ez bizony beletelhet egy kis időbe és az sem utolsó, ha belelátunk az ellenfél fejébe, hogy vajon merre próbál majd kerülgetni.
A poke sebzésünk irdatlanul magas lesz és ha az ellenfél látja, hogy a negyedik lövésünk érkezik, jó eséllyel tartani fogják a távolságot, így ezzel zónázhatunk is például canon minionok esetén. A nagy sebzésnek hála pedig mi magunk is gyorsabban takarítjuk a minionokat, így akár egy Q is elég lehet a nagy részének eltüntetéséhez.
A legnagyobb hátrány viszont továbbra is a mobilitás hiánya, így nagyon résen kell lennünk. Egy rossz lépés és már nem biztos, hogy kijövünk egy-egy helyzetből, hiszen nincs Ghostblade, ami segítsen, vagy bármilyen támadási sebességet és mozgási sebességet adó tárgy. Egy szó, mint száz: sebzésünk lesz bőven, bár tankokkal szemben azért még így is nehéz lehet néha az élet, de ezt már korábban is megszokhattuk, illetve a megszokott utility-re nem nagyon építhetünk.