League of Legends - Két napig tartott, majd azonnal változtattak megint Aatrox-on.
Szerdán jelent meg a 9.9-es frissítés, amiben Aatrox-ot nerfelték, illetve egy kisebb reworköt is kapott. Kellett is, mert korábban azért eléggé erősnek érezték topon, ezt a számok is alátámasztották. Egy eléggé biztonságos választássá nőtte ki magát, elsősorban ultijának hála, amivel szinte bármilyen dive-ot túlélt.
A legutóbbi patchben ez változott és mondhatni kicsit nerfelték is a karaktert. A döntés azonban ezúttal sem állta meg a helyét, legalábbis a futtában kiadott hotfix erről ad tanúbizonyságot. Nem kellett sokat várni és tegnap este már jött is a hotfix Aatrox-ra, ahol azért kicsit helyrepofozták a számait. Riot Repertoir elmondása szerint a hirtelen csökkent solo queue számok miatt kellett így tegyenek. LS, az LCK egyik kommentátora szerint nem volt szükség erre a megoldásra, a koreai régióban a legtöbben elégedettek voltak a buffok nélkül is, de a végső szó a Rioté ebben az ügyben is.
Szóval mi változott az éj leple alatt?
Hotfix for Aatrox should now be Live (and I believe updated in the patch notes):
— David Capurro (@RiotRepertoir) May 2, 2019
Armor :: 33 >>> 38
Health Growth :: 80 >>> 90
Passive Damage/Healing :: 5-10% >>> 5-12%
Q tAD Ratio :: 55/60/65/70/75% >>> 60/65/70/75/80%
Alacsonynak érezték a páncélt, ami elsősorban a mostanában jellemző AD top metában eléggé fájdalmas lehet, 5-tel növelték a kezdő páncél mértékét 38-ra. A szintenként kapott életerő mennyiségét is keveselték, ezért szintenként 80 helyett 90 HP-t kap, ami persze nem olyan nagy dolog, 18-as szinten 180 plusz HP-ről beszélünk, de az első szinteken lehet pont ezen múlik egy-egy csere. Javítottak a sustainen is, igaz csak a későbbi szinteken, amit páran említettek, hogy nem túl releváns a late game-ben. 10% helyett 12% az gyógyulás mértéke maximális szinten.
Végezetül az elsődleges sebző képességét, a Q-t is buffolták. Minden szinten 5% teljes AD rátát kapott, vagyis nem csak a tárgyak, de az alap AD is beleszámít. Ez sem egy eget rengető erősítés, 100 AD-nál 5 plusz sebzésről beszélünk, viszont ne felejtsük el, hogy ez háromszor is érvényesülhet, illetve nem mindegy, hogy melyik részével találjuk el az ellenfelet.
Mit szólsz a változtatásokhoz?
ÍRD MEG A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

