Fellép a szürke piacon értékesített kulcsok ellen a Ubisoft

Fellép a szürke piacon értékesített kulcsok ellen a Ubisoft

Jegyezzük meg ezt a kifejezést: "silent key activator".

Megunta a Ubisoft, hogy egyre több játékukat szerzik be a felhasználók különböző "szürke" oldalakról, mint a Games Republic, vagy a Fanatical. A francia mamutvállalat összeállt a Genba Digatallal, hogy átdolgozzák a PC-s játékok értékesítésének módszereit. Ha sikerül megvalósítani az álmukat, akkor végleg elbúcsúzhatunk az olcsón beszerezhető, de nem eredeti forrásokból származó Ubisoft kulcsoktól. A Genba Digital vezérigazgatója, Matt Murphy is megszólalt a várható fejlesztésekkel kapcsolatban.

"Ha valaki felmegy a Fanaticalra, vagy más hasonló weboldalra, ahol vásárol egy Ubisoft terméket, akkor a vásárlás befejezésekor meg kell adnia a UPlay felhasználóját, vagy ha nincs, akkor létre kell hoznia egyet. Ekkor a játék automatikusan aktiválódik a megadott UPlay fiókon. A Fanatical és a vásárló sem kap semmilyen kulcsot. Egyszerűen csak be kell lépni a UPlay-be és ott lesz a játék, mintha közvetlenül a UPlay Store-on keresztül húzta volna be a játékot. (Ezt a folyamatot nevezik "silent key activator"-nek- szerk.)

A kulcsok eltüntetésével sokkal nagyobb kontroll kerülne a kiadók kezébe és ők határozhatják majd meg, hogy pontosan milyen platformokon, weboldalakon keresztül szeretnék értékesíteni a terméküket. Időbe telhet, de ha más cégek is odaállnak a Ubisoft mellé, akkor közösen felszámolhatják a "szürke piacot". A Genba Digital jelenleg tíz kiskereskedővel dolgozik együtt, ami egy nagyon kis szelete az egész videojáték iparágnak. Murphy azonban hisz benne, hogy egy éven belül más, a Ubisofthoz hasonló méretű cégek beállnak majd a kezdeményezés mögé, hogy létrehozzák a saját "kulcs nélküli" rendszerüket.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - „Az orvostudomány is lehet kreatív!” – Miért érdemes TDK-zni? (X)

Trenka Andrea Petra számára a tudományos diákköri (TDK) munka nemcsak kutatás, hanem alkotás is. A viselkedéselemző és dietetikus végzettségű fiatal ma már a “themicrobiomegirl” néven ismert tudománykommunikátor: tízezrek követik az Instagramon és a TikTokon, ahol közérthetően magyarázza el, hogyan befolyásolják a bélben élő mikroorganizmusok az egészséget és a mindennapokat.

Üzlet - Diploma: belépő a jövőbe – a TDK pedig a kulcs a kitűnéshez (X)

A diploma ma is az egyik legfontosabb mérföldkő az életben. Nemcsak a tudást és a kitartást szimbolizálja, hanem belépőt jelent a szakmai világba – legyen szó tudományos, vállalati vagy közszféráról. Egy diploma azonban ma már önmagában ritkán elég ahhoz, hogy valaki igazán kitűnjön a tömegből. Ebben segíthet a Tudományos Diákköri Konferencia, ismertebb nevén a TDK.

Üzlet - Neil deGrasse Tyson is ott lesz az MVM Future Talks szakértői között (X)

Neves szakértőkkel, köztük Neil deGrasse Tysonnal érkezik az MVM Future Talks hatodik évada. A neves magyar tudósok mellett a tudományos ismeretterjesztést küldetésének tekintő, szórakoztató stílusáról ismert amerikai asztrofizikus is megosztja a nézőkkel, hogyan látja az űrkutatás jelenét és jövőjét.

Közvetítések