Fellép a szürke piacon értékesített kulcsok ellen a Ubisoft

Fellép a szürke piacon értékesített kulcsok ellen a Ubisoft

Jegyezzük meg ezt a kifejezést: "silent key activator".

Megunta a Ubisoft, hogy egyre több játékukat szerzik be a felhasználók különböző "szürke" oldalakról, mint a Games Republic, vagy a Fanatical. A francia mamutvállalat összeállt a Genba Digatallal, hogy átdolgozzák a PC-s játékok értékesítésének módszereit. Ha sikerül megvalósítani az álmukat, akkor végleg elbúcsúzhatunk az olcsón beszerezhető, de nem eredeti forrásokból származó Ubisoft kulcsoktól. A Genba Digital vezérigazgatója, Matt Murphy is megszólalt a várható fejlesztésekkel kapcsolatban.

"Ha valaki felmegy a Fanaticalra, vagy más hasonló weboldalra, ahol vásárol egy Ubisoft terméket, akkor a vásárlás befejezésekor meg kell adnia a UPlay felhasználóját, vagy ha nincs, akkor létre kell hoznia egyet. Ekkor a játék automatikusan aktiválódik a megadott UPlay fiókon. A Fanatical és a vásárló sem kap semmilyen kulcsot. Egyszerűen csak be kell lépni a UPlay-be és ott lesz a játék, mintha közvetlenül a UPlay Store-on keresztül húzta volna be a játékot. (Ezt a folyamatot nevezik "silent key activator"-nek- szerk.)

A kulcsok eltüntetésével sokkal nagyobb kontroll kerülne a kiadók kezébe és ők határozhatják majd meg, hogy pontosan milyen platformokon, weboldalakon keresztül szeretnék értékesíteni a terméküket. Időbe telhet, de ha más cégek is odaállnak a Ubisoft mellé, akkor közösen felszámolhatják a "szürke piacot". A Genba Digital jelenleg tíz kiskereskedővel dolgozik együtt, ami egy nagyon kis szelete az egész videojáték iparágnak. Murphy azonban hisz benne, hogy egy éven belül más, a Ubisofthoz hasonló méretű cégek beállnak majd a kezdeményezés mögé, hogy létrehozzák a saját "kulcs nélküli" rendszerüket.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések