9.10: A Vayne és Riven nerfek mellett egy hős visszakaphatja rework előtti formáját!

9.10: A Vayne és Riven nerfek mellett egy hős visszakaphatja rework előtti formáját!

League of Legends - Nem minden rework, vagy kisebb újítás lesz törhetetlen siker.

Szerdán érkezik a 9.9-es frissítés, ami nagyrészt már készen áll az élesítésre, azonban tudjuk azt is, hogy az élet sosem áll meg a Riotnál, mivel már a 9.10-es frissítésen is dolgoznak. Riot Repertoir már előzetesen megosztott pár elképzelést, elsősorban Master Yi-vel kapcsolatban, amiről alább olvashattok bővebben.

Előzetesen egyelőre a következőket tudni. Az biztos, hogy végre foglalkoznak majd Rivennel, akire ráférne már a figyelem, mivel patch-ek óta ő rendelkezik a legnagyobb választási és sokszor a legnagyobb győzelmi aránnyal is. Szintén górcső alá kerül majd Vayne is, mivel az utóbbi időben nagyon meglódult nem csak solo queue-ban, de a profi meccseken is. Master Yi-t már említettük, illetve az AP dzsungeles tárgy, a Runic Echoes is módosul, valamint az általános hősökkel, tárgyakkal és a rúnákkal is foglalkoznak.

Riven és Vayne

Egyesek azt kérdik a Riot szerint, hogy miért pont ők és miért pont most foglalkoznak velük? A Riot azt gondolja, hogy a játékon belül elfoglalt helyük, illetve szerepük nem sokat változott alapjaiban, viszont azt elismerik, hogy mindketten elég erős választásnak bizonyultak már több frissítés óta, azonban ez még nem lépte át azt az ingerküszöböt, amit a fejlesztők meghatároztak előzetesen. Ellenpéldaként Hecarimot hozták fel, ő már sokkal szemmel láthatóbban tűnt ki a tömegből, főleg a mostani patch szerint a többiekhez képest, ezért kapott direkt nerfeket.

Riven és Vayne inkább idegesítőek, amellett, hogy kellően erősek, de mégsem lépnek át bizonyos határokat. Az ilyen helyzetű hősöknél inkább hosszú távon figyelik meg a jelenséget és ennek fényében határozzák meg a szükséges lépéseket. Itt jön képbe még a prioritás kérdése, hiszen két frissítés között véges ideje van a fejlesztő gárdának, ilyenkor fontossági sorrend szerint dolgoznak. Most, hogy az égetőbb problémákat orvosolták, már lesz idő ezzel a két delikvenssel is dolgozni.

Master Yi

Eléggé hírhedt, főleg az alacsonyabb elokban, viszont sokkal kevésbé hatékony magas szintű meccseken. Ezt próbálják a fentebb említett módosításokkal orvosolni, hogy a két véglet egy kicsit közelebb kerüljön egymáshoz. A hasznosságát picit növelnék, viszont a scalingből vissza fognak venni, illetve több múlik majd az egyéni játéktudáson.

Runic Echoes

Nem sokszor tűnik fel mostanság ez a tárgy a dzsungelben. A legtöbb jelenleg meta dzsungeles inkább az AD-t, vagy a plusz HP-t választja és csak nagyon ritkán kerül elő a Runic Echoes, mint például Elise esetében. Valamit kezdeni kell a tárggyal, mert jelenleg a legerősebb használói maximum az AD verzió átlagát érik el, de a legjobbakkal nem veszik fel a versenyt.

Általános hős-, tárgy- és rúnaváltozások

Ha már pár napja kint lesz a 9.9, akkor nekilátnak átnézni pár dolgot. Egyrészt eldöntik, hogy milyen hősökkel kell foglalkozni, vagy rúnákkal, esetleg tárgyakkal. Ezen kívül megemlítette még Repertoir, hogy a 9.10-es frissítésre várható a Zac revertje is, mivel visszakapja a régi ultiját valamilyen formában. Nem ez az első eset, hogy egy reworkkel nem teljesen elégedett a Riot, LeBlanc is így járt nem is olyan régen. Ezen kívül pedig szintén Master Yi mellett már említettük, hogy a Guinsoo's Rageblade sem marad változatlan!

ÍRD MEG A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Partnereink ajánlata

Gamestar

  • JamesBond 6 éve
    már megint nem tudnak okosat csinálni.
    0 0 Válasz
  • Chutbert 6 éve
    Meg mindig nem ertem, hogy az alapvetoen egyszeru hosok, miert jellemzoen a legerosebbek is. Vayne aztan nem egy "rocket-science", kb. igazi noskill, megis hatalmasakat tud odab@szni, mig mondjuk egy karakter, akivel tenyleg tudni kell jatszani (skillshot/reactive skillek) elsikkandak es jelentektelenek. Osszesegeben roviden: amivel egyszeru jatszani, az legyen "gyengebb", amivel nehezebb azt a host jutalmazzuk erosebb jelenlettel (mert meg kell erte szenvedni).
    0 1 Válasz
    • csankap 6 éve Chutbert
      Az erősséget nem a nehézség alapján kell meghatározni. Gondolj bele, akkor magasabb szintű játékosok a champek egy részét nem is használná. És amúgy meg, mi az hogy vayne "noskill"? Te tudod egyáltalán, hogy miről beszélsz?
      0 0 Válasz
      • Chutbert 6 éve csankap
        En kerek elnezest, pontosan melyik skillje igenyel extra erofeszitest (mondjuk legyen skillshot,), full autoattack az egesz, remelem mindjart eloadod, hogy tobb skill kell hozza mint egy Ezrealhez... "Az erősséget nem a nehézség alapján kell meghatározni" Csak azt mondom, amivel nehezebb jatszani ildomos lenne jutalmazni is az erofeszitest.
        0 0 Válasz
        • csankap 6 éve Chutbert
          Nem egy külön skillt kell nézni, hanem az egész karaktert egyben. Én nem vagyok vayne main, de tudom, hogy milyen nehéz vele helyezkedni, hogy jól betaláljon az E, hogy tudj támadni, de mégse legyél veszélyben, hogy tudd kit kell fókuszolnod. Ez egyáltalán nem egyszerű (és nekem nem is megy). Az tény, hogy most elég op a karakter, de az nem jelenti azt, hogy egyszerű is. Egy másik játékban talán lenne értelme az érvednek, hogy ha nehezebb akkor erősebb is legyen, de teljesen felborulna az egyensúly (ami most se a legfényesebb amúgy), nem beszélva arról, hogy akkor az olyan karakterekkel mint pl garen vagy teemo senki se játszana, mert nem érné meg. (Amúgy meg bocsi, ha megbántottalak, nem állt szándékomban)
          0 0 Válasz
          • Chutbert 6 éve csankap
            Azert, mert nem vagyunk egy velemenyen, meg nem bantottal meg. :) Amig a velemeny utkoztetes kulturlat formaban megy, abszolute epito jellegu lehet a mondandod, mitobb meg lehet igazat is adok....de nem most:P Nagyon sok ADC van akivel helyezkedni kell, es kozben nem csak AA-zni az ellent, hogy betalaljon a 3 loves is. Ott van Jinx a skillshotjaival vagy egy Draven, na ott tenyleg okosan kell jatszani. Vayne szerintem ko egyszeru champ es marha eros is (meg a tankokat is felapritja a TrueDmg miatt) a vegen mar megfeszulni sem kell, mig mondjuk egy Draven eseten a vegeig oda kell tenned magad, nem csak AA.
            0 0 Válasz
          • Horytnica 6 éve csankap
            Ne haragudj de a helyezkedés az nem karakter függő, most vagy banga vagy és nem megy, vagy nem és megy. De önmagában a karakterek végtelen egyszerűek. Dravennel együtt. Egyikkel sem kell nagy ész ahhoz hogy valakit ledarálj. Sőt a nagy "adc buff" sírásokat se értem. Talán a legerősebbek ebben a játékban. Szinte mindnek van egy menekülő képessége plussz a villanás az az ha ugy mész rájuk hogy kellene beléjük egy kombó plussz pár auto akkor már kb erősebbek. A játék amugy egy tetris lett kb. aki előbb kombózik az nyer mindenki burstöl kb mindenkit. És akkor az abszolut lowiq katrkat mind pl Nasus mestertbuffolják, egy olyan karit aminek kb végtelen dmg van a Q-jában :D
            0 1 Válasz
            • Chutbert 6 éve Horytnica
              Hogy erted, hogy a helyzezkedes nem karakterfuggo? Ahhoz, hogy Vayne-el nekilokd a falnak helyzekedni (ha tetszik pozicionalni kell), hogy ne kapj el minden skillshotot szinten helyezkedni kell. Lehet te valami mast ertesz helyezkedes alatt vagy tenyleg "nem megy".//// " karakterek végtelen egyszerűek." Akkor most mivel is cafoltad meg az eredeti gondolatom, hogy Vayne faek egyszerusegu? Sok "egyszeru" karakter kozott, o kimagasloan az. Ahogy Yi sem veletlen popularis low ELO-ban. /////Nyilvan a LoL nem egy DOTA, de nem is ez a cel. A cel, hogy konnyen tanulhato jatekot adjanak ("learn easy hard to master"), de azert az sem veletlen, hogy sem te sem en nem vagyunk kinn meg csak MNEB-n sem (de javits ki ha tevedek es te az egyik versenyzo vagy).
              0 0 Válasz
              • Horytnica 6 éve Chutbert
                Dotát nem ismerem és nem is érdekel. Mondjuk már a lol sem, elég volt ebből az okádékbol 4 év :) néha megyek egyet egyet azt cső. Vayne nemes egyszerűsége. Nem nem vagyok versenyző, hála a jó istennek én valamelyest értékesebben hasznosítom magam az életben. Lényegében az egész játékra jellemző lett a túlzott dmg. Mondhatni a levédhetetlen dmg. Lásd 3000+ hp malph + 350+ Armor és egy kicsit fed mf 3 auto + 1 q ami közvetlen rólam pattant volna tovább 3/4 hp-ba fájt. De ez kb igaz vayne-re is aki 9 autoval éri el ezt. A helyezkedéssel kapcsolatban meg ugy értettem hogy eleve alapból meg kell tanulni helyezkedni karaktertől független ha ez megvan kicsit módosítva lehet alkalmazni konkrét karakterre... legalábbis én ezt ilyen elméletben éltem meg... no de ki hogy ugye. Anno AK vidijeit nézve tanulta, bár mostanra már ő sem gyárt tartalmat csak visítást meg hulladékot. Bár ettől még vicces az tény. A tank metát meg én úgy éltem meg hogy a tank meta se azért volt tankmeta mert olyan sokat bírtak... hanem mert egy kicsit jobban bírták a pofont mint mások mellete meg nagyot is sebeztek... erre mi volt a reakció? Pakoljunk még dmg-t a játékba. :D
                0 0 Válasz
                • Chutbert 6 éve Horytnica
                  En ezt ertem, ettol meg az alapgondolatom, hogy vayne meg az alapvetoen nem tul bonyolult jatekban sem igenyel igazabol extra erofeszitest. Ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne vele szarul jatszani, de a jatek sajat alapjaihoz merten sem bonyolult vagy nehez. /// A tankos dologgal meg egyetertek, en ugy gondolom a tankok java azert van, hogy az kezdemenyezzen es lehetoleg az ellenseg rajta progesse ki a dolgait (es ha epp ugy alalkul meg elve is tavozzon a tortenetbol), ehhez kepest, igazabol egy ADC kb. rohogve daralja le a tankot, kulonosebb erofeszites nelkul. /// DOTA az mas, nehezebb bonyolultabb es kegyetlenebb a jatekmenete...bar utobbi idoben az is sokat valtozott, de meg mindig nehez.
                  0 0 Válasz
                  • Horytnica 6 éve Chutbert
                    Na látod ezért tart ott a játék ahol. Kb. 5 perc alatt eldől a meccs de a sok aberált gyökér miatt kell szenvedni 30-40 percet. A játékba kb nem kell tudás elég ha az éppen menő szanaszéjjel buffolt karit játszatod és van sikerélmény. Régen lehetett fordítani manapság esélytelen. Régen volt egyéni teljesítmény amivel a gyengéb csapatot is ki lehetett húzni a szarból. Manapság meg aki fed lesz meg se lehet közelíteni mindegy hogy adc mágus vagy tank vagy jungeles. Fed az fed... és a játékban a pokeolás megszűnt vagy burst vagy semmi. És mivel a játék betette nálam a keresztet az a két ranked változtatás volt. 1. Auto fill: A játék egy versenyszerű részét játszom és rá vagyok kényszerítve x meccsenként hogy olyan helyen játszak ahol bődületesen szar vagyok. Vagy szimplán csak minimálisat gyakorlom azt a pozíciót. Minek ez a játék versenyszerű részébe? Ha tombolázni meg zsákba macskázni akarok vagy casinózni akkor olyat játszok. Egy olyan dologban aminek tétje van meg rangja ne függjön a riot debil véletlenjétől. A 2. meg az 5-ös bann rendszer. Ott megint ha tippmixelni akarok akkor nem a lol rankeden fogom adtak 10 bann lehetőséget de ebből átlagosan éppen hogy kimegy a 6 különböző bann. Megint adtak valamit higy ne sírjon a nép ami valójában semmi mert kb úgy is ugyan azokat bannolják az emberek. Ha meg bent marad egy yasuo aki egy fél crites itemmel leveri az arcod két q-ból akkor meg megy a cida bőnyállal mert az 5-ből 6-an kellünk higy megfogjuk. Vissza térve Vaynera. Minden karakterrel lehet rosszul játszani de vannak azok a karakterek amikkel csak a 2iq-s embereknek megy baromi rosszúl vagy akik a 4év alatt 3x játszottam azon az ösvényen azt a szerepet avval a karival, de még ők is arcokat tépnek le velük ha kapnak kis segítséget.
                    0 0 Válasz
  • Anonymous326 6 éve
    Hála istennek Vayne-nek már nagyon kijár egy nerf nagyon gusztustalan -.-" csak úgy mint riven hecarim
    0 0 Válasz
  • cstomi468 6 éve
    Tény hohy erős mind a 2 karakter és a fentieknek is igazat adok a vayne nagyon erős főleg hogy ekkora prioritást élvez egy skillelt adc (bot lainen) mint akermelyik lain a mostani meták szerint és erre most a riot is ráérez csak a rossz végérő fogta meg a bot erősségét eddig( sok sup nerf re gondolok) de elindulunk egy irányba ami egy ismét nem egyszerű de élvezetesebb játékot hoz( persze mindig meg van a counter matchaup)
    0 0 Válasz
  • mangsaringan 6 éve
    .
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!

Közvetítések